spinnen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 22:42

Ik ben langzaamaan het tempo van de spin aan het opvoeren maar wordt steeds snel verschrikkelijk duizelig Misselijk en dat terwijl ik echt nog niet in de rondte vlieg met die spins! Mijn trainer zegt dat ik naar de oren moet blijven kijken en dat je er vanzelf aan gaat wennen. Hoe lang heeft dat bij jullie geduurd? Moet ik 'droog' gaan spinnen op de grond? (op stal vinden ze die westernruiters toch al mafkezen, dus dit kan er ook nog wel bij Knipoog

Karin

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: KarinG op 2001-06-30 23:43 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: KarinG op 2001-06-30 23:44 ]</font>



jolly
Berichten: 20
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 04:30

went van zelf je moet tussen ze orren door kijkken gewoon voor je uit als je naar de grond kijkt wordt je duizelig. waar sta je en van wie heb je les afz knorrie

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 09:19

Hoi,
Toen ik voor de eerste keer ging spinnen lag ik er ook bijna af. Evenwichtsorgaan liet me even in de steek.
Wat bij mij geholpen heeft is vaak doen.
Kim

Vrijwilligers gezocht voor onderzoek!
info:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=210362

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 13:00

Je hebt ook nog steeds niet door dat hier vooral veel RECREATIE(western)ruiters komen, dus dat verbaast me niks!
En Karin rijdt dus ook met een "gewone" pony, zoals zovelen van ons. En toch heeft ze er blijkbaar lol in, gek he? Misschien heeft ze wel helemaal niet de behoefte om een prachtige pattern tijdens een wedstrijd te laten zien, maar wil ze wel op een goede manier alles leren????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 13:37

ach sonja wanneer ga ju eindelijk eens luisteren naar blaze en verkoop je die draaiorgelknol Verward

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 13:44

Ik geloof dat ik maar eens ff een belletje moet plegen om te vragen of iemand PJ met het zweepje weil geven...geef mij zo'n "draaiorgelknol"!!! Ik ben het helemaal met Sonja eens, gaat ons lekker om het plezier dat we aan onze paardjes beleven he Son?!!! En dat is een hele hoop! Knipoog Ik ken trouwens ook iemand die dressuur wil rijden...met een springpaard... Verward Hihihi ( *LOL*), kon ik ff niet laten... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 19:21

Hihihi, nee hoor Vikki, PJ is lief *LOL* Hij mag een keertje met me minimeetingen en dan mag 'ie kiezen: de knol voor het draaiorgel of voor de huifkar *LOL* !

Grtz!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 19:24

*LOL* *LOL* *LOL* Ben ik met je eens hoor Sonja...PJ is oke...maar had ff zin om hem te "plagen"...PJ is een van mijn 2 favoriete Belgen hoor... Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 19:25

Hihi, wordt nu erg benieuwd naar de tweede, maar da's wel heel erg off-topic he? Dus effe terug: jij nog lekker gespind met je pony? *LOL* !

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 19:46

Ja hoor, Escala kan hartstikke goed spinnen (voor een arabier... Schijnheilig)...ik werd in het begin trouwens ook makkelijk duizelig, wat jij Sonja? Is lastig tot 4 tellen als je de wereld om je heen ziet tollen... Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-02 10:26 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 09:22

Zegguh, dat dressuren met een springpaard ging toch niet over mij he, hihi.
100% springen gefokt dat dressuurpaard van mij.
Eerlijk gezegd zit er ook tuigbloed in en DUS kan ie ook voor het draaiorgel, samen met die van Sonja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 09:26

*LOL* *LOL* *LOL* Zullen we anders met een paar man een huifkar kopen? Kunnen we wat bijverdienen om een QH bij elkaar te sparen *LOL* *LOL* *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 09:28

Nee Lov, ging niet over jou...maar je kan vast goed "dressuren" met een spring gefokt paard...Enne...goed idee Son...als we met z'n allen sparen en wat huifkarritjes doe voor extra inkomsten...wie weet kunnen we ons dan wel een gezamelijke QH veroorloven... Schijnheilig BTW, andere Belg is Urb...kent PJ wel he PJ...misschien niet in levende lijve, maar goed... Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-07-02 10:29 ]</font>

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 09:49

Ik weet nog een draaiorgeltje te koop. Op een pony karretje. *LOL* *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 09:59

VOlgens mij wordt een stille droom waarheid, de droom van de paardentram.
Door de grote stad amsterdam met zoveel mogelijk boktpaarden ervoor. Dat zal een bont geheel worden.
Aan het eind van de dag met de pet rond....

(Goeie Son!!!! *LOL* *LOL* *LOL* )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers