Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 20:13

Gefeliciteerd!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 20:16

Gefeliciteerd Galja!

Ik ben altijd een ochtendmens geweest, absoluut geen avondmens, zeker niet nu ik twee jonge kinderen heb. Wat Galja zegt: vroeg naar bed gaan is het nieuwe uitslapen. :')

Ik drink af en toe rode wijn en heel soms een speciaalbiertje. Cocktails vallen ook goed in de smaak.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 21:14

Gecondoleerd Cheytje, wat heftig zeg.

Galja gefeliciteerd!

Ik probeer het kletsen bij te houden, maar ben niet zo actief als sommigen hier, sorry! Zal het proberen wat beter bij te houden.
Zag wat langs komen over Dubai chocola. Dat lijkt me dus zó vies, maar hou ook niet van pistache. Snap ook niet dat zo'n reep zó duur moet zijn. := Leerlingen van mij vonden het wel helemaal geweldig, maar daar zal ongetwijfeld TikTok enz. aan hebben meegeholpen. ;)

Qua alcohol lust ik eigenlijk alles wel, behalve whiskey en van die hele zware bieren. M'n vriend drinkt wel eens stout bier, dat is soms echt zo dik als olie! Bleegh...
Maar een (rode) wijn, likeur, speciaal bier, cocktails enz... allemaal lekker. :D
Laatst bijgewerkt door mriek1990 op 09-09-25 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 21:24

Ik ben zo goed als gestopt met alcohol drinken en dat bevalt eigenlijk wel. Evt biertjes of alcoholische drank zou mijn SS voor mijn vriend in het pakket doen, niet voor mij :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 22:00

Galja schreef:
Al even geleden aangemeld maar tussendoor “even” bevallen van ons 2e zoontje dus had dit topic even geen prio :')
Zal vanaf nu proberen wat fanatieker te posten.

Zal beginnen met voorstellen en het beantwoorden van de 2 gemiste weekvragen.
Daarna zal ik even kijken of ik me door de 25 pagina’s heen kan worstelen _/-\o_

Ik ben Krista, doe voor de 2e x mee. Vond vorig jaar erg leuk. Leuk om het pakket samen te stellen voor m’n loodje en ik was niet erg goed in het ontdekken van hints in mn eigen pakket :')
Ik ben 41 jaar ( auw ! ) maar zo voel ik me niet hoor.
Ben dus mama van 2 zoontjes, eentje van 5,5jaar en eentje van bijna 2 weekjes <3 en zit dus nog volop in de baby bubbel.
Ik woon samen met m’n man en kinderen sinds kort Zeeland na jaren als echte Rotterdamse in Brabant gewoont te hebben.
Ook onze gepensioneerden paarden wonen hier, helaas niet aan huis maar heel dichtbij.
Rijden doen we al jaren niet meer maar wel altijd fanatiek gedaan.
Verder hebben we nog 3 prettig gestoorde honden die dit gekkenhuis compleet maken.

Weekvraag 35: Ik ( en ook mijn man) zijn echte avondmensen. Helaas gedwongen nu een ochtendmens te worden omdat onze zoon van 5,5 jaar slapen zonde van z’n tijd vind en dus altijd vroeg wakker is -O- inmiddels wel gewend aan deze gedwongen levensstijl, vroeg naar bed is het nieuwe uitslapen :')

Weekvraag 36:

Ik hou van lichte frisse en fruitige geuren. Lavendel is ook lekker.
Ik haat pathouli ( weet niet eens hoe je het precies schrijft ) en echte zware geuren.

Ik ga een poging doen tot bijlezen! :wave:

Gefeliciteerd met jullie wolkje <3

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 00:16

Gecondoleerd cheytjeh. , veel sterkte
Galja: van harte !
Ik drink ook geen ( sporadisch) alcohol, niet handig met mijn medicatie ook, en zonder drank ik rechtuit lopen al moeilijk zat

Zag ook nog wat langskomen over ochtend of avond mens .. tja. Ik denk dan middagmens

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 03:53

Cheytjeh, gecondoleerd. Wat heftig zeg!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 04:23

Even vanuit polen de weekvraag over de geur nog beantwoorden.

Ik houd vooral van subtiele geuren. Als iets te sterk ruikt kan ik snel misselijk worden. Zoet, bloemen etc vind ik lekker ruiken.

Kaneelgeur of Cocos vind ik onprettig

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 10:15

Dank jullie wel! <3

Zo even in grote lijnen bijgelezen.

Sterkte Cheytjeh, heftig!

Er kwam iets over houten maskers voorbij, verschrikkelijk :') dat zou hier echte een flop zijn.

Koffie of thee: ik ben geen echte theedrinker ( ja soms op z’n “Engels” met melk en suiker) koffie en diverse variaties erop kan ik meer waarderen.

Chocolade: ja ben echt wel gek op chocolade al probeer ik dat echt te beperken omdat er best wat kilo’s afmogen.
Witte chocola, caramel/ zeezout en andere “ uit de hoek” gezochte smaken vind ik minder.
Gewoon lekker cote d’or of Lindt of Cadburrys <3
Dubai ooit geprobeerd, smaakte best maar vind het de hype niet waard.

Ik drink geen alcohol, manlief ook niet. Ik vind de smaak van alcohol gewoon niet lekker.

Echte top of flops heb ik niet. Ik ben eigenlijk overal wel blij mee. Alleen zelf íets creatief doen zit er echt niet in. Vorig jaar een super schattig haakpakketje gekregen wat nog netjes in z’n doosje zit vanwege tijdgebrek.
2e hands is geen probleem mits netjes en niet afgeleefd.
Shein, Ali ed ook geen probleem al liever geen speelgoed voor de kinderen.

Wat overigens wel een echte top is, is alles wat met Engeland te maken heeft, ik ben een echte Anglofiel <3

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 10:28

Alcohol drink ik ook niet. Vind het niet heel bijzonder en ga er vooral ook niet heel lekker op. :+

Chocolade vind ik dan wel weer heerlijk.. <3 Vooral wit of karamel zeezout! :Y)

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 13:42

Aah gefeliciteerd Galja! Geniet van de babybubbel <3

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 14:19

Hier geen alcohol, vind t niet zo lekker
Chocolade wel jumm, maar dan wel de “kinder”, milka of toblerone :P

Ah baby van 2 weken. Mijne is nu bijna 1,5jaar en mis dat hele kleine wel <3 <3

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 15:05

Ook voor alcohol geld.. ik mag het niet meer hebben. Wat dat betreft ben ik dit jaar misschien een beetje saai. Sorry alvast! :o

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 15:19

Ook namens mij gefeliciteerd met jullie zoontje!

fransje23Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 15:54

Gefeliciteerd Galja!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 16:03

Niet ik die het een halve reep karamel zeezout chocolade naar binnen heb gewerkt :+

zie hier mijn liefde voor karamel zeezout chocolade

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 18:01

Citaat:
Weekvraag week 37
Wat zou je graag nog willen leren of welke hobby/sport zou je weer op willen pakken?

Mondy en Foxy80 bedankt voor het meedenken. :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 18:06

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 37
Wat zou je graag nog willen leren of welke hobby/sport zou je weer op willen pakken?

Leuke vraag! Ik wil ooit m'n duikbrevet halen. En verder wil ik vaker gaan fotograferen.

Verder ben ik begin dit jaar met padel begonnen. Ik heb al veel geleerd, maar ik ben nog wel echt een beginner. Dus ik wil vaker gaan lessen zodat ik de techniek nog beter leer beheersen en de tactieken beter kan toepassen tijdens wedstrijden. Maar ik ben wel helemaal verslaafd geraakt in korte tijd

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 18:06

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 37

Leuke weekvraag! :D
Ik heb toevallig vandaag contact gehad met een van mijn bodypump instructeurs omdat ik ook interesse heb om instructeur te worden. Handige tips gekregen. Dit jaar proberen veel te schaduwen en korte stukjes van de les over te nemen. En als ik het dan nog steeds wil, pas inschrijven voor de tweedaagse opleiding.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 18:07

Zertab schreef:
Niet ik die het een halve reep karamel zeezout chocolade naar binnen heb gewerkt :+

Jaaaaa maar dat is toch ook heel lekker.. <3
Ik vind die van de Aldi van Moser Roth ook echt top! Ook goede portie als snack. :j

Gefeliciteerd met de baby trouwens Galja, zo leuk! *\o/*
Laatst bijgewerkt door KimW op 10-09-25 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 18:08

KimW schreef:
Zertab schreef:

Ik vind die van de Aldi van Moser Roth ook echt top! Ook goede portie als snack. :j

Gefeliciteerd met de baby trouwens, zo leuk! *\o/*

Van Tony Chocolonely :9

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 18:09

KimW schreef:
Zertab schreef:

Gefeliciteerd met de baby trouwens, zo leuk! *\o/*

Van Tony Chocolonely :9

Ja die mag er ook zeker zijn.. :Y)

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 18:11

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 37

Oeh dit is een leuke vraag zeg!
Ik zou graag willen gaan mennen en eventueel mijn menbewijs halen, dat lijkt me heel leuk. :j
Op de zorgboerderij waar ik werk hebben we een pony die we kunnen inspannen en dan zou ik ook een rondje bos kunnen doen met de kinderen achterop.. <3

Ik wil ook graag weer beginnen met de sportschool, in mei gestopt ivm verhuizing en verbouwing periode maar na mijn vakantie maar weer een abonnement afsluiten.
Beetje kilo’s eraf, maar vooral ook vet naar spiermassa proberen te krijgen d.m.v. krachttraining.
Vond ik altijd heel leuk dus hoop daar weer m’n draai in te vinden! :D

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 18:15

marleen_88 schreef:
Weekvraag week 37

Ik zou weer meer willen fotograferen. Maar niet meer in opdracht van andere, maar gewoon wat en wanneer ik wil.

Kan ook niet wachten om het speuren met mijn hond weer op te pakken. Daarvoor moet ik nog enkele weekjes wachten ivm herstel.

En ik denk er over om te gaan zwemmen voor wat extra beweging en conditie. Ik heb maanden niet mogen zwemmen.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 18:22

Ik heb een heel scala aan plannen wat ik wil gaan oppakken. Op dit moment wacht ik op wolletjes om traktaties voor de verjaardag van de kinderen te haken. Ik wil binnenkort weer mijn naaimachine af gaan stoffen en uit eindelijk ook zelf patronen te gaan tekenen (kan nu wel kleding maken van patronen van anderen maar doe het dus dat niet meer). Hiervoor overweeg ik een cursus te gaan volgen. Ik wil ook graag weer gaan journalen, schilderen en tekenen. Ooit hoop ik nog de motivatie te vinden om te leren breien.

Maar daar stopt het niet als mijn lichamelijk herstel ver genoeg gevorderd is ga ik weer paaldansen (jaren gedaan, heb ook een paal gedemonteerd liggen op zolder om thuis te trainen). Ik heb, als het door gaat ivm aanmeldingen, dit weekend een proefles. Ook heb ik tot 20 weken in mijn eerste zwangerschap aerial hooping gedaan. Dat (of aerial silk) hoop ik als er thuis tijd en ruimte voor is ook weer te gaan doen. Ook lijkt burlesque me fantastisch om een keer uit te proberen. Verder kan ik ook genieten van yoga, pilates en krachtsport. Maar dat zijn allemaal dromen voor de toekomst eerst rustig herstellen van de zwangerschappen/bekken en rug problemen.

Er zijn ook meer huis tuin en keuken zaken waar ik veel rust en plezier uit kan halen zoals bakken en koken (wil ooit nog iets van een recepten bundel maken), de tuin onderhouden en planten zo optimaal te laten groeien en bloeien vind ik fantastisch maar ik kan ook genieten van een serie of film (heel soms gamen) op de bank.

En ooit hoop ik een camper of caravan te kopen en die helemaal naar smaak te vernieuwen.

Teruglezend lijkt het nu alsof ik altijd druk en bezig ben met leuke dingen maar effectief ben ik vooral vadertje en moedertje aan het spelen. Misschien dat een pony voor de kinderen ook nog wel een leuke toekomstige hobby is.