*~*Vraagjeuhhh over collage's en PSP*~*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

*~*Vraagjeuhhh over collage's en PSP*~*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 20:53

Haha! Eeyzzz Everybody,
Ik heb duzz ff een vraagje B) Met welk programma maken jullie die leuke collages en bewerkte foto's enz??? Ik wil dat ook graag gaan maken, maar met welk programma en hoe??? Scheve mond Nou ik hoop het te weten te komen hahahaha

Greetzzz *~*Liesjeuhhhh*~*
Laatst bijgewerkt door Liesje_Lover op 27-12-02 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt



Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:17

Misschien kun je iets meer in je topic-titel zetten dan Vraagjeuhhhh. Zet iets meer informatie in je titel en mensen geven veel sneller een reactie Lachen .

* edit*, De vorige keer had ik dit per ongeluk gewist, maar zou je ook in ABN met leestekens en hoofdletters willen typen ? Alvast bedankt voor het omhooghalen van het ABN - schrijf - percentage ;. *edit*

Een voorbeeld van een programma is Paintshop Pro.
Ik weet niet erg veel van dit programma af, maar MISSCHIEN kun je door de zoekfunctie op Bokt of in een zoekmachine als Google te gebruiken al aardig wat te weten komen over het waar te kopen of te downloaden van PP. En hoe te gebruiken.
Laatst bijgewerkt door Gaby op 28-12-02 14:06, in het totaal 4 keer bewerkt

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 21:20

Ik heb de titel veranderd... dank u hahahahah ik zal us ff gaan zoeken voor info over PSP!!!
Greetzzz *~*Liesjeuhhh*~*

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 22:26

hmzz, lekker irri zulk msn taalgebruik!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, ARCTN, Iloveiswan, Kimberley_, Kimmej, Kimmie235, laran, Lisa_22, maaaikkee, Schuur_, Slagroomsoes, Traiectum, YandexBot en 33 bezoekers