nieuwe stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-02 21:35

Heb vanochtend Sox naar nieuwe pensionstal gereden. Werd uitgeleide gedaan door 2 stalgenoten met Friezen. Ze zijn met me mee gereden door het bos tot aan de splitsing waar ik linksaf moest en zij rechts. Sox vond het niks leuk dat ze zonder hen verder moest, dus dst gaf enige strijd. Het was ook onbekend terrein, langs een drukke weg en een benzinepomp waar het ook heel druk was. We hebben het toch vrij snel gereden saampjes. Ik heb haar eerst een uurtje op de nieuwe stal gezet met zweetdeken, ben naar huis gegaan, me omgekleed, de honden opgehaald en toen weer terug nar Sox. Hinneken, pfff, ze was blij dat ze weer een bekende zag. Ik heb haar op het land gezet bij haar nieuwe maatje, een kwpn merrie die eerst heel druk begon te doen met gealopperen in de verte. Ze bleef ook achterin het land staan. Sox ging gelijk grazen maar bleef dicht bij me in de buurt. Nu staan ze op stal, helaas zijn de wanden heel hoog en de deur ook, ze moeten hun hoofd echt de hoogte indoen om wat te zien. Zaterdag gaan we met elkaar een buitenrit maken, kunnen we beter kennis maken. Sox was wel gelijk aan het knuffen met het shetje dat in het landje ernaast staat, over het schrikdraad heen. Misschien moet ik gewoon een landje huren met schuilstal en een fjord of zo erbij. Zou voor Sox het meest ideale zijn denk ik.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 21:51

Welja, neem er een Fjordje bij Haha! Goede keus Knipoog
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat op je stalletje!!!
Succes!