Eerste kerstdiner is achter de rug

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Eerste kerstdiner is achter de rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 04:30

*niet geschikt voor vegetariers en anti-wild platform sympathisanten*

Oh well, ik wist dat er lekker gekookt ging worden, maar zo lekker???

Het begon met kastanjesoep en dat is erg goed te eten. Daarna kwamen de eerste vogels uit de keuken, kwarteltjes met een buikje vol met thijm Vingers aflikken .
Oke, dat was een leuk voorgerecht en dan komt nu het hoofdgerecht... nope, eerst nog een voorgerecht, dat was patrijs met oregano en nog het een en ander. Hier moest ik de gastheer verzoeken om de klauwtjes even te verwijderen, ik hoef niet te weten dat het ooit heeft kunnen lopen Bloos .
En nog steeds geen hoofdgerecht, er kwam eerst nog eend op tafel, hoe die precies klaargemaakt was heb ik niet helemaal kunnen onthouden.
Hierna moest het hoofdgerecht klaargemaakt worden, dat zou konijn gaan worden. Of ik even de keuken wilde verlaten, want het kopje moest er nog af Scheve mond . Het konijn kreeg nog gezelschap van wat aardappeltjes en spinazie met knoflook, rode peper en wat schilfertjes van citroenschil. Om je vingers bij op te eten dus.
Aangezien ik bijna nooit vlees eet, was ik zolangzamerhand wel toe aan de laatste gang, het toetje. Het toetje was geweldig, maar ik heb geen idee wat het was Haha!. Zo zie je maar weer, aan het begin onthou je alles, later doet het er niet meer toe.
Kortom, het was een culinair avontuur...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 10:50

jummie, klinkt lekker!

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 14:46

Lovely schreef:
Zo zie je maar weer, aan het begin onthou je alles, later doet het er niet meer toe.


Wijntje erbij gehad? Knipoog Klinkt erg lekker allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 16:02

Het was ook allemaal vreselijk lekker Vingers aflikken. Met de wijn heb ik me koest gehouden Haha!.