Retourné au Pays-Bas!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-01 17:22

Ik ben weer terug van vakantie Party!! !
Mijn haar is te licht en voelt als touw door het harde water in het zwembad elke dag, en de muggebulten zitten op de meest onmogelijke plekken, maar ik heb ontzettend genoten.
De camping in Frankrijk (Provence, onderkant v.d. Alpen)lag hoog en had mooie uitzichten, restaurant met afhaalpizza's Vingers aflikken , en zwembad.
De gehuurde tent met bedden lag niet helemaal waterpas, maar door een balkje onder de bedden werd dit verholpen...
Naast de camping, 1 km verderop, kon je een rit te paard maken, en als je ervaren was zelfs met paarden een halve dag rit plus zwemmen te paard!! Ik helemaal in de zevende hemel en wilde dit met een ander vrouwtje samen gaan doen, maar dit ging niet door.
Wat bleek? De paarden waren tijdens de lente in een ander weiland gezet, en toen die man ze op een dag kwam voeren, bleken de paarden allemaal gestolen. Waarschijnlijk enkele reis italië, daar zaten we in de buurt... tja. Die zal flink gebaald hebben.
Maar goed, gezwommen hebben we veel, en paardrijden ben ik nog mijn hele leven van plan dus....
Ik ben blij weer terug te zijn, ik las al van Sanderijns primeur, en dat Lodewijk van Kim kan rollen: fantastisch nieuws!!
Ik heb nog niet de eigenaar van de nieuwe verzorgpaarden gebeld, dat doe ik morgen wel. En maandag lekker naar de tandarts Misselijk ...
Verder heb ik, behalve zes priveberichten grijnz, nog niet veel gelezen op Bokt. Ik probeer langzaam maar zeker weer wat in te halen, maar mijn God, wat schrijven jullie veel zeg Tong uitsteken .
Doe ik nou nooit.... ahum. Schijnheilig Haha!
Ik heb jullie echt onnoemelijk gemist, en ben blij weer te kunnen Bokken!
Heel veel liefs,
Dorine.


Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 17:26

welcome back Lachen ik moet ook naar de tandarts Boos! maar ja. ik ga ook naar de provence!
een veel bokplezier nog verder Haha!!!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 17:27

Fijn dat je er weer bent en dat je zo genoten hebt!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 17:38

Welkom terug en nu is het misslchien een kleine afkoeling voor je......maar deze week zet het heerlijke weer zich weer voort, dus dan heb je toch weer een beetje het idee, dat je nog op vakantie bent, alleen dan kan je lekker naar je verzorgpaardjes toe Party!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 18:05

Welkom terug hoor!!!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 18:17

Hoi welcome terug, fijn dat je zo hebt genoten van je vakantie!! Party!!
Enne veel leesplezier met die vele berichtjes }> Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 18:36

He Dorine, fijn dat je er weer bent!
Mooi dat je het zo fijn gehad hebt, ik wil daar ook wel heen!!! Lijkt me helemaal geweldig!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 18:49

Gezellig dat je er weer bent! Lekker dat je het zo naar je zin gehad hebt. Afgelopen dinsdag naar de tandarts geweest, maar mag weer terug komen, die vent moet mij toch wel erg aardig vinden, ik mag altijd (meerdere) keren terugkomen Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 18:52

Ik dacht al, waar hebben we Dorine gelaten, maar toen ik de titel zag dacht ik 'ohja, ze was naar Frankrijk...' leuk dat je weer terug bent! Was het lastig om af te kicken? *LOL*

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 19:00

fijn dat je er weer bent ik heb je ook gemist Lachen vooral je leuke en lieve berichtjes!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 21:28

Hoi Dorine, leuk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad. En ik wil je heel veel succes wensen bij het inhalen van alle berichten die op bokt geplaatst zijn Haha! Zijn er inderdaad errug veel *LOL*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 23:19

Hee Dorine, welkom terug! Fijn te horen dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. En nu er weer vol tegenaan op Bokt hè, met je lieve berichtjes en je mooie gedichtjes (dat rijmt Lachen )!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 23:23

Hee ik miste je al maar je was op vakantie Huilen .

Geen Inet cafee gevonden ?: slecht hoor Cool

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Arlette1991, Domi_94, Kimmej, Lizzy__87, LWDaisy, nimbletje, Nouki_poek, Nustice, Sanne_com, veerledec, VuurVleugels, xJolijn en 126 bezoekers