Ben heeeeel tevreden.............

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 22:49

Eindelijk mijn eerste wedstrijd buiten in Odijk op het gras(na de MKZ)en ik ben heeeeeeeeeeeel tevreden.

We reden om 12 uur weg van de manege lekker op tijd. Onze rubriek (5 personen van ZH)zou om 14 uur beginnen. Komen we daar aan horen we dat het een uur uitloopt Huilen . Ach ja het is lekker weer dus genieten maar.

Om half 2 opzadelen dus maar komen we in de ring blijkt het nog een uur te duren Verward . Maar ja het is niet anders. Leys was zo braaf en rustig lekker gestapt en een beetje gedraaft gewoon lekker onspannen. Gelukkig was Peter Hoving er (mijn instructeur) en die zei al dat hij me zou helpen met inspringen. Nou dat ging heel lekker de truc bij Leys is niet te veel springen want dan wordt hij heet. En dat is iets wat we moeten voorkomen. Hij is zo rustig met helpen dat ik er ook rustig van wordt en Leys dus ook. Bedankt Peter Party!! .

Nou dan maar de ring in veel gekleurde hindernissen en veel plubliek. Maar leys ziet maar een ding HINDERNISSEN KICKEN. Peter had me wel gewaarschuwd voor dit want hij kan zo stoppen. Dus goed doorrijden en stem erbij (taj heb ik moeite mee praten tijdens springen). Het parcours ging super jammer van die balk op 4 maar ja hij ging net iets te hard en daardoor te vlak. maar hij was goed te rijden hij wachte keurig en sprong heel makkelijk. Was helemaal blij Party!! .

Tja dus door naar het progressief. Ik had dit niet gelopen omdat het parcours met lopen nog niet klaar was Verward . Niet zo handig dus en ik dacht ik kom toch niet in de barrage dus niet erg. NOU JA DUS WEL HE. Hij sprong super parcours stond best pittig en hoog. Geen probleem hij sprong alsof het niets was. Helaas sprong ik dus een hindernis teveel in de barrage anders had ik wel prijs gehad (ja ja Mayo ik ben ook blond af en toe hoor). Maar ik vindt prijs niet ze heel belangrijk na mijn dipje. Foutloos en technisch goed wel om een geode basis te leggen voor het L.

Met dank aan mijn geweldige groom KARIN Lovers voor het draaien van de kalkoenen (die zijn blijven zitten). Nou Lautje je krijgt haar niet meer terug Tong uitsteken .
En mayo voor het komen supporten het wandelen met Leys. En natuurlijk Marco die stond te filmen en weer studie materiaal voor me heeft hhihi Lovers .

heb nu 7 winstpunten en we gaan nog even lekker door. Ik rij hem uit alleen voor een goede basis te leggen.

NU op naar De Meern. Voornruiters HERE WE COME.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 22:52

Gefelicibokt!!!!!!! Echt heel erg goed hoor! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 22:57

Wat leuk dat het zo goed ging vandaag. Party!! Jammer van die barrage, maar ik kan me voorstellen dat een goed gevoel veel belangrijker is.
Wanneer moet je naar de Meern? Ik heb daar de jurycursus gedaan, dus zou het moeten kunnen vinden Verward *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 23:00

Yep, Pris en Leys hebben het erg goed gedaan! Jammer van die hindernis 7 in het progressief, ik had eigenlijk keihard 'ACHT!!!' moeten roepen, dan was het misschien nog goed gegaan Knipoog. Maar over het springen op zich kan ik alleen maar zeggen dat het super ging. Leys had er zin in, maar hij was niet te heet. En de groep vond ik ook erg gezellig. Ik merk dat ik er zelf nu ook steeds meer deel van ga uitmaken, ben niet alleen meer 'de bijrijder van Prisca', word nu echt een Zilfia's Hoeve-ruiter.

Op naar de volgende wedstrijd!

P.S. Lautje, als je dit leest: jullie zullen met een goed bod moeten komen... Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 23:03

Ik moet op 21 juli en 28 juli naar De Meern daar ga ik tevens dressuren in de B.

Oeps straks ben je mijn jury Verward

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 23:11

Jammer dat ik er niet bij was...

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 23:19

Gefeliciteerd, echt goed!! Party!!

Was Peter daar speciaal voor jou, of waren er nog meer lessers of moest hij zelf ook rijden? Evengoed leuk dat hij je kwam helpen!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 23:21

Hij was er voor mij en nog iemand. Hij had ook nog een paard meegenomen die hij HC starte. Hij zou toch komen kijken dan kan je net zo goed meedoen toch??

Was er wel heeeel blij mee *LOL* .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 11:25

Hoi Prisca, je had dan zeker nog wel een winstpunt in het klassiek?
In welke klasse spring je eigenlijk?

Ik heb verleden jaar wat oefenparcoursen gesprongen met Fitz maar nadat ik heeeel hard met de grond in aanraking kwam, ben ik met springen gestopt.
t is jammer dat je zover woont, want ik zou het altijd nog leuk vinden als Fitz door een springruiter uitgebracht zou worden.


Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 11:32

Fijn dat het zo goed ging hoor!!

Alleen toch een beetje blond ja.... *LOL*
Geeft niet hoor, ik heb een tijdje gehad dat Ameretto het springen zooo gaaf vond dat ie bedacht om ALLES wat ie tegenkwam ook meteen maar te springen. Ookal was het een hindernis van de verkeerde kant... Frusty Lachen

Tja en dan heb je dus ook foutief parcours en dat nog wel in de barrage....

Enne.....ik maak deze maand toch heel veel uren met werken, dus dat bod daar stuur ik Karin wel ff een PBtje voor!!!! Haha! Tong uitsteken

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 11:36

Citaat:
Op 2001-07-01 11:32, schreef Lautje:
Enne.....ik maak deze maand toch heel veel uren met werken, dus dat bod daar stuur ik Karin wel ff een PBtje voor!!!! Haha! Tong uitsteken


Mmm... ik wacht vol spanning af!

(wat heb ik toch een lief zusje hè? Knipoog )

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 14:16

heeey super joh!
heb je er ook foto's van?
Ik mag volgende week waar aan de bak maar houd het maar bij dressuur springen durf ik dus echt niet!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 16:51

Graag gedaan hoor! Het was een leuke dag. Het was duidelijk te zien dat 't erg goed ging. Ik ben heel trots op jou en Leys!

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 22:38

Yep ik had zeker een winstpunten had alleen net geen prijs. Gingen tot de 10 en ik was iets van 11de Verward .

Ik spring nu nog B maar we zijn klaar voor het L maar wachten nog heel even Leys heeft zeker het vermogen om meer te kunnen. 7 winstpunten in 6 wedstrijden gaat wel erg hard toch. Dus 6 in drie en toen 2 niets en dan nu 1.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 15:40

Wat gaaf Pris, dat het zo goed ging!!! Lekker meis! Inderdaad erg fijn dat je instructeur je hielp, bij mij werkt het ook net ff extra als iemand me ff aanwijzingen geeft. Helaas zie je het resultaat niet in mijn punten, snik. Maar ik ga dapper door! Ilo.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Bretsa, Celiien, Irma77, maj0, meggiemeg, pressent, Riviera87, Sellyxx, springzeker, Tucktuck en 91 bezoekers