Jerai gaat weer wat beter

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Jerai gaat weer wat beter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-02 19:05

...voordat mijn internet verbinding er weer uit vliegt, snel een update over Jerai.

Ze is inmiddels alweer sinds 7 november kreupel. Ik wil nog niet té vroeg juichen, maar ik denk dat ik goed nieuws heb.

Jerai is door een heel diep dal gegaan, ze werd zó slecht dat ik niet geloofde dat ze het nog zou redden, ze at alleen nog maar haar granen, haar hooi en wortels hoefde ze niet meer, ze werd mager en de momenten dat ze nog even opstond waren op 1 hand te tellen, voor de rest lag ze daar maar, wezenloos, ze gaf het op.

Als laatste poging om haar weer op krachten te krijgen is ze op de Buut gegaan. Hier wordt ze niet beter van, maar het zorgde ervoor dat Jerai geen pijn meer had en misschien dat ze dan de kracht zou hebben om te genezen.

Sinds zaterdag is ze van de Buut af en vandaag stond ze nog steeds. Als ze deze week goed gaat doorkomen zonder een terugslag, dan zie het wat positiever in.

Ze heeft nog een hele lange weg te gaan en ik zal haar nooit meer gebruiken zoals ik dat eerst deed (3 x in de week lessen), maar ze komt er misschien weer bovenop, terwijl ik eigenlijk al gestopt was met dat geloven.

Nu maar hopen dat ik niet te vroeg juich.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 19:29

Hopelijk vecht ze, en komt ze er snel weer bovenop!
sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 19:48

Hopelijk kun je op de DVT meeting het goede nieuws vertellen dat ze is opgeknapt en weer lekker kan lopen.
Geef d´r maar een dikke knuffel van me.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 20:20

Hopen dat ze lekker opknapt!
Succes,en hopen dat ze snal beter word.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 23:24

pffff..gelukkig he!!!!! ik durfde je al niet meer te vragen hoe het bu ging, je was zo somber! heel veel succes en beterschap! *LOL*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 00:16

O gelukkig, ik heb heel veel aan haar gedacht en vroeg me af hoe het met haar ging omdat we maar niets van je hoorden. Ik ben er van overtuigd dat ze het ergste nu gehad heeft...
En ik zou niet nu al beslissen dat je haar nooit meer zo vaak in zou zetten voor lessen en zo. Laat Jerai, als ze eenmaal is genezen, zelf aangeven wat ze kan....

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 00:18

Wat fijn om eindelijk weer een heel voorzichtig positief geluidje te horen. Ik hoop echt heel erg hard dat ze er weer bovenop komt, in ieder geval genoeg om niet meer te hoeven lijden.