4 boerenpaarde op de weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

4 boerenpaarde op de weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-02 18:32

Ik kom juist binne van mijn paarden te borstele enz........ ik zet de computer aan en ineens hoor ik gedraaf op de straat Verward .Ik kijk uit de venster,en wa zie ik : 4 boerenpaarden mooi achter elkaar int midde van de weg aant draven.Ze kome van een wei iets verderop.En ze zijn nogal ontsnapt.Ik wou natuurlijk al meezoeke maja,men moeder was weg met de auto en te voet kon ik ze toch nie inhalen.Een tijdje later hoor ik die weer,nog altijd aant draven!De politie en de rijkswacht hebben ze met de auto ingesloten,en zo dan naar de wei "gedrijft".Wast toch wel een raar gezicht ,ineens zo 4 boerenpaarde achter elkaar schoon int midde van de weg.Je voelde de grond bijna trillen
da wast
Groetjes Julie

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 18:44

heb ik ook eens meegemaakt, maar toen waren het er maar 2 Haha! Die liepen 's avonds ergens rustig te eten, wij hebben ze toen gevangen, alleen wisten we niet van wie ze waren, hebben ze een nachtje overnacht bij ons, uiteindelijk de eiegnaar gevonden Haha!

Sterke beesten trouwens, als je ze niet gewend bent Knipoog

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 20:40

hihi ik was het niet hoor...die van mij stonden op stal!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 20:43

Toen ik eens bij mijn oma was, zagen we ook een bloedmooie pony opeens langsdraven! Ik en mijn nichtje rennen meteen naar buiten toen we zagen dat hij dichtbij bleef staan! Ik wilde hem voorzichtig pakken, maar de eigenaar kwam er al weer aan Knipoog
Mijn oma had de politie al gebeld, en die hadden al veel meldingen binnengekregen dus die waren vast blij toen de eigenaar de pony weer had gepakt Knipoog

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 20:57

zo hebben wij een keer in oosterijk 2 haflingers van hun vrijheid berooft...

in eerste instantie kijk je dan echt raar op ja! *LOL*

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 22:17

op mijn oude stal stonden 5 tinkers en 1 hafje samen in een loopstal en die hebben we midden in de nacht een keer kunnen gaan zoeken
errug humor(naderhand dan , die stal zit namelijk midden in de polder en daar rijden ze over het algemeen niet zo beschaafd) naderhand hebben we op ons gemak nog eens nageborreld
5 uur thuis en om acht uur weer uitmesten, maar wel lol gehad snachts
ach ja soms zijn paarden erg vermoeiend