Cabouchon x Appolonois

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dainese

Berichten: 91
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-01 00:14

Wie kan mij helpen, ik zoek nl wat informatie over deze paardjes, want ik krijg misschien een verzorgpaardje met deze afstamming en ik heb nu geen flauw idee wat ik me er bij voor moet stellen Knipoog

Alvast bedankt,

Groetjes Debby

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 17:37


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 17:42

Cabochon, aargh! Als ik ooit nog eens geld over heb.....
Dan weet ik wel wat voor papa ons volgende veulen gaat hebben!
Hier in de buurt loopt ook een veulen van hem. Echt mooi diertje!
En het leuke is, in zijn stamboom-dinges, staan ook allemaal sgldt- jes. Gelders dus!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 22:34

Klinkt leuk he Deb.......spannend.....was het maar dinsdag hihihi

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 08:32

Appolonius is een vos, een volbloed. Mooi chique paard.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 11:12

Kijk even op:
http://www.pretendenthoeve.myweb.nl

Hier staat Cabochon ter dekking en heeft Appolonios ook ter dekking gestaan (is helaas pas geleden overleden).

Informatie over beide paarden kun je vast wel opvragen via deze site.

Succes Mieke

Dainese

Berichten: 91
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 11:35

Mieke,

Super!!!
Op die site staat dus een foto van Cabuchon en daaronder over zijn nakomelingen staat dus ook een foto van een volle zus van het paardje die ik misschien kan gaan rijden Knipoog

Allemaal trouwens bedankt voor jullie reacties! (wat zouden we zijn zonder Bokt) Knipoog

Nu maar hopen dat alles doorgaat.....

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 12:12

Op http://www.arnd.nl staan ook foto's van Cabochon, moet je even zoeken in de Database op naam van het paard. Appolonios staat er misschien ook wel in, dat weet ik niet zeker.

Groetjes Mieke

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 12:36

Wat ik weet is Cabouchon pasgeledem keur geworden. Gaaf paard hoor.

Appolonois is pasgeleden overleden helaas.

Goed bloed hoor eeeerrriuuug werkwillig.

FOTO WILLEN WE GRAAG ZIEN.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 13:01

Ik heb een e-mailadres van iemand die je met veel plezier informatie over deze hengsten bezorgd! Stuur maar een PB'tje en dan stuur ik het adres je wel door!
Groetjes

Dainese

Berichten: 91
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 13:20

Ik hoop dat alles doorgaat en dan krijgen jullie ook zeker een foto te zien maar ik wacht op een e-mailtje van de eigenaresse....

Zal jullie de situatie ff schetsen.....

Ik heb al een bijrijdpaardje alleen staat die erug ver weg en klikt het niet zo tussen mij en de andere verzorgster tevens staat mij de houding van de eigenaren ten opzichte van hun dieren erug (zacht uitgedrukt) tegen.
Vandaar dat ik zo links en rechts al opzoek was naar een ander paardje hier in de buurt.

Nu ben ik zelf net terug uit Kenia (afgelopen vrijdag) voor een 2 weken durend werkbezoek en vond ik tussen mijn Pb-tjes een berichtje van Jaqueline die een advertentie had zien staan, terwijl ik weg was, voor een bijrijdpaardje hier in Apeldoorn. En aangezien Jaqc wist hoegraag ik een ander paardje wou heeft zij voor mij gereageerd (DE SCHAT!!) Na ± 10 dagen kwam daar een reactie op en zei die vrouw dat ik wanneer ik terug was en interesse had haar maar ff moest bellen..... alleen er staat geen tel nr in de e-mail ;-( en ik heb gezocht en gezocht maar die advertentie is ook spoorloos...gaat maar tot 14 dagen terug ofzo en daarna worden ze verwijderd.

Zoals gezegd heb ik haar dus maar een mailtje gestuurd en ben ik nu dus zo'n beetje elke 10 minuten m'n e-mail aan het checken in de hoop dat ze al gereageerd heeft.......Maar bij Jaqc kwam het antwoord ook pas na 10 dagen dus het kan waarschijnlijk nog wel ff duren als ze al niet een ander heeft gevonden Boos!

Ik hou jullie op de hoogte!!