Welke Bokker heeft jou een goede dienst bewezen ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Welke Bokker heeft jou een goede dienst bewezen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 21:06

Ik zit nu al een flinke poos op Bokt en ik blijf me er toch over verbazen hoe FANTASTISCH veel Bokkers zijn !!!

Zo volg ik al een tijdje het topic van Naomi en Flame. En ik vind het toch zo geweldig wat Donja aan het regelen is ! ( Een standplaats als ik het goed begrijp, ik volg niet elke reactie Bloos )

En net heb ik ook weer een aanbod gelezen van berkeltje. Zij biedt Max het gebruik van een douche aan, omdat zij zich moet douchen, wil zij met haar met rhino besmette paarden in contact komen. Douchen is op dit moment door allerlei omstandigheden, niet mogelijk. Geweldig aanbod !

En dan nu mijn vraag ; lopen hier op Bokt nog meer Bokkers rond die een pluim verdienen doordat ze jou in het verleden of heden een enorm goede dienst hebben bewezen ? Zo eentje als hierboven ?

Ik ben namelijk erg benieuwd of hier op Bokt nog meer 'helden' zijn dan de bovengenoemde Lachen .
Laatst bijgewerkt door Gaby op 27-12-02 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:24

Ja, Stef.
Door haar ben ik bij het NMPRS terecht gekomen en heeft Dennis een goedgekeurde dekhengst kunnen worden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:28

Bart!
Dankzij hem kan ik hier gezellig komen ouweh**ren!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:36

Kim (Nimber op Bokt).
Ze gaf me vele malen weer net dat extra stukje positiviteit dat ik nodig had. En is gewoon een hele goeie vriendin!
Sinds kort is daar haar vriend Joshua bijgekomen:
een welkome aanwinst in mijn vriendenkring. Haha!

En o.a. Lonneke vorig jaar toen ze samen met mij en Paulien en een vriendin Cerise ging ophalen met de trailer, en toen ook met een heleboel cadeautjes van Bokt aan kwam zetten (er was een inzameling geweest lief he!).

Verder Silvia die bij me in de buurt woont en zo vaak hielp met bijv. meegaan naar Cerise, stal doen, naar de ruitershop, enz. Lachen
Esther en Charlotte uit de Achterhoek die regelmatig ver reden om mij te helpen, ook met de verhuizing van Cerise 30 november! Lachen

Superpepeijn oftewel Manuel.
Hij weet zelf wel waarom. Knipoog
Verder nog heel veel mensen met wie ik gewoon heerlijk heb kunnen praten, mensen met wie ik mijn emoties mocht delen.
Dat is de belangrijkste reden dat ik telkens weer op Bokt kom.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:37

Ik vind bijna alle bokkers geweldig. Ik leer elke dag weer wat. Soms worden er dingen gezegd waar ik in geen 33 jaar aan heb gedacht en die eigenlijk zo logisch zijn........ Pluim voor iedereen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:53

Ik zou bijna zeggen wie niet?
Dorine omdat ik daar vaak tegen aan mag miepen als ik weer in de knoop zit met mezelf.

Piggy omdat ze mijn zussie is en omdat ze altijd super helpt met groomen en voorlezen.

assie die zo fijn heeft geholpen op Dierenshow en paard&koets.

Jantina voor 3 geweldige vakantie's op ameland met heeeeel veel plezier en een geweldige omgeving.

Maarten echt een schat die zoveel doet op de boerderij en dan vooral in de binnebak en de stallen echt super vind ik dat kan daar geen genoeg dankjewel tegen zeggen!

Natuurlijk Joshua gewoon omdat ie super lief is en ook fijn helpt met de boerderij en omdat ie naast mijn vriend ook echt mijn maatje is Lovers

Dan vergeet ik echt nog veel mensen hoor die voor me klaar staan als ik even stoom moet afblazen of met wie ik mee mag rijden naar meetings enzo

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:59

Dennis schreef:
Ja, Stef.
Door haar ben ik bij het NMPRS terecht gekomen en heeft Dennis een goedgekeurde dekhengst kunnen worden.

Ik vergeet de belangrijkste!
Tamara(Max) De dingen die ik wel niet aan haar te danken heb. Dennis, alle paardjes van haar die ik mag verzorgen en alles mee mag, dat ze me overal heen brengt wat nodig is enz enz enz enz enz.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:25

Pfff dat zijn er echt te veel om op te noemen. En ik wil eigenlijk ook niemand speciaal noemen, de belangrijkste mensen in mijn leven weten het zelf wel Lachen

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:29

Ik wil gewoon mijn hele familie die op bokt zit bedanken. Toen ik een paar jaar geleden het heel moeilijk had, hebben ze mij geholpen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:32

Er zijn hier zoveel mensen die allemaal wat voor me hebben gedaan, van kleine tot grote dingen. Tegen veel mensen heb ik aan kunnen kletsen in mindere tijden en zij hebben me overal doorheen gesleept. Ik ben zo blij met veel mensen die ik hier ken van Bokt. Kan ook zo gauw geen dingen verzinnen die echt 'grote diensten' zijn...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:34

Alle mensen die antwoord hebben gegeven op al mijn vragen!
En natuurlijk de mensen die mij nu zo ongeveer onbewust overhalen een Shire te kopen. Ik wil eigenlijk nog een paar jaartjes wachten, maar ben zo superenthousiast aan het worden. Ik moet mezelf echt dwingen om het niet te doen!!!!

Ook bekend als Kim20!

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:47

Voor mij is het Jerailover.

Ik heb geweldig met haar kunnen bepraten hoe het is om je pony te verliezen.
Ook heeft zij op haar website een gedicht van mij geplaats met een mooie foto van mijn overleden pony erachter,waar ik heel blij mee bent.

Verder iedereen die toch naar je luisterd en een hart onder de riem steekt als je dat nodig heb.

Groetjes Smousje.
Laatst bijgewerkt door @smousje op 27-12-02 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:48

ik heb het afgelopen jaar iets meegemaakt wat uiteindelijk goed afgelopen is, maar vervelend was. daar had ik wat steun bij nodig en daar hebben dorine, lovely, nimber en pipo voor gezorgd. hierbij wil ik ze laten weten dat ze ook bij mij terecht kunnen.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 28-12-02 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:56

Ik vind bijna alle bokkers geweldig,
omdat er vaak goede adviezen worden gegeven,en mensen met elkaar meedenken en proberen te helpen.
Ik wil wel even noemen dat ik het superlief van *volcano* vind
dat ik voor volgende winter haar winterdek krijg,
omdat zij dan een nieuwe koopt.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:30

Mytens en Puma, ze weten wel waarom Lachen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:40

Marcella1, Evelien en Salema!!!!!!!! De drie leukste en liefste boksters aller tijden! Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:41

Alle moddie's en Bart en Heike

salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:52

Franca schreef:
Marcella1, Evelien en Salema!!!!!!!! De drie leukste en liefste boksters aller tijden! Lachen


kan ik het natuurlijk alleen maar helemaal mee eens zijn Haha!
marcella1 ken ik nietz o goed maar franca en evelien
zijn echt lief ik mis jullie het is maar saai alleen rijden Huilen
en enedium natuurlijk anders had ik nooit met franca en evelien
kunnen rijden !! en oke batje dan
ook maar omdat als zij mij niet had meegenomen ik hun allemaal niet had leren kennen

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 00:03

Dorine, omdat ik onwijs veel aan haar heb gehad, ze weet zelf wel waarom. En ze is gewoon een fantastisch mens. Uit al haar topics/ reacties valt wel iets te leren waar ik heel erg veel aan heb.

Bedankt voor alles.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 00:08

Ten eerste Greetje omdat ze mijn moeder is en in goede en slechte tijden altijd voor me klaar staat met raad en daad

Ten tweede Theun omdat hij al jaren met veel liefde en zorg mijn paarden verzorgd,altijd alle brandjes blust en altijd klaarstaat voor mijn mams.

Ten derde Dorine omdat ze ondanks alles toch overal een positieve kijk op heeft en continu klaarstaat als me iets dwars zit Pling

Ten vierde Yootha omdat ze altijd alles voor me over heeft en ik ook voor haar getuige het naar het station brengen enz. Cool
Ten vijfde Tony ondanks dat het wel eens met elkaar botst toch wel voor mekaar klaar staan Party!!

Last but not least Nimber omdat ze een gewedige persoonlijkheid heeft en me in alles begrijpt!!
Laatst bijgewerkt door joshua op 28-12-02 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 00:10

Er zijn heel veel bokkers die ik zeer dankbaar ben.

Von en haar man Dorus voor alles wat ze voor me hebben gedaan en nog steeds doen.

Superpepeijn omdat hij er nog veel meer voor mij was Knipoog, bovendien heeft hij een zeer diepe indruk op mij achtergelaten.

Pipo for being there!

Sjuimpje voor al haar winkelkennis Haha! en een hoop gezelligheid en peptalk.

Er zijn er nog wel meer, maar die hoef ik hier niet met name te noemen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 01:07

Euhmm,
dat zijn er een paar, maar met name Lov.
Die kan ik midden in de nacht bellen als er iets door mijn hoofd maalt en dat lucht altijd lekker op zodat ik aan mijn nachtrust toekom. Dromen

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 01:09

barb:
omdat ze me (misschien zelfs onbewust ) elke keer weer uit een dip weet te halen
en tamara (max)
omdat ze al heel veel voor magned en mij heeft gedaan Lachen
en sundancer: omdat hij er altijd is om tegen aan te banketstaaf, als je vrolijk bent of als je iets dwars zit Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 01:23

Sjuimpje schreef:
Euhmm,
dat zijn er een paar, maar met name Lov.
Die kan ik midden in de nacht bellen als er iets door mijn hoofd maalt en dat lucht altijd lekker op zodat ik aan mijn nachtrust toekom. Dromen

Haha ja, jij wel ja Haha!. Wat doe je me aan Verward, nee hoor grapje *LOL*.

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 11:26

batje Kusje
Omdat ze mijn saaie bestaan heeft opgevrolijkt door mijn huisgenote te worden en omdat ze me vanochtend met een kopje thee kwam wakker maken Lachen

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angs1989, Ania, Fee_, fohadie, GrapeshotBot, Hemellichaam, judithM, Keizerinnnn, Lizenlotte, loesje4600, Marocje, MieLo, Miran, Mrskiwi, Roosch, saskiaojan, Steeph, Tomboy0, VuurVleugels, winnetou4502, xxxmh en 62 bezoekers