Kerst bij me pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Kerst bij me pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-02 00:55

Hoi

Kom ik vanavond op stal, staat me verzorgpony raar te doen. Ze stond steeds van der ene been op der andere en naar der buik te schoppen, te flemen, schrapen. En bij haar buik zat een bobbel. Beetje koliek dus. Er was bijna niemand, dus ik haar in de bak gezet om te kijken wat ze deed. Ze ging niet rollen, maar deed hetzelfde als op stal. Toen kwam me nicht aan. We probeerde de eigenares te bellen, maar haar mobiel nam ze niet op. Wij haar ouders gebeld en die hadden het tel.nummer van haar schoonouders gegeven. Ze zou komen kijken. Ondertussen was haar vader ook nog gekomen om te kijken hoe het met de pony en mij ging. En wat denk je, toen ze aankwam was ze al weer opgeknapt Lachen .

Kortom, iedereen z'n kerstmaaltijd viel in het water!
Maar niemand die het erg vond, bter 1 x teveel komen dan 1 x te laat!
Maar toch best l*llig om mensen te bellen met de kerst Knipoog .
Dus ik ben op 1e kerstavond lekker bij me paardje geweest Lovers .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 11:04

En hoe gaat het nu met je verzorgpaard? Wel fijn dat je er zo snel bij was. Jammer van je kerstdiner maar dat hou je altijd met beesten. Veel beterschap.

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 11:18

Jammer van de kerstmaaltijd, goed gehandeld hoor! ze mogen blij met je zijn!

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-02 22:40

We hebben haar 's avonds geen eten gegeven. Maar ze deed weer normaal, maar toch ff voor de ckerheid.

Ik voelde me knap banketstaaf! Maar de kerstmaaltijd hebben we gewoon daarna opgegeten hoor!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 04:50

Nou, je hebt het beste gedaan! Dus je hoeft je niet ellendig te voelen.
Stel je voor dat er wel echt iets aan de hand was, dan had je jezelf waarschijnlijk helemaal erg gevoeld! Er komen nog zoveel kerstdagen en maaltijden, die ene kan je best wel missen.