heel vreemd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

heel vreemd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-02 13:51

Gister zou ik Goldy even uitmesten en poetsen ed dus zo gezegd zo gedaan.
Zal ik beginnen met poetsen, dek afhalen enzo. Blijkt dat het dek helemaal verkeerd vast zat enzo, niet echt zichtbaar dat je t meteen zag, alleen als je dr oplette, zoals ik dus deed toen ik t los haalde. Dus ik vraag aan mn zusje en Lindy (staat bij ons op stal is btw ook bokker) of zij misschien aan het dek of Goldy hadden gezeten, nou niet dus en al zouden ze dat wel doen, dan vragen ze het eerst of zeggen het na de tijd wel. En ik vind het ook best dat ze Goldy eens ff wat aandacht geven of even het dek rechtleggen ofzo. maarja dat ligt nooit scheef dus dat hoeft ook niet en zij zitten zitten zowiso niet aan mijn pony want ze hebben zelf wel een pony en mn zusje zelfs 2 dus bij Gol hebben ze dan niks te zoeken. En ik heb inmiddels iedereen op stal al gevraagd wie er aan haar heeft gezeten, maar niemand die t heeft gedaan of gezien.
Maar er heeft toch echt iemand aan haar gezeten want het dek zat heel vreemd vast gemaakt en zo maak ik het nooit vast.
Maar ik vind het een vreemd idee dat er mensen stiekum aan mijn pony zitten en dan ook (waarschijnlijk) nog eens liegen dat ze het niet hebben gedaan.
Maar het is ook zo vreemd want iedereen die bij ons op stal komt heeft zn eigen paard/pony wel. (ja misschien dat iemand een vriendin mee had en heeft gezegd poets die pony maar even ofzo. Maar dat doe je toch niet ongevraagd een andermans paard gaan poetsen of weet ik veel wat er mee is uitgespookt?! Boos!
Ik kan hier gewoon zo kwaad om worden...
Sorry voor het lange banketstaaf verhaal maar het moest er even uit!
Als iemand nog tips heeft om er achter te komen wie het heeft gedaan, graag!


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 14:13

Lijkt me vervelend, als er iemand zonder toestemming dingen met jouw pony doet!
Maar weet je zeker dat je zelf niet per ongeluk het dek iets anders had opgelegd dan normaal. ik bedoel bijvoorbeeld dat de buiksingel best eens gedraaid kan zitten zonder dat je het zelf door hebt.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-02 14:22

nee want ik heb 2 dekens op en een van de bilriemen zat los (dat kan opzich nog best gebeuren) maar de binnenste bilriemen zaten nu aan het buitenste dek vast en dat doe ik nooit, bovendien haal ik den ene ook altijd door de andere en dat zat nu ook anders en voor bij de borst heb ik de bovenste riem altijd een gaatje losser dan de onderste (is makkelijker voor het paard dan zit het niet zo strak als ie van de grond eet) en dat zat nu ook anders. Dus eigelijk zat het hele dek gewoon anders vast zoals ik het dus nooit vastmaak... Dus het is wel zeker dat er iemand aan heeft gezeten.


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 14:28

Ik heb dus hetzelfde!! Nu al een paar dagen niet meer, gelukkig.
Met Onyx..
Inprincipe vind ik t helemaal niet erg als ze hem extra aandacht geven, alleen maar fijn voor hem. Maar dan mogen ze dat best ff vragen...
Hij had namelijk ineens zijn halster om, die doe ik altijd af en niemand doet hem om omdat ik hem zelf in de wei moet zetten (hengsten zetten ze bij ons niet buiten)
En er lag ineens een zoutblok in zijn bak.
De dag erna waren zijn manen helemaal ontklit? Ik snapte er niet zoveel van.
Maar om nou aan alle 60 pensionklanten te gaan vragen wie er aan mijn pony gezeten heeft... Scheve mond

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 15:08

Vreemd zeg. Ik denk niet je erachter kan komen wie dat gedaan heeft, of je moet iemand op heterdaad betrappen.
Bij mij zitten er tegenwoordig bijna elke dag vlechtjes in Sarahs manen. Erg irritant, want dan gaat ze schuren. Geen idee wat ik er tegen kan doen.

Ik weet niet hoe je het kan voorkomen bij jou op stal. Misschien een briefje op de staldeur? (al zullen ze zich daar waarschijnlijk niets van aan trekken)

maverick

Berichten: 1895
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 19:45

idd heel verveelend,ik ben blij dat maverick geen vremmde in de stal duld.ik heb er gelukkig nooit last van.

Bella drachtig voor 2013 van Vagrant Z (vagebond de la pomme x carthago)

Miss_Horse

Berichten: 25
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 20:42

Heel vervelend zeg! Is er niet iemand die een rooie kop krijgt als je het vraagt??? Haha!:D:D

Zaterdag weer springles........ ben best een beetje bang!!! (sssschijtluis) Haha!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-02 00:00

nee jammer genoeg krijgt er niemand een rood hoofd...
Ze mogen van mij ook best Goldy even poetsen ofzo, ik vind het juist wel leuk dat ze dan die aandacht krijgt, maar vraag het dan wel even of zeg het even na de tijd. En als ze dan ook nog eens gaan liegen... Boos!
Het moet ook wel iemand zijn geweest die bij ons op stal komt want verder komen er niet veel mensen. ja vriendinnen ed van de stalmensjes. En er zijn er ook ' maar ' 4 mensen die een pony bij ons stallen en ik verdenk ook wel iemand maar ik heb verder geen bewijzen ofzo dus veel kan ik niet doen en ik ga ook niet 24/7 bij mn ponybeest in de stal zitten om te kijken wie het doet, maar waarschijnlijk laat die gene het nu ook wel nadat ik haar heb gevraagd. :/

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 15:48

Ik weet ook niet wie het gedaan heeft,
en ik kan het me ook van niemand voorstellen.
(k sta daar op stalling,ff voor de andere bokkers)
Dan zeggen ze het toch wel?
Bij ons op stal is iedereen gewoon eerlijk tegen elkaar.
Vandaag waren Rinkja haar hoeven trouwens heeeel erg schoon,
zo zijn ze anders nooit,dan moet ik echt uren met warm water staan te schrobben.....

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 15:49

jeempie daar kun je zeker de kriebels van krijgen!!

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 15:55

Misschien een kabouterplaag, jullie wonen toch in dezelfde plaats als romkabouter? Knipoog

Mensen horen dat natuurlijk niet te doen, tenzij het dek echt scheef ligt. Als ik dan niemand zou zien zou ik ook ongevraagd een stal inlopen en het dek rechtleggen voordat het stuk is of het paard verstrikt raakt.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 17:04

Percy schreef:
Misschien een kabouterplaag, jullie wonen toch in dezelfde plaats als romkabouter? Knipoog

Mensen horen dat natuurlijk niet te doen, tenzij het dek echt scheef ligt. Als ik dan niemand zou zien zou ik ook ongevraagd een stal inlopen en het dek rechtleggen voordat het stuk is of het paard verstrikt raakt.


Ja,dat is wel zo,maar dan zouden ze het wel zeggen,want *volcano* heeft iedereen op onze stal gevraagd.
Ik vind het ook raar,want er zijn alleen maar eerlijke mensen.
Er is 1 ding wat het volgens mij zou kunnen zijn:
er is nl ook een meisje die we maar heel weinig zien,maar die neemt wel eens een vriendin mee.
Zij is niet zo moeilijk in dat soort dingen,en misschien heeft zij gezegd tegen haar vriendin dat zij die pony wel even mocht poetsen.
Ik zou het anders echt niet weten....

*zucht*...vaag............

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 00:11

Very vaag ja! Boos! Maar ik heb t toch ook niet zo op SS want even over rinkja, B zou niet tegen haar vriendin zeggen dat ze rink moest gaan poetsen want ze heeft een hekel aan fjorden en omdat ze 'mijn vriendin' is denkt ze dat ze dat bij mij wel ongevraagd kan maken... Boos! maar ja misschien is ze nog vanplan het te vertellen want ik heb haar nog niet gezien en dus ook niet kunnen vragen, maar mijn zusje heeft wel met haar gepraat en als ze het nog zou zeggen zou ze dat wel tegen mn zusje hebben gezegd...
Maar omdat jij (lindy) het nu over rink hebt, is SS ook weer verdacht want B zou nooit iets met rinkja doen of laten doen.
Ik vind het maar weird..!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 06:21

ja ja verder in geheimtaal
?

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 10:26

irish_lady schreef:
ja ja verder in geheimtaal
?


Ja die geheimtaal zijn namen en ik vind het een beetje l*llig om die namen hier zo openbaar te maken. Want we weten niet eens zeker of een van hen het heeft gedaan. snappie?! Scheve mond

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 14:05

Wat naar!!
Ik zou het helemaaaaaal niet dulden als er iemand aan mijn pony zou komen (ik heb er wel geen , maar kom Haha! ). Tenzij dan om het deken recht te trekken of in een noodgeval (paard op grond verstrikt in deken ofzo). Laat ons maar wat weten als je weet wie het gedaan heeft!!
Succes iig!

Tomorrow I was nothing, yesterday I'll be.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 11:47

Misschien kun je kijken welk ander paard z'n deken ook zo heeft zitten?

It never eats, it never sleeps, it never stops...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, carina, Pellelilly, Vagabondo en 37 bezoekers