Kleuren? Snob? :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 09:37

Ik vind het erg netjes en verzorgd uitzien. Ik zou dat ook wel willen, maar ik heb daar het geld niet voor (over).

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 12:28

Ik heb veel bruin, zwart, rood en lila Haha! Bloos

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:38

Ik had in eerst instantie alles in het grijs, halster, touw, sjabrak, bandages, maar ik wilde bij mijn bruine toch ook voor de afwisseling wel eens een leuk kleurtje dus koos ik voor blauw. Heb nu 3 blauwe sjabrakken, 1 ruitblauw, 1 donkerblauw, 1 babyblauw. Heb blauwe bandages, peesbeschermers met blauwe gelvulling, een blauw halster, 2 blauwe touwen, een blauw hoofdstel en 1 blauwe fleece deken en 1 grijs met blauwe wollen deken. Heb ook 2 blauwe rijbroeken en 1 grijze, en ook grijze truien en blauwe truien maar das maar soms toevallig hoor!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 23:05

Zo ben ik niet,maar ik heb ook niet zoveel.
Maar ja,ik verdien ook geen gelf ofzo,dus ik kan ook niet van alles meerdere kopen.Toen wij Rinkja kregen kregen we veel in het rood,
dus het is ook niet zo dat alles weer een andere kleur is,
maar ik heb ook niet veel te combineren ofzo,want ik heb twee shabrakjes,waarvan 1 eigenlijk alleen voor wedstrijden,zo'n witte met naam.Ik heb geen bandages,want daar kan Rinkja niet tegen,
en ja,mijn kleren? Daar ga ik geen rekening mee houden wanneer ik gewoon ga trainen ofzo.Wat maakt het uit.
Rinkja staat niet op een grote manege ofzo,maar een kleine pensionstal en dan ga ik daar niet helemaal bij elkaar passen,
maar ik vind het ook niet raar,wanneer andere mensen dat wel doen.
Vorige winter had Rinkja mijn jas kapotgegeten,en m'n moeder had geen zin om meteen naar de winkel te rennen voor een nieuwe,
en toen ik even in een oude jas van zolder gelopen,en die zag er echt niet uit,maar daar maak ik me niet zo druk om.
T was wat anders wanneer Rinkja op een grote manege ofzo staat.
En nee *volcano* we hoeven er geen details over!

HappyHorsey
Berichten: 28
Geregistreerd: 21-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 18:48

Je bent heus geen snob! Je wilt er gewoon graag goed uit zien met je paard! wie niet ¿¿¿ de 1 gaat er gewoon wat verder op in dan de ander!

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 13:01

voor sherif heb ik roze bandages gehaald, (sherif is een rood-schimmel) dit staat echt parchtig bij hem. vaak krijg ik het verwijt te horen dat ik er een mietje van maak, ach sherif maalt daar niet om..

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 14:11

ppfffff....ben blij dat ik nog maar net begonnen ben en dus alleen alles nog maar in het donkerblauw heb.

ben dus ook een verschrikkelijke snob;-)
mijn longeerlijn, mijn beschermers, mijn halster, mijn halstertouw en mijn deken *die ze heelas niet in helemaal blauw hadden alleen maar groen met blauw* zijn dus allemaal donkerblauw.

en bij mijn eerste paard jaren geleden had ik alles in het knalrood met wit.
stond wel pittig hoor.

dusz ach je hetb het toch allemaal nodig en is dnek net als bij mensen kleding, de 1 staat uren voor de kast om wat passends te vinden en de ander heeft er sch**t aan en trekt gewoon wat over hun kop heen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 14:38

Idd, 'snob' vind ik ook niet echt het juiste woord (maar in dit topic is het gelukkig grappig bedoeld). Mijn eigen kleding is ook voornamelijk donkerblauw en zwart. Gewoon lekker praktisch en het staat allemaal bij elkaar. Maar dat maakt me ook nog geen kakker of goth. Haha!