Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-26 19:20

Citaat:
Weekvraag week 9
Hoe denk je over inpakpapier, opvulling en de hint? Wel/niet, moeilijk/makkelijk.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 19:21

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 9
Hoe denk je over inpakpapier, opvulling en de hint? Wel/niet, moeilijk/makkelijk.

Leuk inpakpapier is natuurlijk altijd leuk en echt een cadeautje om uit te pakken
Als het breekbaar is lijkt goede opvulling mij ook heel belangrijk...

Hint liever niet te moeilijk, het is mijn eerste keer ;)

marleen_88

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-26 19:25

Inpakpapier vind ik gezellig, echt een verrassing om uit te pakken. Hint mag best moeilijk zijn.
Voor opvulling heb ik liever geen zaagsel/stro/hooi.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 19:57

Citaat:
Weekvraag week 9

Inpakpapier word ik altijd heel blij van.
Qua opvulling het liefst zo min mogelijk gedoe. Desnoods met papier ofzo, maar geen glitters of dingen die troep geven in verband met onze loslopende kaboutertjes die gék zijn op alles wat rondslingert op de grond.
Qua hint: ik hou wel van een leuke uitdaging maar het hoeft niet iets te zijn waar ik dagenlang mee bezig ben. Ik wil het mijn Easter Bunny vooral niet te moeilijk maken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-26 20:01

Oh goeie, glitters ook liever niet. Dat is voor onze poezen niet gezond. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 20:21

Oh ik geef er zelf helemaal niets om! Het gaat om wat erin zit.

Kan zelf ook totaal niet goed inpakken, sorry! Maar het goede nieuws is. Ik ben al bijna uitgeshopt :') . Nu heb ik het geheugen van Dory van Nemo dus op zich kan het nog zo zijn dat ik binnenkort met 8 andere dingen nog thuiskom. :+

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 20:24

Ik word ook blij van mooi inpakpapier, of vrolijk inpakpapier.
Qua vulling, papier of luchtkussens, van al het andere word ik niet blij en mijn man al helemaal niet. Die zie ik er nog wel voor aan om me dan te verbieden om nog ooit mee te doen. :=
En de hint, liever niet een hint waar ik dagen over moet puzzelen. Mag wel wat lastiger zijn maar ook weer geen 5 sterren puzzel. Ik zou toch wel graag voor mijn vakantie weten wie mijn Bunny is, en ik ga een paar dagen na Pasen op vakantie. :))

Hobby's om weer op te pakken? Paardrijden wellicht. Maar dan moet ik eerst een bak tijd ergens vinden.
Hoewel ik niet weet wat mijn pony's daarvan vinden, want die hebben tot nu toe een luilekkerleven gehad en zijn beiden niet beleerd. _O-

Nu al klaar Roosch? Ik heb ook al het een en ander, maar moet nog wat bij. Wilde laatst stalken maar heb vrij snel op moeten geven, was wat te druk op het werk. Heb wel 1 dingetje gevonden, mijn lootje houdt van chocolade. :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 20:27

Ik heb gelijk de eerste dag al mijn stalkerskills ingezet. 8-) Sherlock Roos was er meer dan klaar voor!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 20:32

Citaat:
Weekvraag week 9

Opvulling liever niet teveel troep... wordt mijn man niet vrolijk van... de katten zouden het overigens wel leuk vinden, maar die betalen de hypotheek niet, dus die hebben in dit geval geen inspraak :))

Ik vind puzzelen erg leuk, maar ik ben er heel slecht in.... hint mag gerust moeilijk zijn hoor, maar houd er dan wel rekening mee dat ik dan wel hulp nodig ga hebben :+

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 20:54

Er staan meerdere vragen voor lootjes in het topic klaar. Het is soms even zoeken maar kijk even of er voor jou wat klaar staat!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 20:55

Vraag voor Yonker!

Welke tops heb jij? En mag er ook iets in voor je zoontje?

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 22:19

Mooi cadeau papier kan ik wel echt blij van worden :D liever verder niet al te veel zooi/glitter, waarschijnlijk helpen er twee kindjes mee met uitpakken _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 08:29

Citaat:
Weekvraag week 9

Leef je uit, of juist niet. Mag allemaal :D Liever geen al te kleine harde dingen ivm mijn zoontje :)

Lavitabella schreef:
Vraag voor Yonker!

Welke tops heb jij? En mag er ook iets in voor je zoontje?

Heb wel een paar tops;
Chocolaaaaa(melk met vulling maar geen kokos)
Douchefoam, daar hou ik echt van, tegenwoordig van veel merken bekrijgbaar inclusief eigen merken :D
Nieuwe ovenwanten, mijne zijn echt aan het einde gekomen :')
Goede kleurpotloden, sinds kort weer helemaai into kleuren met alcoholmarker maar mis nog een setje goede kleurpotloden. Al weet ik niet of deze in het budget passen :D
Verder vind ik eigenlijk heel veel leuk, iets lekkers voor onder de douche, een leuke keukenhulp, lekkers om te koken of om al op te eten, iets om creatief mee bezig te zijn, een leuk spelletje (al heb ik die al wel veel dus weet niet of dat heel handig is)
Ik zag laatst nog iets leuks voorbij komen; Murdoku. Maar die boekjes zijn helaas vrij duur, maar iets in die hoek lijkt me ook heel leuk!!
Een goed boek is ook altijd welkom, ik lees voornamelijk Thrillers/Fantasy. Mag ook tweedehands :)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 09:00

Inpakpapier leuk ! Geen confetti en glitters als vulling, geeft zo'n troep en is niet uit de vloerbedekking te krijgen. Puzzelhint: leuk (kruiswoord ofzo) maar niet overdreven moeilijk graag.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 09:19

Hoop trouwens dat dit voldoende is voor de maker van mijn pakket, vooral; maak er iets leuks van. Ook favorieten van jezelf vind ik altijd leuk om te krijgen. Als iets niet helemaal bij me past dan vind ik vast wel iemand die ik er blij mee maak. Vind het al super leuk om pakketten voor elkaar te maken dus alles is helemaal goed :D

O zie net dat ik de vraag over of er iets voor mijn zoontje in mag niet heb beantwoord. Er mag uiteraard wat voor hem in, hij vind uitpakken helemaal leuk!! :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 09:24

Citaat:
Weekvraag week 9

Inpakpapier is zeker leuk! Opvulling vooral functioneel denk ik. Liever geen cadeaulint, aangezien mijn katten dat op willen eten haha. Liever ook geen glitter.

Over de hint… pfoe, niet al te moeilijk denk ik :o

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 12:04

Ik vind alles goed qua inpakken! Als je er glitter in doet a.u.b. wel een waarschuwing vanwege een hond die er soms is. Verder geen voorkeuren! Dus leef je uit, haha.

Ik vind het zelf altijd wel leuk om speciaal pakpapier te halen voor mijn lootje.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 12:40

Oeps ik kreeg een berichtje om weer even wat te laten horen

Mijn easterbunny wilde graag mijn tops en flops weten; tops zijn thee, kaarsjes, bloemzaden, chocolade, kandijstokjes, leuke Action prulletjes voor in huis, flops duidelijk gebruikte 2e hans spullen en witte bonen in tomatensaus

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 15:57

Inpakpapier vind ik leuk, maar hoeft niet. Liever idd ook geen stro etc, in verband met allergie.

Hints niet te moeilijk;)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 16:15

Wij hebben een pakpapierdoos, waar al het oude papier in verzameld wordt :):) recycling to the max!
Glitters of iets anders ingrijpends hier ook liever niet als vulling, verder maakt het niet uit

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 16:28

Valt glitter onder verpakkingsmateriaal? Want dat heb ik ook echt liever niet.. Dan heb ik echtscheiding en heb dan ook een jong katje rond lopen en een peuter... Dus het zou fijn zijn als daar een beetje rekening mee gehouden wordt :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 17:32

Ik heb vandaag een leuk kado gevonden en het is zacht :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 17:44

Tanya schreef:

Heb je mij? Een witte fluffy kitten?wat lieeeeffff!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-26 18:24

Sky_As schreef:
Valt glitter onder verpakkingsmateriaal? Want dat heb ik ook echt liever niet.. Dan heb ik echtscheiding en heb dan ook een jong katje rond lopen en een peuter... Dus het zou fijn zijn als daar een beetje rekening mee gehouden wordt :)

Heb je geen stofzuiger dan ?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-26 18:57

Roosch schreef:
Tanya schreef:

Heb je mij? Een witte fluffy kitten?wat lieeeeffff!

Alle andere kleuren fluff mogen mijn kant op. <3