Onvrijwillig vliegles gehad + foto en update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Onvrijwillig vliegles gehad + foto en update

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 20:40

Vandaag wilde ik voor het eerst gaan springen met Lisa.
Bij haar vorige eigenaar heeft ze een tijdje in training op een springstal gestaan en ze schijnt aardig te kunnen springen, dat wilde ik vandaag dus gaan uitproberen.
Er liggen hier in het bos verschillende omgevallen bomen en ik had er een uitgezocht van ongeveer 80 cm hoog die mooi met de stam over een pad ligt.
Met Händell spring ik hier wel eens overheen, ik galopeer er dan gewoon naar toe en Händell springt er gewoon netjes overheen.
Ik ben niet zo´n springer en dit is voor mij wel zo´n beetje de maximale hoogte (voor Händell trouwens ook Haha! )

Omdat ik nog nooit eerder met haar had gesprongen ging Albert mee op de fiets, kon hij gelijk een leuke actiefoto maken.
Bij de boom aangekomen rijd ik er op af.
Op het moment dat ik dacht dat ze nog een galopsprong zou nemen zette ze al af en vloog er overheen alsof het een oxer van 1.40 was.
Hier was ik dus niet op verdacht en kwam dus absoluut niet goed mee.
Bij de landing gaf ze nog een bok na en daar vloog ik door de lucht heen en lande nogal onzacht op m´n rug.
Ik hoorde Albert nog roepen houd haar vast maar ze was al weg.
Snel er achteraan gegaan en gelukkig had ik haar weer snel te pakken.

Daarna maar even naar wat boomstammetjes gegaan die plat op de grond lagen (20 cm) om er over heen te draven.
Ook hier wilde ze elke een sprong nemen maar op het laats ging het redelijk.
Toch maar een keer springles nemen
Afbeelding
Hier een kruising tussen een drafje en een sprongetje, springles is dus niet echt overbodig Haha!
Nog meer foto´s: [ITP] Rijfoto´s van Lisa van vandaag
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-12-02 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 21:34

Au! Scheve mond
80 cm...daar krijg ik al de kriebels van, helemaal als ik niet weet hoe een paard springt *LOL*
Wel stoer dat je door bent blijven oefenen, ik had hem wel geknepen denk ik Haha!


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131952
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 21:38

Sh*t zeg, dat zal vast wel zeer gedaan hebben.
'k Vind het trouwens wel een erg mooie foto, leuk om een raadsel mee te doen Knipoog
Knip de boom weg, en laat iemand raden wat je paard aan het doen is Verward Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 21:51

hihi grappige foto!
Minder grappig om op die manier op de grond te belanden, gelukkig was Albert mee, dat scheelt een stuk! Heb je er iets aan over gehouden? Of alleen een beetje stijf?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 02:11

Had Albert niet een echte "vliegfoto" kunnen maken? }>
Dat had ik nog veel leuker gevonden Schijnheilig Maar ik ben wel blij dat je er redelijk afgekomen bent, het had veel rotter kunnen aflopen

Goedgekeurd onderschrift :)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 09:43

auw hoe gata het nu met je flink beurs?
80 cm red ik niet hoor dat is mij al veel te hoog.
Maare ik kom binnekort wel met Lodewijk naar jou toe dit sprongetje durven wij zelfs Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 10:44

Wat een brave Lisa! Ze had ook lekker kunnen gaan grazen op het graslandje en zich nooit meer laten pakken Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 10:51

The day after:
Ik ben een beetje stijf in m´n nek en schouders en heb wat hoofdpijn.
Morgen is Vrielink geopend en heeft overal 10% korting op, het moment om toch eens een veiligheidscap te kopen.
Ik rijd altijd zonder en val er eigenlijk nooit af maar de vliegles van gisteren heeft me toch aan het denken gezet, het had ook heel anders kunnen aflopen.
Vanaf morgen ga ik dus ook als Calimero door het leven Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 10:57

Jeetje, gevlogen nog wel! Bloos
Nou ja aan de andere kant... gelukkig niks gebroken.
Ben benieuwd hoe die veiligheidscap je staat! Knipoog

Overmorgen als jullie op de koffie komen, nemen jullie dan ook een fototoestel mee?
Dan gaan we opnieuw actiefoto's maken, maar dan met jou op een ander paard... Cerise!
Jaaaaaaa Ilindra gaat vreemd.... *LOL*
Behalve als het natuurlijk pijpestelen regent maar goed, we hopen van niet. Tong uitsteken

Veel succes tijdens de aanstaande springlessen! }>

Annabelle

Berichten: 539
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Spijkenisse en Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 11:25

Dat lijkt me pijnlijk!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 12:25

Oei, gelukkig dat het goed is afgelopen. Op buitenritten en met de springles zie je mij ook altijd met doppie op het koppie rondrijden, je weet maar nooit waar het goed voor is (al is het maar voor overstekende laaghangende takken).

Beterschap met je zere lijf!

Toos paardloos

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 12:57

hahaha toch maar je hellempie op Lia? Maar stijfheid valt idd nog mee. Beterschap.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 12:03

Dat soort dingen heb ik ook wel eens Haha! . Gelukkig is het altijd goed afgelopen.

Ik vind het btw wel een hele mooie omgeving op die foto!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 12:45

Hihi ik ben er zelfs al jaloers op, op die omgeving en wij hebben hier bijna net zo'n paradijsje.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 14:36

Die Lisa!! Die had er plezier in blijkbaar. Toch goed dat je een cappie gaat halen!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ann, ardanwan, idion, Jive03, KDonna, Miiej, Nadiine__x, Pantykous, Posh, Symke, VosjeN, xRaisin en 82 bezoekers