pff heftig telefoontje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

pff heftig telefoontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 21:21

Heb net een best heftig telefoontje achter de rug.
Een oude vriendin van me belde. De aanleiding kwam van haar door na 1,5 jaar een kerstkaartje te sturen vorige week. Ach en ik besloot er maar een terug te sturen omdat ik toch eentje over had en dan wel zou zien wat er zou gebeuren.

Ze heeft een tijdje in een andere stad gewoont met haar vriend die haar dus alles verbood.
Ze moest dus alles stiekum doen. Nu is ze vorige week bij hem wegggaan omdat hij niet in therapie wou.

Maar dat was nog niet alles, begin dit jaar heeft ze haar paardje aan koliek verloren, we hebben samen dat paardje uitgezocht een jaar of 6 geleden.
Toen na een maand liep ze zomaar tegen een ander paardje aan en heeft die gekocht. Maar paardje had nogal kuren en heeft haar afgegooid en daarbij heeft ze haar heup gebroken. Dusweken thuis gezeten.
En vervolgens stapt er nog een goede vriendin van stal uit het leven(zelfmoord).

Nu komt ze volgende week bij me, ff kletsen en een beetje opbeuren maar. Ze heeft haar paard nu wel meegenomen naar haar eerste stal en ze heeft gelukkig ook al weer werk gevonden.


Maar ik ben toch echt wel geschrokken, zeker wat haar eerste paard betreft en nu blijkt dus ook wel waarom ze nooit meer contact had.

Het jaar is nog steeds niet om en er blijven maar dingen gebeuren om me heen.
2002 kan dat niet van de kalender af? Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Cowgirl op 27-12-02 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:27

Jeetje zeg. Het ging juist net allemaal weer lekker met je. je krijgt weer zin in het rijden enzo en nu hoor je dit. Nou binnen kort krijg je wel te horen wat er verder allemaal heeft afgespeelt in die tussen tijd met haar. Maar het feit blijft: wat zijn veel mannen toch overheersend wat een vrouw wel of niet mag doen. Mijn ex was namelijk ook zo en ik heb al die tijd niets doorgehad ja tot dat het uit was ik door had wat ik verder allemaal miste.

Wodan en ik onderweg in de M2


Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:29

1 pluspuntje , je kunt nu wel weer een goed contact opbouwen

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 21:34

Ja dat moet ook maar weer denk ik ik vond het toch steeds wel jammer dat ze niet meer belde ofzo.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

berkeltje
Berichten: 35
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 21:36

heel herkenbaar! Dat meisje was of helemaal weg van haar vriend (altands in het begin) en verloor daardoor haar goede vriendin uit het oog. Ze wilde waarschijnlijk graag bij hem zijn. Wat vaak jammer is dat goede, leuke contacten daardoor uit t oog verloren worden. Nu is t over en zoekt ze weer contact. Het ligt aan jou , of je dit inderdaad wilt. Je zal voor jezelf moeten afwegen of zij het inderdaad waard is om jullie relatie weer op te bouwen...(t lijkt hier wel op mona) nee, ik heb hetzelfde meegemaakt met een vriendin...hoop dat je er uitkomt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, corinec, DDD3, DotBot, Fleuribelle, Karintich, Symke, zippora en 155 bezoekers