De hoop op gebroken witte benen heb ik opgegeven.
Ik heb lekker in de veranda gezeten met de poezen, serietje kijken en werk voorbereid voor morgen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Neonlight schreef:Rondje extra is toch niet nodig als je suikerbrood gebakken hebt? Of heb je hem ook opgegeten?
Hond is inderdaad wel ideaal, hoewel ik vandaag wat gesmokkeld heb en het rondje iets korter gemaakt heb.![]()
Maar het was gewoon enorm druk en was daardoor al aan de late kant vertrokken, en had ook weer een meeting staan.
Roosch schreef:Neonlight schreef:Rondje extra is toch niet nodig als je suikerbrood gebakken hebt? Of heb je hem ook opgegeten?
Hond is inderdaad wel ideaal, hoewel ik vandaag wat gesmokkeld heb en het rondje iets korter gemaakt heb.![]()
Maar het was gewoon enorm druk en was daardoor al aan de late kant vertrokken, en had ook weer een meeting staan.
Mja dat moest ik ook wel even proeven. En nog een keer extra.
Citaat:Weekvraag week 12
Ben je iemand die op een vrije avond uitgaat of plof je liever op de bank?

)
hahahatsjoe schreef:Vanmiddag om 2 uur moet ik mijn kat Tommie in laten slapen. Ik merkte maandagavond dat hij niet kon plassen dus dierenarts gebeld. Sindsdien is hij in de kliniek. Zijn darmen zaten vol met poep waardoor hij ook niet kon plassen. Hij heeft een klisma gehad, laxeermiddel door de mond, maar niets helpt. Vannacht had hij de sondevoeding en het infuus eruit gehaald. De darmen liggen stil en er is maar weinig kans dat ze weer op gang komen, ook al halen ze handmatig de poep eruit (onder narcose). Ja wat moet je dan. Tommie had wel vaker problemen met zijn poep maar dan gaf ik hem natvoer een paar dagen en was het wel weer goed. Hij heeft zijn natvoer ook gewoon gegeten totdat ik hem naar de dierenarts bracht. Dan vraag je je toch af of je iets gemist heb. Hij is nog maar 5, superlief en grappig, waarom ?

Ik zit op werkdagen dagelijks in een WINK... en dan kom ik helemaal tot rust
En een leuke theatervoorstelling sla ik ook niet af... maar niet teveel, want de bank en de meisjes (honden) hebben toch de voorkeur