Ultimate Seduction party(alcazar) was SUPER!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Ultimate Seduction party(alcazar) was SUPER!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 14:40

Hoi!!
Dat was dat feest wat Midtown altijd organiseerd..en waar ik dus gratis in
mocht..en omdat ik het echt super van jullie vond,al die steun wilde ik jullie dit vertellen!!

Het werd echt mijn eigen feestje!!!Ik kan ook lol hebben zonder hun!!
Het was echt super je kan ook plezier hebben als je in je eentje komt heb ik mezelf bewezen!!

Ik was van plan om lekker los te gaan en niet (te veel) met de mensen van Midtown om te gaan en bij ze te gaan staan,etc dan zou ik me weer verlegen en onzeker voelen en daarna zou ik ze weer gaan missen..Ik moest gewoon plezier gaan hebben,met anderen...en dat heb ik gedaan..en dan voelde echt zo veel sterker..

Ben door mijn moeder gebracht en gehaald..
Ik was er al om half elf..waren misschien 3 auto´s Haha! Ik kwam binnen en bij de ingang stonden een magazijn medewerker van Midtown en de zoon van een van de bazen van Midtown...daar heb ik ooit nog eens bij gelogeerd...na de bruiloft van zijn vader en we hadden gezoend..heb dat verhaal ook nog toedertijd op bokt gezet Haha!...

Verder zag ik niemand van midtown ik dacht ik ga gewoon naar de clubzaal..naar de barman die ken ik wel een beetje leuke jongen en heb daar leuk mee staan praten...over van alles en nog wat..hij zei steeds ga nou dansen op het podium of zelfs in zo´n kooi ik "ja doei!"!! natuurlijk..

Na een tijdje kwam er een mafketel,die de hele tijd in zijn eentje maf aan het dansen was, maar niet door de drank. maar gewoon van zich zelf Haha! naar mij en die barman en hij zie steeds kom nou mee dansen een na tijdje dacht ik waarom ook niet Ik ga gewoon lol hebben en laat die Midtown gasten zich maar verbazen...en eerst ging ik met hem op de dansvloer dansen,maar snel trok hij me naar het podium toe en daar heb ik toen vanaf half 1 tot 4 uur achter elkaar op gedanst en dat was echt super!!!!

Ik had wel 3 jongens achter me aan,die drankjes voor me haalde met me danstenmaar ik hoefde niets van hun gewoon lol hebben het waren gelukkig ook niet van die opdringerige enge griezels we waren gewoon lekker gek aan het doen met z'n allen..

Maar ik lette idd goed op of ze er niets indeden...je kan vanaf het podium de bar goed zien het zijn misschien 6 stappen...ik was vaak het enige meisje tussen al die jongens op het podium..

Ik voelde me echt super en sterk...het kon me allemaal niets schelen wat iedereen van me vond en dacht...ik heb me echt super vermaakt.

Veel jongens waren gewoon aardig en vonden het goed dat ik zonder drank en drugs lekker uit mijn dak kon gaan!!!...En rond 2 uur kwamen de midtown mannen en vrouwen en stonden met zijn alleen om een tafeltje te kletsen en ik voelde dat ze naar me keken...en dachten "zoow is dat kathelijn nou die heeft lol??!!...En ze lache en hielden zijn drankje omhoog!!! Zo van Goed zo!!!....En ik lachte terug

Ook de dj´s van die moesten draaien,konden mij goed zien..de plek waar de dj´s draaien was zeg maar een soort balkon en keek uit op het podium...dus die konden mij dus goed zien,hioe ik uit mijn dak ging... Haha!

De meiden van midtown kwamen ook op het podium dansen en ze zeiden "jij durft vast wel in die kooi,daar.. ikke nou nee Haha! "kom op je durft meer dan mij"..en dan voelde echt super...Ik Kathelijn die meer durft dan hun!!

Ik ging echt helemaal los..iets wat ik nog nooit echt heb gedaan...
En ook het gevoel dat ik hun niet nodig had...laat ze maar kwijlen en zich verbazen Haha! Soms danste ik zelfs alleen...als de anderen op het podium wat te drinken gingen halen en dat maakte me echt niet uit!!

Ook heb ik leuke mensen(jongens) ontmoet ze vroegen of ik ook kwam met oud en nieuw,maar helaas dat lukt niet Frusty

Het was echt bijna iets therapeutisch..lekker niets van anderen aantrekken..en lol hebben....Het was een hele stap voor me,maar na een tijdje voelde het alsof ik nooit anders heb gedaan!!!

Ik weet nu..dat er echt genoeg anderen mensen bestaan...echt ik moest er gewoon alleen heen..anders had ik dit ook noot gedaan..daar ben ik blij om!!!

Kvoel me na die avond echt een ander mens...echt waar!!!

Ik wil er echt vaker heen...!!!Het was echt super!!

Gr Kat
Laatst bijgewerkt door carlosje op 08-01-03 16:27, in het totaal 9 keer bewerkt



Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 18:25

hahahahah geweldig, goed van je dat je zo'n lol hebt gehad.
Ik wordt bijna jaloers, lang geleden dat ik lekker heb gedanst !

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 19:20

carlosje schreef:
Verder zag ik niemand van midtown ik dacht ik ga gewoon naar de clubzaal..naar de barman die ken ik wel een beetje leuke jongen en heb daar leuk mee staan praten...over van alles en nog wat..hij zei steeds ga nou dansen op het podium of zelfs in zo´n kooi ik "ja doei!"!! natuurlijk..


Eej, da's mijn barman!!!!! Knipoog *LOL*

Maar hij is idd fan van de kooi, hihihi... mij heeft ie nog niet zover Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 20:41

fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad, maarre weet je zeker dat die jongens niets in je drankje hebben gedaan???? Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 20:46

Goed zeg, dat je je zo hebt vermaakt!
Je hebt die lui nu wel een p**pie laten ruiken.

* To Belg, or not to Belg *

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 13:40

ze hadden niets in mijn drankjes gedaan..vanaf het podium zie je zo de bar kheb het goed in de gaten gehouden hoor en ik dronk alleen maar spa en cola
Laatst bijgewerkt door carlosje op 07-01-03 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 21:15

Hee , goed joh !! Haha!
Eigenlijk heel simpel , maar toch heel knap *grote duim in de lucht* Lachen

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 21:25

carlosje schreef:

Ik wil er echt vaker heen...!!!Het was echt super!!

Gr Kat

Als je nog iemand zoekt die met je mee wil: Here I am!! Ik heb doodsaaie vrienden bleek maar weer tijdens de oudjaarsnacht!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 23:51

Ehh, Misja, beetje ver weg denk ik Haha! Het ligt in de buurt van de Europoort.... en dat vanuit Limburg?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 06:19

FOTOS!!!!!!!!!!!! Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 11:25

Heel goed. Ik wist wel dat je het kon. Het is dat je om een vreemde reden (ik weet het nog steeds niet) niet meer met mij om wil gaan, maar ik wist wel dat je het kon. Heb ik altijd al gezegd.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 23:38

ja het was echt SUPER!!!ik heb mezelf goed vermaakt...als ik met hun zal optrekken,wist ik van te voren,dat ik me weer verlegen en onzeker zal voelen...en me me daarna weer rot,omdat ik me aanhankelijk was gaan gedragen en ze zal missen,omdat het zo gezellig was..nu ik zelf met allerlei anderen mensen(jongens) lol heb gehad...voelt hte veel beter!!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 23:50

Heb helaas geen foto´s maar op alcazar.nl bij de foto´s sta ik er wel bij vrijdag 20 december..samen met een jongen met een groene blouse aan en nee ik (en hij was) niet dronken...had alleen net mijn ogen dicht en hij was een beetje gek op me


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie