En net als je denkt: Nu gaat ze naar de slager....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

En net als je denkt: Nu gaat ze naar de slager....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 17:51

Dan doet ze zoiets schattigs dat je haar alles vergeeft wat ze de afgelopen week heeft uitgevreten.....

Vanochtend ruzie (zoals vaker bij het naar de wei brengen). Ik dol, doller, dolst en Isolda maar springen. Vervolgens krijgt ze een extra harde dreun waar zij dan weer helemaal van over de rooie gaat etc etc.
Eenmaal in de wei ontplofte ze compleet en ging even flink uit haar dakkie.
Ik zag de bui al hangen en ging eigelijk met wat lood in mijn schoenen haar 'smiddags uit de wei halen.
En opeens, zonneschijn. En dan niet van boven, want het was bewolkt, maar uit Isoldaatje. Stokstijf stilstaan, oortjes naar voren, keurig het kommando "blijf" opvolgen.

In augustus, toen ze stil stond na ons ongelukje heb ik haar een soortemet buiging aangeleerd. Nadat de kraker geweest was en ik weer kon rijden heb ik daar geen aandacht meer aanbesteed.
Ik buk me op mijn zweep op te pakken en doe schijnbaar per ongeluk een soortemet gelijke beweging als van de zomer en
*tadaaa* Een prachtige buiging, met been naar voren, hoofdje bijna op de grond en *heel belangrijk* de oren naar voren.
Mijn mond viel open en mijn ogen ook.
Had ik toch gedacht dat ik de domste ezel van heel de wereld had. *LOL*

Oke, een kwartier later was ik weer compleet overtuigd van een enkeltje veekoopman, maar op dat kleine, korte moment was ze het liefste paard ter wereld.
En daar doe ik het dan maar voor Lovers


Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 17:54

Wat fijn om dit te horen.
Echt goed dat je nu wordt beloont voor je inspanning.
Heel fijn voor jullie allebei!

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 17:56

hahaha echt weer Jantina -Isolda verhaal *LOL*
Gelukkig dat die goeie momenten er ook nog zijn!

:evaw:

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 17:58

Haha, moest ze iets van je ofzo? Knipoog

Ik ken dat maar al te goed, nog niet eens zo sterk van Ameretto maar wel van mijn vroegere pony. Die kon ik soms wel achter het behang plakken, en dan deed hij vervolgens weer zoiets liefs...

Paarden... 't zijn soms net mensen. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 18:01

Nog maar 1,5 jaar wachten en dan kun je met Udinde beginnen en kan Isolde met "vervroegd" pensioen Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 18:38

Ilindra schreef:
Nog maar 1,5 jaar wachten en dan kun je met Udinde beginnen en kan Isolde met "vervroegd" pensioen Haha!


En juist als je met Udinde wilt beginnen....
doet Isolde het zo goed dat je al half in de Z zit. Haha!

Ach ja die momenten die jij met haar hebt, dat herken ik totaal!
Cerise kan echt een heks zijn.
Dan WEET ze dat ik moe ben, dat de chemo zijn tol eist en dat ik haar niet aan kan op dat moment en daardoor wat minder consequent ben... Boos!
En huppekee: ze maakt er gebruik van. Verdrietig

Maar de volgende dag duwt ze troostend haar neus onder mijn arm en blaast even later warme adem in mijn nek en staat uuuuuuren stil...
Ja.
Ze weet exact hoe ze me kan beïnvloeden... *LOL*

Sterkte Jantina! En tegelijkertijd: geniet ze. Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 13:09

whahaha die verhalen van jou altijd, geweldig! Ik hoop ooit je paarden nog eens te meeten!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 13:26

mooi verteld joh, ....idd echt weer zo'n verhaal voor jou hihihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 14:29

jantina schreef:
Oke, een kwartier later was ik weer compleet overtuigd van een enkeltje veekoopman, maar op dat kleine, korte moment was ze het liefste paard ter wereld.
En daar doe ik het dan maar voor Lovers

Zou die van jou familie zijn van die van mij Haha!, die heeft dat ook. Het ene moment is ie zo stout en als ie dan op zijn kop krijgt, kijkt ie me aan, duwt zijn snoet tegen mijn wang, zucht diep en gluurt tussen zijn oogharen door... Schijnheilig ontzettende boef dat het is.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 23:09

*Grijns* Die paarden zijn echt slim he ! Dat ze dat gewoon onthouden. Gelukkig voor haar deed Isolda het op het juiste moment. Uitstelling van executie Knipoog (Grapje ).

Mijn verzorgpony kent ook zo'n trucje, maar ze gebruikt dat trucje vooral op de momenten dat het NIET gewenst is Scheve mond ( niet dat ze gevaarlijk is ofzo, ze voert haar show vooral voor de voerbak op ... )

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 17:51

Wat een slimmerik !
Helpt het om af en toe het woord "slager" in de mond te nemen ? Schijnheilig
Proberen kan altijd, wie weet Knipoog


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 21:19

herkenbaar
Na een uur klooien onder het zadel het liefste paardje zijn zodra je afstapt, alles vrijwillig meewerken...

Pienke kende dat helemaal, als je boos werd als ze losstond liep ze weg, maar na een minuut stond ze al pootjes gevend (kende pootjes geven en compliment) langs je... Lovers Tja, dan kan je niet boosblijven Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Macs, MarjanB, noukso, OmgiliBot, Ptl4ever, rocky_1995, Telpeva, xMagnum en 127 bezoekers