Fayette had vandaag zin!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Fayette had vandaag zin!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-02 20:09

Na de Kerstdaagjes eindelijk weer eens wat quality-time doorgebracht met Fayette en het was weer eens superleuk. Mevrouw had met de regen van gister de hele dag binnen gestaan en vandaag ook (was ik niet zo blij mee eigenlijk.... dat kleine beetje miezer kan ze best wel tegen maar vooruit) dus toen zijn we vandaag maar even in het bos gaan wandelen. Nou, nou, het was te merken dat Fayette een beetje veel energie had. En maar dribbelen achter me, oeh dat is eng en dan op de rem, weer gedribbel, etc. etc. Haha! We zijn nog twee hertjes tegen gekomen in het bos (errug spannend en interessant natuurlijk), over een boom heen gesprongen (zo waar mevrouw tilde d'r beentjes ook nog op) en hebben verder gewoon lekker rond gestruind. Toen we terug waren bij stal heb ik haar nog maar even in de bak los gelaten en mevrouw greep direct haar kans om zich helemaal uit te leven Haha! Rennen, bokken, sliding stops, klein beetje steigeren, etc. Echt gaaf om je paardje helemaal zo uit d'r dak zien te gaan. En het is me nu wel duidelijk dat dit een Tinkertje wordt die regelmatig beweging nodig heeft en waarmee je niet zomaar even weg rijdt na een week stil staan Party!! Vervolgens zat ze natuurlijk helemaal onder de modder Lips are sealed Ik heb het maar zo gelaten, die wei is toch een grote drekzooi dus schoonmaken heeft echt geen zin
Maar was toch wel leuk om je paardje zo enthousiast te zien en vooral toch nog zo gehoorzaam in het bos ondanks dat ze zoveel energie had. Dat ik alleen maar "Hola" hoefde te zeggen en dat ze dan alweer rustig deed, een perfect luisterend paardje dus (tenminste naar mij dan Haha!)