schrikken!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 11:36

terwijl ik vannacht een heeeeeel gezellig schuurfeest heb gehad heeft mijn zus een ongeluk gehad met de auto en 2 ander auto's. de voorste auto moest remmen vo voor een egel!! en mijn zus reed erachter en de gene die weer achter haar reed knalde boveop haar auto waardoor zij bovenop de eerste reed en vervolgens uit de auto werd geslingerd( geen gordel om!!) gelukkig was het snachts waardoor het niet druk was. ze is naar het ziekenhuis vervoerd en ze heeft een hersenschudding, gebroken kaak, en is bont en blauw. al was het drukker had het volgens de politie heel anders kunnen aflopen als ze uit de auto was geslingerd en onder een andere auto terecht zou komen.... ze is inmiddels al weer thuis en moet morgen naar de kaakchirurg om de foto's te bekijken. als de breuk gecompliceerd is moet ze misschien wel geopereerd. ik schrok me lam toen ik het vanochtend hoorde... ben blij dt ze nog leeft. ze mag dr auto ook niet meer zien omdat ze anders alsnog een shok kan krijgen omdat de auto helemaal in elkaar zit. het mag echt een wonder heten dat ze het kan navertellen.


Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 11:43

jeetje.. dan krijg je toch zelf al bijna een hartaanval. In elkgeval, had ik wel toen ik hoorde dat mijn broer in zijn hoofd was gestoken door een een of andere griekse shoarma boer (hij was op kreta vandaar. Maar je moet blij zijn dat er verder niet nog erger is. Veel succes (of hoe je dat ook zou moeten zeggen) met je zus en hopen dat het snel weer beter word.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 12:19

Jeetje....wat erg!! Gelukkig maar dat ze nog leeft. Heel veel sterkte en beterschap voor der...ben er stil van Scheve mond\

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 13:27

tja nu pas besef je hoe dicht de mens bijde dood staat. het is nu de 2e keer dat ik mijn zus bijna was kwijt geweest.zelf heb ik ook een een ernstig ongeval meegemaakt waarbij ik voor 200% geluk had dat die gordel om zat. ik ben met auto en al overreden door een vrachtwagen. hij had zoveel vaart dat hij nog over mijn auto is heen gereden. ik had niks... alleen de bmw waarin ik reed was net een smart car geworden. en dat terwijl ik op weg was naar mijn werk om me ziek te melden van wege het feit dat de dokter pfeiffer had geconstateerd. kwam dus net bij de dokter van daan. is er zon... vrachtwagen die je over het hoofd ziet.(en zo klein is die bmw toch niet. auto total los.. ik had woner boven wonder niks. ik weet wat mijn zus nu psygisch meemaakt.(zodara ze genezen is van de wonden)


Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 13:50

Ow wat erg joh! Wens je zus maar veel sterkte en gelukkig dat alles nog 'goed' is afgelopen.

ikke

Berichten: 37526
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 17:06

Getver, ik krijg altijd koude rillingen bij dit soort verhalen. Gelukkig voor je zus komt ze er nog behoorlijk vanaf. Hopelijk draagt ze in het vervolg wel haar gordel.
Dat ze haar auto niet meer mag zien, tja dat zegt misschien toch wel wat. Daarom rijdt ik tegenwoordig altijd grote auto's, dat heeft wat meer bij te zetten op zo'n moment.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, Amazonbot, anji, Balou_k, Bloodymary, Butterfly, hiphorse, iphyn, manonnevot, meintje, MissJeanny, NinaCharlie, Pieke_Gwen, Selina, spookyskippy, Votti, Walkure, ynskek en 129 bezoekers