Gevallen :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 20:17

Vandaag met rijden.. hij was VERVELEND!!! Echt.. wijken?? NEUJ!!! dat werd STAKEN!! en bokken dattie deed.. ik ben zelfs zo kwaad op hem geworden dat ik afstapte en hem een klap gaf met de zweep Scheve mond\ Ik wilde hem bijna af zadelen en na een half uur opnieuw beginnen.. maar ben toch door gegaan. Het ging wel ietsje beter.. maar nog steeds VERVELEND!! Meestal als ik dan ff een buitenritje maak istie weer lief Lovers dus ik naar buiten.. ik was aan het stappen met een lang teugeltje.. komen we langs een wei met koeien, komt er een koe heel hard aanrennen!! dus Robin wist gewoon niet wattie moest doen.. loopt/springt 'ie een beetje opzij en met zijn staart tegen de stroomdraad aan.. dus hij draait zich heel snel om (ik bleef zitten!) gaattie heel hard galoperen en super hoog bokken!! En ik zat daar relaxt zonder beugels met een los teugeltje.. *KNAL* daar lag ik!! En hard!! Verdrietig Met m'n hand op de stroomdraad (brandwondje op m'n pink.. Verdrietig ) en koppijn!!! was dus heel hard met m'n hoofd op de grond gevallen.. toen ik snel naar Robin keek stond 'ie echt te kijken van "Huh? wat doe jij nou!?" maar ik was daarna toch wel chagrijnig hoor!! k*tknol.. *grr* maar stiekem hou ik nog wel van hem hoor Lovers Toen heb ik hem ff op stal gezet en wilde hem toen gaan longeren in de buitenbak.. zodat ie ff zijn energie kwijt kon! In de wei langs de buitenbak stond een merrie + veulen.. ohjee! dat was eng!!!! Dus robin rent terug naar stal heel m'n handen open van de longeerlijn Verdrietig en toen was ik dus echt kwaad!!! Toen ben ik hem alsnog gaan longeren maar hij wilde niet vooruit1! Ik kon zoveel doen als ik wilde.. zelfs slaan met de zweep op z'n kont! hij bleef staan!!!! Verdrietig Wat moet ik nou met zo'n beest?? de ene dag istie zo lief.. de grootste schat die er bestaad.. en de dag erna is het een K*T-KNOL!! Verdrietig

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 20:41

hee nath join the club!!! Haha!
ben je er wel weer opgeklommen??!!
die van mij(ja nico Schijnheilig ) is op het moment ook nogal eikelig }>
loopt gewoon over je heen ed, errug grappig vind ie zichzelf Haha!
nou ikke niet dus.
maar ja die van mij is 6 en die van jou is al in de 20 toch??
nou ja hij voelt zich nog wel goed Haha!
wat je kunt doen is om de dag rijden Haha! dus alleen de dagen dattie lief is Schijnheilig
veel sterkte met je overjarige puber Haha!
toedeledoki
gillian

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 20:44

Ik ken dat gevoel maar al te best. Dinsdag was een van de weinige dagen dat Dennis zich echt moet gedragen omdat er een meisje op hem komt rijden. Ik ging hem van de wei halen. Een onwijs geklooi enzo maar oke. Ik ga er altijd op zitten als we terug gaan dus nu ook. Na onwijs veel geklooi en een paar keer er net op tijd af kunnen springen(om hem van de weg te trekken) pleurde ik er onwijs af. Dennis weg en Max had ik nog net. Dennis stond al weer bijna bij de wei. Normaal doe ik over de heen en terug weg nog geen 5 min en ik was al 20 min onder weg! Kon ik weer terug. Een aardige meneer had hem toen gevangen. Ik moest, gelukkig voor Dennis, nog een heel stuk terug lopen. En toen ik aan kwam hoefde ik m'n vinger maar omhoog te steken en hij dook al in elkaar. Hij wist dus donders goed hoe pissig ik was! Ik deed nog helemaal niets en geef hem eigenlijk nooit echt op z'n kop, oke, soms wel een standje als hij het nodig heeft. Hij wist het dit keer dus echt wel dat het niet goed was. Netjes even de meneer bedankt en nog een keer geprobeerd. Tamara kwam er ook al op de brommer aan scheuren om te kijken waar ik bleef en toen ging alles helemaal goed.
Ik kon eigenlijk niet lang boos op hem blijven want hij was zo lief met dat meisje. Toen gedroeg hij zich weer super.
Soms vervloek je die pony-beesten echt en de andere keer weet je niet hoe zuinig je er op moet zijn.
XXX
Ciska

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 21:04

Jeetje, wat een verhaal Nathalie. Ik kan me helemaal in jouw gevoel vinden. Je moet er morgen maar gewoon weer opgaan en niet met het opstappen al chagrijnig zijn, want dat voelt je pony en dan wordt het nog erger. Gewoon positief erop gaan zitten (zie mijn onderschrift). Dat doe ik tegenwoordig ook en het helpt heel goed. Probeer het maar!! Sterkte ermee!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 00:14

vervelend als ze zo'n dag hebben kun je 'm het beste maar afzadelen nou heb je zelf een rotgevoel erover gehouden. ene als ie vervelend is onder het rijden dan afstappen en 'm dan een mep geven met de zweep ???????????????
dat weet ie allang niet meer waarvoor ie die mep verdiende hoor

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 09:03

Ik ken het gevoel ook maar al te goed....grom... de ene keer zijn het engeltjes, de andere keer draken die je wel effe achter het behang zou willen plakken!!! Maar zo gauw ze dan ook maar het kleinste schattige dingetje doen, dan vergeef je ze meteen. Bij mij ook: als ik onwijs pissig op Jur ben en ze gaat dan met haar lippen staan flapperen, dan kan ik gewoon mijn lachen niet inhouden, want dat ziet er zo bezopen uit. Of eergisteren na het longeren. Ik laat haar mij weleens volgen als ik los met haar in de bak loopt. Nu ging ik dus stilstaan en zij ging halthouden naast mij. Duwt ze opeens haar koppie onder mijn arm, zo van 'Hee, ik ben er wel hoor'. Ik wist niet hoe ik het had, ze is nooit zo lief en knuffelig. Ik kon gewoon niet boos op haar wezen en wist weer waar ik het allemaal voor deed. Die kleine blijken van haar liefde voor mij. Paarden, hele rare dieren, af en toe niet te peilen...Ilona Party!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 10:12

Had je wel een cap op..... Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 11:18

nee ik had geen Cap op Schijnheilig En kim.. ik "spring" eraf.. ik zet hem niet stil en dan geef ik um een mep.. maar ik jump eraf (in draf) en geef um een mep.. maar volgens mij is dat niet zo slim maarja.. ik was gewoon zo kwaad!! vandaag ging t al ietsje beter (tja.. les he!) maar hij is er nog wel een paar keer tussenuit gepeerd in galop.. en ik had de helft van de tijd moeite hem aan het lopen te houden.. ben nu dus heel moe Gaaaap ga vanmiddag nog heel ff rijden (proefje oefenen..) hoop dat t dan beter gaat.. en dan morgen concours! Scheve mond\

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 12:01

hoi!

Ah tja soms hebben paarden zo'n bui. Ik neem het Kanjer niet kwalijk. Een tip:hoe kwaad je ook bent, ga nooit slaan!!! Slaan helpt echt niets en je paard wordt alleen maar bang van je. Je kunt beter een keer hard tegen m schreeuwen dan dat je m gaat slaan. Ik weet hoe moeilijk het is. Kijk een tikkie met de zweep kan best, maar echt slaan lost nix op.

Maar zet alsjeblieft volgende keer een cap op! We willen geen gewonden hier hoor!!! Dan ga ik huilen Huilen

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 12:16

Nou dat gaat inderdaad lekker Lachen
maarr, gewoon lekker doorgaan, iedereen heeft weleens een slechte dag (of heel vaak Haha!)
Ik wordt soms ook helemaal str*nt ziek van die pony van m'n zusje, die probeert me steeds te bijten, maar eigenlijk is ie ook toch best wel lief Lovers