reactie op bart!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 18:34

Je zei in het onzin forum dat je aan sommige mensen ergerde! Ikke en shanaia (na mijn idee). Ik wil daar ff op reageren, als dat mag.. teminste. Kijk het is niets voor niets een onzin forum en okey wij gaan te vaak OFF topic. En je hebt ook gelijk dat die een lijners nergens op slaan. Maar mag ik wel zeggen dat er op dat onzin forum TE VEEL slotjes worden gegooid! Het forum heb zijn eigen moddie, maar toch doe jij telkens die slotjes er op! Kijk van mij mag je maar noem het dan ook geen onzin forum als je er toch geen onzin op mag zetten!

Niet banketstaaf bedoeld ofzo hoor.
gr linda

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 18:39

ik vind onzin niet meer zo leuk...altijd die slotjes en Bart die om het hoekje komt kijken of moddie laui! wel haar best doet Scheve mond\ Knipoog
Maar de dingen waar een slotje op gaat zijn voor mij niet echt leuk om te lezen (sorry) maar dan lees je ze toch niet??naja.. Verward Frusty Snap mezelf niet meer Schijnheilig

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 18:47

sorry bart!! ik had pas net gehoort dat je met shanaia hier over heb gehad, ma ja nu weet je wel hoe ik er over denk. NIET BOEIEND

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 18:53

ik snap niet echt wat jullie bedoelen?
je moet je gewoon niet al te snel aangevallen voelen.
kijk eens naar de dingen waar een slotje opgegooid is. allemaal niet zo heel erg nuttige dingen. ik probeer vaak zat om te kijken hoever ik kan gaan voor ze er een slotje opgooien.(wil niet zeggen dat jullie dit ook moeten gaan doen) de dingen waar een slotje op zitten zijn echt topics die 1 op 1 worden en dus meer langzame chat. als je bart echt irriteerd dan meld hij dat wle via een pb'tje. gewoon niet te druk overmaken. en gezellig blijven doen. en onthou 1 ding over t onzin forum het moet voor iedereen een leuk forum zijn om te lezen niet alleen voor de 13jarige of alleen voor de 50 plussers.



enneh zo erg controleerd bart laui! nou ook weer niet zij heeft gewoon afentoe een harde hand nodig

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 18:55

haha dus laui! word getemd!

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-01 18:57

nee zo bedoelde ik het ook helemaaall niet! Ik had het er gewoon over dat hij wel gelijk heeft maar dat het ook vervelend is van al die slotjes! ma ja, hij heb gelijk, maar ik mag wel ff zeggen wat ik vind met die slotjes! Genoeg er over nu. sorry als het over kwam dat ik me aangevallen voelde maar dat is niet zo!

gr linda

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 19:11

eeeeh dit loopt uit de hand.

Marjo en ik waren laui aan het uidagen met slotjes en Bart met tellers ach ja en dat werd van erger tot erger.
Was af en toe wel erg flauw *LOL*

Maar ja wat de ene leuk vindt hoeft de andere niet leuk te vinden. Dus vandaar dat bart ook met slotjes gooide *LOL* .

We zullen nu afkoelen ene Bart als ik me weer misdraag stuur me maar een pb hoor. Verward

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 21:19

voel ik me aangevallen? Verward
Dan weet je meer dan ik...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 23:44

BTW als je ff goed kijkt zie je ook dat er de afgelopen maanden bijna nooit slotjes zijn geplaatst.

Ik ben de laatste tijd inderdaad in een niet zo mega tolerante bui, sommige mensen zitten inderdaad net zo lang te jennen tot er een slotje komt en er zijn ook veeeeeeel mensen bijgekomen die niet helemaal door hebben dat je onzin en onzin hebt.

Door al die redenen staan er nu redelijk wat topics op slot. Slotje is namelijk zo ongeveer het enige dat we kunnen doen om duidelijk te laten merken dat we het ergens niet mee eens zijn...

Dus zolang jullie je gedragen en afstappen van die 'ja, maar, het is toch Onzin Forum'-instelling is er niks aan de hand en hoeven laui en ik geen slotjes te hangen.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 11:06

Jaaaaaaah..
laten we t onzin houden en niet dat t zomet1 weer 'beperkte onzin' wordt!!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 19:35

da's misschien wel een tussentijdsje oplossing hoor. Ik werk, ik heb het druk met de paardjes en ik vind het modereren leuk, maar zo dus niet he...
En dan ga ik op iedereen afreageren. Het is gewoon ergerlijk, en JA HET IS banketstaaf BEDOELT. Je weet tot hoever je kunt gaan of niet, maar soms gaat het te ver. Ik heb nu nog niet op Onzin gekeken, en ik moet zeggen dat ik er erg tegen op zie, ik ga kijken omdat ik Moderator ben, en het komt niet door het gepest van Prisca en Marjo, daar kan ik wel tegen, daar gooi ik gewoon slotjes op, maar ik kan er echt neit tegen als er 1liners geplaatst worden die geen inhoud hebben, daar loop ik dan mijn kostbare tijd aan te verdoen, nou dat hoeft dus NIET van mij. En ook het geklets van een aantal mensen (weet écht geen namen omdat ik dat gelijk uit mijn geheugen wis), had een niveau dat gewoon zo typisch 13-jarig was, nou daar werd ik ff niet goed van. 2-jarig is leuk op Onzin, maar 13-jarig is echt gewoon voor NIEMAND leuk...
Probeer er een beetje niveau in te houden, anders ken ik maar 1 knop: slotje. En als het dan nog doorgaat ken ik op een gegeven moment maar een andere knop: DELETE... Ik hoop niet dat ik het te vaak moet zeggen, maar ik ga niet meer Lips are sealed lijdzaam toezien hoe het minder wordt op Onzin, t moet gezellig blijven, en diepgang hebben. En ik denk dat Marjo heel goed begrijpt wat ik bedoel, en ik hoop eigenlijk Marjo'tje, dat je je een beetje gedraagt *kijkt intolerant*

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 21:15

ik me gedragen TSK
dacht t dus niet. heb me nu al 17 jaar gedragen nu mag t beest wel eens in me loskomen. al
zou ik wle zeggen dat ik van al de dreigementen die ik de afgelopen tijd gekregen heb van diverse mensen over de PB. wel braver zou gaan worden.
*kijk ook errug intolerant*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 21:28

Paz maar op, want straks wor ik boos! *zwaait jolig met vingertje* Koe

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 21:29

ohoh een oneliner. en nog op algemeen ook tuhtuhtuh
how do you dare it
maarreh hoe boos wordt je?