Bokker gezocht!!!! (effe lezen, misschien gaat dit over JOU!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 18:56

Een tijdje geleden kreeg ik een PBtje van iemand uit Alphen aan den Rijn. Ze rijdt een groot paard voor iemand bij de Alphense Ruiters. Ik geloof dat dit tijdelijk was (tot september ofzo)
Helaas weet ik haar naam niet meer, maar misschien heb ik iets leuks voor haar....

Bij ons op stal staat een man met twee paarden (uit dressuurlijnen) die een fanatieke en enthousiaste bijrijdster zoekt die leuk kan rijden. Ze moet minimaal drie keer per week rijden, graag lessen, en liefst ook wedstrijden willen starten. Het gaat hem niet om het geld, maar hij wil z'n paarden leuk zien lopen (hij fokt er nl. ook mee), en liefst kijken hoe ze het op dressuurwedstrijdjes zouden doen. Hij heeft een trailer, en is bereid om regelmatig met zijn bijrijdster (M/V trouwens hoor, het is geen viespeuk ofzo.. *LOL* ) naar wedstrijden te gaan.

LEUKE KANS DUS!!!!!!

Dus als je interesse hebt, stuur me dan effe een PBtje. De paarden staan in Alphen, binnen- en buitenbak aanwezig.....

Groetjes, Sonja


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 12:49

Jeetje, 76 keer bekeken, maar niemand die weet wie ik bedoel? Volgens mij heette ze Marjo, Marja of Marjolein, maar ook dat weet ik niet zeker meer......

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 13:01

Woonde ik maar in Alphen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 13:32


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 13:51

Wat een kans, echt te gek!!!!hopenlijk leest ze t!!! Party!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 19:30

Nee, het kan Miranda niet geweest zijn, want ze had geen eigen paard. Ze was bijrijdster van iemand.
Misschien Bokt ze al wel niet meer. Zou jammer zijn, want dit is echt een heel leuke kans voor iemand met dressuurambities!

Hij heeft me gisteren staan vertellen over de afstammingen van die merries, maar ik heb er de ballen verstand van, dus is het niet blijven hangen. De ene toont een beetje als een Groninger Lovers en die man is ook actief in een groep van het Groninger Stamboek ofzo. Ik geloof dat ze bezig zijn met onderzoeken hoe het "oude" Groninger bloed 'teruggefokt' kan worden, en daarvoor loopt hij ook keuringen en hengstenhouderijen etc. af. Misschien kent Nimber hem wel? Hij stond eerst met z'n paarden bij Wennekers op Aalsmeer.

Groetjes allemaal!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 19:41

Even de gebruikerslijst gesorteerd op plaatsnaam en voila: ik vond een Marjo uit Alphen aan de Rijn. Zie ook het PB'tje dat ik nu aan je ga sturen. Ik hoop dat zij het is! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 19:44

hahah karin holmes en bart wadson to te rescue!!!!!!!!!!! Cool


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, laura22, VosjeN, xDeena_ en 55 bezoekers