Ka/dressuur/springen: misschien/eens/ooit? ;-)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Ka/dressuur/springen: misschien/eens/ooit? ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-02 22:07

De afgelopen paar dagen was het extreem rustig bij ons op stal. We hadden dus de hele binnenmanege bijna voor onszelf, op kerstavond waren we zelfs de enigen. Ik heb toen heerlijk gereden op Ameretto, les gehad van Lautje, zelfs nog een sprongetje gemaakt! Ret liep echt super, was los in de hand, goed aan het been, ik zat zelf lekker in het zadel en het ging zooooo fijn... Met springen werd hij toch nog vrij heet, terwijl het maar een l*llig steiltje van 70 cm was Tong uitsteken.

Vandaag zouden we naar buiten gaan, ik op Ret en Lau op het paard van een stalgenootje. Maar de regen kwam met bakken uit de lucht, dus zijn we noodgedwongen toch maar weer binnen gaan rijden. Weer heerlijk gedressuurd en afgesloten met een sprongetje. Ret was weer ontzettend relaxed en ik zelf ook. Hij is weer helemaal de oude, zit goed in z'n vel en dat is ook aan hem te voelen. Wat een verschil met twee weken geleden, toen hij nog zo'n last had van haken op z'n kiezen. En met vorige week, toen hij nog met een dik been stond van de mok. En ik vind het ook steeds leuker worden, zelfs de dressuur, ook al is het niet Ret z'n favoriete bezigheid (maar morgen gaan we weer naar buiten!). Ik weet nu iig hoe het voelt om echt een paar dagen lang lekker met hem bezig te zijn, hoe hij aanvoelt als hij constant loopt en niet hangerig wordt. En ik krijg ook steeds meer vertrouwen wat springen betreft. Misschien zit er ooit nog wel een proefje of (oefen)parcoursje in voor ons...

Ka goes dressage & showjumping... Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 22:22

Geen western? Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-02 22:27

Spinnen kan hij ook, ik hoef m'n benen maar aan te leggen en daar gaat-ie al. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 22:29

zie je wel je word nog wel eens een snob Haha!
leuk is dat als het zo goed gaat!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 22:37

Wow Karin als dressuurmuts...
Dat wil ik zien Tong uitsteken

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 22:47

Haha, goed man. Ik ben blij dat het beter gaat nu. Ennuh dressuur is hartstikke goed voor Netty-familie Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 23:43

Nimber schreef:
zie je wel je word nog wel eens een snob Haha!


WORDT nog wel eens een snob!!?? Dat is ze al!! Tong uitsteken

Ik lees het al wel weer, jullie worden nog wel eens maatjes!! Knipoog Had je niet gedacht hè? Vijf jaar geleden toen jij hem mee naar buiten 'mocht' nemen! Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-02 23:45

Vlechten kan ik al heel lang, dus snob was ik al. Oh nee, 'snobvlechten' gaat toch met naald & draad? Tong uitsteken

Ja idd Maarten, vijf jaar geleden werd ik er hard ingeluisd in het weekend: 'Laura moest plotseling werken, neem jij Ameretto even mee naar buiten?' en hup, daar ging Ka weer zwaar zuchtend met die lastige Dravebier het bos in...

Sommige dingen lijken gewoon tijd nodig te hebben. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 17:54

Nu je slibjas nog Ka en dan hoor je er ook bij Tong uitsteken Haha!
Leuk dat het zo goed gaat, hopelijk lukt het morgen nog om Ret ff te bewonderen!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 17:58

Ik zie het helemaal zitten: Karin die Nimber achterna gaat!
Tjeempie dit kan echt niet.
Straks zitten de Olympische Spelen vol met Bokkers.
En al die andere landen dan? Die maken dan geen kans....

Nou ja hopen maar dat die springwedstrijden ook wat worden, daar hebben we er nog niet veel van, Nederland zit te springen om mensen die springen... *LOL*
Al die dressuur...
Maar Karin, combineer het gewoon: wat dacht je van SGW?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 23:12

Haha ja idd, na Lau dr verhalen, de verhalen van Ka in de SGW. Maar leuk hoor, zo'n veelzijdig paard.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 02:32

Leuk hoor Karin! Ook een beetje dressuur! Maare waarom zijn jullie niet naar buiten gegaan donderdag? een beetje regen?? Wij hadden een kerstbuitenrit op de manege gepland met een kerstbrunch erachteraan.

Bleek daar aangekomen dat er 8 kinderen en 2 volwassenen (ik en Sharon) op de lijst stonden. De vaste begeleider van de buitenritten was er niet, zat door een miscommunicatie in het zuiden des lands. Dus Sharon en ik konden met 8 pony's aan de slag. Ze hadden woensdag stilgestaan en waren dus vrij fris. Eerst maar een uurtje in de bak laten rijden, spelletjes spelen, slalom estaffete gedaan. en daarna met zijn 10 en naar buiten, we zijn wel een beetje nat geworden, het regende behoorlijk, maar met wat leuke liedjes onderweg hielden we er met zijn allen de moed er goed in en is het nog een gezellige middag geworden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers