Ik ben vreemd gegaan.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Ik ben vreemd gegaan.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-02 00:02

Ja, ja, met Athena. Haha!
Carmen kon niet vandaag, dus ik zou Athena even doen voor haar. Ik longeer har altijd dan. Vandaag ook. Eerst de paarden binnen gezet en toen Athena gepoetst en toen naar de bak. Ik lekker longeren, zie ik door het stal-raampje Netty....... Bloos

Was echt een zielig gezicht. Ze stond de heeele tijd te kijken, zo van: "he, wat doe jij nou? Dit doe je altijd met mij........ " Verdrietig

Ik voelde me echt schuldig, ik heb denk ik een half uur gelongeerd en en half uur naar Netty's hoofd gekeken, die is niet weggeweest.

Net of ze heel goed in de gaten hield of ik niet dingen deed, die weleens nare gevolgen zou kunnen hebben voor de relatie met Netty.... Tong uitsteken

Maar volgens mij viel het wel mee, ze deed nog lief tegen me, toen ik daarna naar haar kwam.
Maar wat een zielig gezicht zeg........ Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 00:15

Ik ga vrijdag vreemd (maar wel veilig want ik ga morgen een veiligheidscap aanschaffen) met Cerise.
Ik ben erg benieuwd naar haar en natuurlijk nog meer naar Dorine.
Mijn paardjes zullen er geen getuigen van zijn dus dat scheelt weer een trauma Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 00:32

tttss stelletje dierenbeulen, zomaar die paarden laten zitten Haha!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 00:44

Erg hoor, kan je niet maken Tigger.
Esprit vond het geen probleem hoor dat ik op Aniek aan het rijden was, dus ik hoef geen schuldcomplex te hebben Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-02 01:37

IK plak de volgende keer wel het stalraampje af. Haha!

vinniefun

Berichten: 224
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 01:52

Nou, dat hangt er van af. Als het op jaoezie uitloopt kan je het wel schudden. Dan krijg je'm niet eens een halster om vanwege de toegedraaide kont.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 12:56

Oh geweldig, daar is die van mij ook zo goed in. Die kon ook zo kijken toen ik net begon met het bijrijden van Harald. "Hee, joehoeeee, hier sta ik!!!"