Wie gaat er binnenkort naar Zadelmarkt ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Wie gaat er binnenkort naar Zadelmarkt ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 22:38

Ik wil eigenlijk zoooooo graag dat combinatie halster-hoofdstel dat ze daar hebben in het bruin , voor 35 euro.... is er toevallig iemand die dat even van wat dichterbij wil bekijken voor me ?? *LOL*

Ben toch wel heel nieuwsgierig hoe dat dat er in het echt uitziet , maar om nu alleen voor zo'n halster-hoofdstel naar Urk te rijden... Scheve mond
Gaat er toevallig iemand ? Lachen


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:40

ik wou vanmiddag
maar ben toch niet geweest


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:41

hmm ik zou binnenkort nog met Littleroosie heen gaan.. Als we gaan hoor je eht wel hoe die is Knipoog

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 22:51

Joepie ! *LOL*
Ik wil ook nog wel eens een keertje gaan , maar zou voorlopig niet weten wanneer .... Scheve mond
Lijkt me wel geinig om eens te zien ! Lachen

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 11:34

Stel je er niet al te veel van voor. Mijn man en ik zijn er een paar keer geweest. 't Is gewoon bij een particulier aan huis, in een grote schuur. Het staat er stampvol met zadels, tuigen, dekens en hoofdstellen. Niet allemaal even mooi en ecengoed van kwaliteit, maar daar betaal je ook naar. Ik heb mijn westernzadel er weg. Die bevalt heel goed, en ook mijn westernhoofdstel komt er weg. Als je bij echte western-shops kijkt zie je meteen wat het kwaliteitsverschil is, maar dan moet je ook even op de prijskaartjes letten, grote kans dat je met een rood hoofd overdonderd de winkel uit en de auto inrolt (heb ik dus zelf gehad...).

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 11:36

ik ga er binnenkort ook heen, gewoon even sneupen!
Daar is het zo geweldig goedkoop eens kijken, we waren laatst vlakbij urk maar het was op zondag Boos!

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 11:49

Ik zou er ook weleens willen rondkijken, maar het is nogal een eind weg... Ik ben ook bang dat het kwalitatief vreselijk zal tegenvallen, maar toch zou ik het met eigen ogen willen zien.. Wie weet komt het er nog eens van.

* To Belg, or not to Belg *

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 14:25

ik ben er gister net geweest:
linda 250: er zit soms spul van slechte kwaliteit bij, maar ook veel van goede kwaliteit!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 14:43

En daar betaal je dan ook gelijk naar. Van wat ik er van gehoord heb.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 14:59

ik heb een prima haflingerzadel van de zadelmarkt, waar ik veel minder voor heb betaald dan wat ik bij divoza zou moeten doen,

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 18:35

't is toch in urk?
Zo ja is het lekker dicht bij... ik had op die site gekeken en idd. spotpijzen! Die 2-tone fleece deken wil ik wel ... Heeft iemand daar al is naar gekeken of ze van goede kwaliteit zijn, of is het echt een veel mindere kwaliteit als normaal?

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 20:38

Waah dat hoofdstel vond ik ook zo geweldig hmmm Tong uitsteken,maar alsnog vind ik 35 euro best aan de prijs... ik ben meer een persoon voor de goedkopere stelletjes Tong uitsteken

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 21:20

En ze hebben 'm toch alleen in de grotere maten Denies Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 21:27

Ik hoor veel slechte verhalen, maar wil er toch een keer heen. Vooral omdat een paar zadels er op de site wel goed uitzien en wanneer ze kwalitatief wel goed zijn (en dat kan ik echt alleen beoordelen wanneer ik het zadel in het echt zie) dan bespaar ik ontzettend veel eurootjes. Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd, maar ben aan de andere kant toch weer bang dat ik met een kater terug kom...
Als ik een keer in de buurt ben dan ga ik gewoon langs. Als dat zeer binnenkort is, dan geef ik dat wel aan je door, pmarena!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 21:29

Mooi! Tong uitsteken

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 21:39

Ik vind die nieuwe westernzadels die er nu bij zijn gekomen er anders ook helemaal niet onaardig uitzien !
Althans , van het plaatje zien ze er al veel beter uit dan die van Divoza , vooral die ene mooie waar je een hoofdstel bij krijgt , alleen in die nare "cognac-kleur" . Maar dat zadel ziet er zo op het eerste gezicht helemaal niet verkeerd uit.

Van de oudere modellen ben ik van de foto al niet kapot , maar die nieuwere zouden best eens wat kunnen zijn Lachen

Mocht iemand gaan en even voor me willen kijken/voelen/keuren dan hoor ik het graag Knipoog

Die dekens zien er ook hebbe-hebbe uit , en ik zag er nu weer westernpads opstaan , die onderste kost maar 20 euro en is best een mooi ding *LOL* Van het plaatje natuurlijk , maar ik ben er van overtuigd dat je bij zadelmarkt best leuk kan slagen voor een aantal dingen , en zelfs voor een leuk zadeltje als je goed rondkijkt.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 21:47

Dat westernzadel Uncle Tom bedoel je? Ja, daar was mijn oog ook al op gevallen. Ziet er helemaal niet slecht uit!!! Maar ja, wat ik me dan afvraag is waarom die zadels dan ineens zo goedkoop zijn?? Fabricagefoutjes, schoonheidsfoutjes? Het kan ook gewoon zijn omdat de kleur niet aanslaat of wat dan ook (cognac moet je inderdaad mooi vinden), maar wie weet zit er een hele andere reden achter. En daarom zou ik het zelf ook verkiezen om gewoon langs te gaan om naar de zadels te gaan kijken.
De westernzadels die al langer op de site staan vind ik allemaal niet zo. Ook zoveel van hetzelfde. Maar de zadels die begin volgend jaar komen die zien er allemaal al veel beter uit. En inderdaad die pads zien er ook zeker niet slecht uit! Ik word steeds meer benieuwd naar zadelmarkt.

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 21:56

Ook erg leuk dat ze een steeds breder assortiment krijgen , vooral het niet-leerwerk is aantrekkelijk vind ik.

En tja dat ene eruitspringende westernzadel...ik zou het graag eens in het echie zien , maar ik heb eigenlijk niks echt nodig en om dan speciaal een auto te lenen en een halve dag ervoor uit te trekken om daar een beetje te gaan rommelen...denk ook niet dat die mensen het echt op prijs stellen als je niet komt om een mooie aankoop te doen , als in : kijken-kijken-niet kopen Tong uitsteken

Ik wacht iig eens even af wat ze allemaal nog meer gaan verkopen , het wordt steeds interessanter ! *LOL*

Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 22:15

En als jullie niet tevreden zijn met kwaliteit van zadelmarkt, kijk dan eens op http://users.skynet.be/dijkman mooie kwaliteit, mooi soepel leder, soepele hoofdstellen, zeer nette zadels (ponyzadels nu 20% korting=340 euro) (site is nog niet helemaal bijgewerkt, nu ook hoofdstellen met neusriem van 4 cm, mexicaanse hoofdstellen, hulpstukjes, zadels met diepe zit enz

Tja, wel nog steeds duurder dan Zadelmarkt maar ook kwalitatief beter!
Het is natuurlijk waar je voor kiest. Dijkman geeft ook nog 5 jaar garantie op de zadels. Ik weet niet of zadelmarkt dit ook doet.

Ruitershop Bolsterbos: http://www.stalbolsterbos.be
Facebook: Boomloze zadels België
Ruitershop Bolsterbos

KiKaDay 2018 :
Op 2 Juni 2018 organiseren we de 3de editie van KiKaDay bij de Wolfshoeve training in Hoogerheide.
Een paardensportevenement voor het KiKa Kinderkankerfonds.

Een dag vol clinics, workshops, demonstraties, strodorp en de KiKa Battle

http://www.kikaday.com

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 22:43

Dat westernzadel van uncle tom was mij ook al opgevallen!
Ziet er erg interessant uit.
Maar ja aangezien urk toch ook niet naast de deur ligt heb ik ook geen zin om er helemaal voor niets heen te rijden.
Ik ben er eerder geweest en de westernzadels die ze toen hadden vielen me erg tegen.

dus inderdaad als iemand er binnenkort naar toe gaat laat ons even weten of het wat was!!!

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 23:03

Dijkman is idd wel mooi spul lijkt me ja Lachen

Maar het leuke aan zadelmarkt is toch wel de verscheidenheid die ze hebben , en natuurlijk weer eens wat anders qua western-assortiment Lachen

Dijkman is echt Engels spul toch ?

Tja en dat interesseert mij persoonlijk nou niet zo op het moment ,
en dat zwarte leer allemaal al helemaal niet , ik wil bruin ! Lachen

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:18

Ik heb er een heel mooi dressuur zadel weg van Ascot. Het zadel bevalt me erg goed, ziet er mooi uit past goed en zit lekker. Me vader is er geweest en idd het is gewoon een grote schuur waar alles inligt. Ik denk trouwens wel dat wij 1 van de betere zadels mee hebben gekregen Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:21

berichtje van hierboven is van littleroosie Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:30

Is Uncle Tom trouwens een beetje een 'bekend' en gerenommeerd merk? Want ik heb op internet gezocht op de naam Uncle Tom en daarna ook in combinatie met western, westernzadel en western saddlery, maar er kwam niets uit. Zijn ze dan echt zo onbekend? Ik bedoel, het hoeft nooit wat te zeggen als er een merknaam aan een zadel verbonden zit. Het zadel zag er voor mijn gevoel goed uit, maar ja, hoe is het in het echt? Als iemand nog naar zadelmarkt gaat, please verslag doen! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 bezoekers