morgen naar Lisa ...ge-update: +vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

morgen naar Lisa ...ge-update: +vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 19:59

Na weken zitten te kniezen, boos zijn en verdrietig gaa ik morgen weer lang Lisa, dat zal de laatste keer zijn in 2002
en ik neme mijn Digi mee dus morgen middag komt er bij Itp ene hele lijst foto's enz

Ook al ben ik blij om dr weer te zien zit ik er toch tegen op, alles daar herinnerd me aan haar en als ik dan het meisje met haar om zie gaan wie ik eigenlijk helemaal niet aardig vindt want ze zit de hele tijd op te scheppen dat ze naar l1 gaat terwijl ik er achter kwam dat ze helemaal geen wedstrijd rijd enz...
Lisa heeft het daar mischien wel goed alleen het zit me toch niet lekker
vorige keer dat ik ben geweest is alweer 1,5 maand geleden minstens, toen vond ik dr niet uit zien Mok, dik, helemaal bezweet zonder deken stond ze buiten omdat dr stal uitgemest werd..... Verdrietig
Ook al weet ik dat ik nooit meer op haar rug kom te zitten hoop ik toch dat ik dr morgen kan/mag uitstappen ofzo.....
Maar goed, ik gaa er dus heen en hopelijk heb ik een gezellige zag en mooie fotos en zie ik dr weer in 2003

ik moest heel even mijn hartje luchte ....dat lucht namelijk op

Morgen het verslag dus kijken!
Laatst bijgewerkt door Thortana op 24-12-02 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt


Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 20:18

Leuk voor je zeg!
Ik kijk uit naar het verslag.

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 23:12

Fijn dat je haar in ieder geval mag opzoeken!
Ik mag Jordy altijd komen opzoeken en daar ben ik zo erg blij mee! Ik mis Jordy ontzettend en ik huil elke dag om hem ,maar ik denk dat ik heel blij ben om hem te zien.En ik denk dat jij vast ook heel erg blij bent als je haar ziet.
Misschien vindt jij dat ze er niet goed uit ziet maar misschien lijkt dat maar zo?? tenminste dat hoop ik.
Heel veel plezier morgen maak idd maar heel veel foto's!! ik wil ze allemaal zien!
En als je morgen je klote voelt dan stuur je mij maar een pbtje!
Liefs Simone

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-02 23:49

Allebei heel erg bedankt ! jullie zien morgen vanzelf het verslag en de foto's verschijnen

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 14:52

En? Hoe was het?

Romeo Lovers

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-02 16:35

Huilen Ik stapte op mijn fiets...begint het opeens KEI hard te regenen dus ik zet mijn fietst weer terug en ikke wachten rond 2 uur dacht ik: nou het is wel weer wat droger dus een half uurtje heen en terug fietsen lukt wel
ik zat op mijn fiets en ik was nog geen 2 minuten aan het rijden of het begon weer te gieten, ik ben terug gefietst en nu is het half vier al Huilen
Dus ik ben niet geweest, ik had me er toch wel op verheugt Verdrietig
nu gaa ik waarschijnlijk Zaterdag

Nou dus komen de fotos en mijn verslag Zaterdag..wel kijken hoor
!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 16:53

jammer dat het zo regende!:( jammer zaterdag ben ik op vakantie! dus kan ik de foto' S niet zien:( maarja die kijk ik dan wel als ik terug ben!
igg veel plezier zaterdag!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-02 17:52

dankje, ik pb de fotos wel even zodat je ze in ieder geval hebt als je terug komt, fijne vakantie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje_1, Athena1982, desireeee_x, Lente, MaanNaam, Petra_O, Spaansepony, Zick_Zack en 106 bezoekers