El Roy kan ook zo braaf zijn.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

El Roy kan ook zo braaf zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-02 18:51

Ik ben nl vandaag naar buiten geweest met hem. Samen met Thirza (mijn zusje) op haar tinkermerrie Sya. En we reden gewoon beugel aan beugel met een lang teugeltje in stap en draf over de weg. De poepies Lovers Lovers Lovers Als ie zo braaf is naast een merrie vergeet je af en toe dat het een 3 1/2 jarige hengst is die net zadelmak is. Lovers Lovers

Ik was vandaag zo trots op hem. Haha! Lovers Kwijl

Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 20:25

gaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffff!! en nu houden zo he!!!!!!!!!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 12:00

Wat stoer meer! Super zeg! Straks dan eens naar Lunterencity met El Roy ipv Ro? Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 13:41

He wat gaaf! Hij was te diep onder de indruk van de omgeving als van Sya waarschijnlijk! Hopen dat het zo blijft!

:evaw:

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 14:03

Braaf he?!?!?!!?

Wij hebben sinds een paar dagen Salvador op stal, ons 7 maanden oude veulen van Imi. Hij is lieffffffff Lovers
Eigenlijk kende hij nog maar kort een halster en hij is weinig in handen geweest, maar hij is heel braaf en koel.
Vandaag is ie drijfnat geregend in het land en hebben we hem een zweetdekentje op gehad....niks mee te doen... Pling
Alleen eh....zijn box IN..das nog een probleempje. Alleen met voer en geduld krijgen we hem erin gelokt. Heb jij dat ook niet een periode gehad met El Roy?

Groetjes Suzanne

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-02 16:19

suzanne schreef:
Braaf he?!?!?!!?

Wij hebben sinds een paar dagen Salvador op stal, ons 7 maanden oude veulen van Imi. Hij is lieffffffff Lovers
Eigenlijk kende hij nog maar kort een halster en hij is weinig in handen geweest, maar hij is heel braaf en koel.
Vandaag is ie drijfnat geregend in het land en hebben we hem een zweetdekentje op gehad....niks mee te doen... Pling
Alleen eh....zijn box IN..das nog een probleempje. Alleen met voer en geduld krijgen we hem erin gelokt. Heb jij dat ook niet een periode gehad met El Roy?

Groetjes Suzanne


Bij zijn vorige stal wilde El Roy zijn box niet in. Grrrrr hij deed het niet en ging ook niet. Uiteindelijk met longeerlijnen vor mekaar gekregen. verhuisd naar een andere box bij andere paarden en het ging beter. Nu overigens geen last meer van.

wat betreft onder de indruk van de omgeving dat denk ik niet. We gaan nl wel vaker naar buiten maar dan alleen. Haha! En inderdaad hopen dat het zo blijft. vandaag knalde ik er bijna vanaf. (toen reden we alleen in de bak) Haha! Schijnheilig Koe Extreme duivel

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 18:18

Wij zijn ook met longeerlijnen bezig geweest, maar dat deed hem erg weinig...hij ging er leuk een beetje achterover in hangen, maar meer niet. Voor brokjes komt hij nu wel binnen, maar ja, dat kan ook niet eeuwig doorgaan.
Wij hebben trouwens open boxen aan de voorkant en de eerste dag stond hij sneller weer buiten als dat hij erin stond. Ik zag hem over de rand hangen met twee benen en dacht alleen maar: godzijdank heb ik hem 2 maanden terug al verzekerd!!!!!!! Toen hij merkte dat dat niet helemaal goed ging is hij rustig gebleven in de box.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 11:11

Klinkt helemaal als een zoon van Grelo. Die is ook zo superbraaf. Goed zeg!!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 17:54

Ik dacht dat je een hengst had... Knipoog

Maar tis altijd wel lekker als die hengsten zich een beetje gedragen, helemaal als je later op concours gaat.


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:58

Mooi dat het zo lekker gaat!kun je hem met een gerust hart eens ergens mee naar te nemen. Hoe ver is het stappen naar Houten *hihi*

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 01:30

Dat kan ik met de mijne ook: beugel aan beugel met een merrie, echt waanzinnig. Zo zie je maar weer dat niet al die onzinverhalen over hengsten kloppen!
Mijn shet hengstje staat ook gewoon samen met een merrie, als ze niet hengstig is staan ze ook samen los, op de wei, enz.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, DogWords, Kirrietje, Mark0919, mirriejj, Monique1963 en 36 bezoekers