Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 14:46

Neonlight schreef:
Onze hond doet niets aan de kerstboom, maar het is de staart die het eruit zwiept. :))
En dan staat ze daarna heel verschrikt te kijken. :knuffel:

Haha ja die staart ook inderdaad. Ook over de salontafel, ligt er weer een plantje op de grond of een glas wijn... :')

Nala

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 17:55

Andere vraag trouwens: wat is jullie plan? Uitpakken zodra het aankomt of braaf wachten tot kerst of..?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:02

Het is de bedoeling toch wel zo snel mogelijk na ontvangst uit te pakken en te raden.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:03

Zo snel mogelijk uitpakken is het doel.

Ik heb denk ik een hele goede hint die best makkelijk is, maar denk dat ik die ga gebruiken :D

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:05

Nala schreef:
Andere vraag trouwens: wat is jullie plan? Uitpakken zodra het aankomt of braaf wachten tot kerst of..?

Uitpakken als het binnen komt

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:05

Nala schreef:

Het lijkt me de bedoeling zo snel mogelijk uit te pakken en te gaan raden naar je Santa.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:12

Gewoon uitpakken als het binnenkomt. Is toch ook veel leuker voor je Santa :D

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:42

Hier ook team meteen uitpakken! Liefst als de meiden op school zitten :o

En die cactussen zijn idd ideaal. Ik hou geen plant levend op die vensterbank (boven de verwarming en/of in de volle zon) en zo staat er toch wat groens. Ik heb de grote al heel lang en met mijn verjaardag kreeg ik er een mini bij 8-)

Hier geen huisdieren (helaas) die ballen uit de boom slaan, dus ik ben terug over op glas. De meiden zijn oud genoeg. En de enige die er een gesloopt heeft ben ik zelf :+

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 19:13

Oh ik wacht braaf tot kerst denk ik, anders brengt het ongeluk :o
Of ben ik de enige die zo denkt het is toch een kerst editie?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 19:15

Euh dat is niet de bedoeling...

nevica

Aan mijn santa; ik heb het beheer laten weten waar mijn pakketje heen mag. In verband met omstandigheden hier zal die naar een pakketpunt moeten. :(:)

--

Ik pak hem ook meteen uit. Moet zeggen dat ik het ook niet heel leuk zou vinden als ik op de eerste dag verzend bijvoorbeeld en mijn lootje wacht tot kerst. :') _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Hmmm, dat is toch niet de opzet van dit spel om te wachten tot kerst. :)
En ook niet leuk voor je Santa.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-24 19:24

nevica schreef:
Aan mijn santa; ik heb het beheer laten weten waar mijn pakketje heen mag. In verband met omstandigheden hier zal die naar een pakketpunt moeten. :(:)

Berichtje is goed ontvangen! {:) Wij gaan hier mee aan de slag en gaan er voor zorgen dat jouw Santa nog een pbtje krijgt met het goede adres. :D

Het is wel de bedoeling om inderdaad uit te pakken als je het pakket ontvangt en dan zo snel mogelijk een verslagje ervan te maken. Of jouw Santa moet nadrukkelijk vragen om te wachten met uit pakken om de een of andere reden.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 19:37

Nog meer mooie boom foto's! Helemaal leuk.

Ik zou het knap vinden als iemand sowieso kan wachten tot kerst met uitpakken.
Die beheersing heb ik niet. :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 19:43

Leuk al die kerstbomen!
Wij zijn nog helemaal into de sint.
We kijken sinterklaas liedjes op tv, zingen ze hele dag kinderliedje s en vieren zondag nog sinterklaas...
Stiekem wel n hele leuke fase zo met een 2-jarige :)

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 20:05

Dan pak ik het direct uit, als de rest dit ook doet. Kon het me zo niet meer herinneren van de vorige editie , maar dan zal ik het ook wel direct hebben uitgepakt :o

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 20:53

De laatste weekvraag van deze editie!

Citaat:
Weekvraag week 49
Waar ben je de afgelopen tijd/het afgelopen jaar trots op geweest?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 21:35

marleen_88 schreef:
De laatste weekvraag van deze editie!

Citaat:
Weekvraag week 49

Ik ben trots op ons nieuwe huis. Ik zit in een mindere periode dus ik ben blij met ons huis die zorgt voor een fijne, rustgevende plek met een niet te grote maar wel groene tuin met schattige vogeltjes.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 21:50

I.v.m. persoonlijke omstandigheden ben ik helaas niet zo actief dit jaar. Iets met zelf verhuizen, mijn pony's verhuizen en een schoonvader met kanker.
Maar laat ik toch maar even netjes de laatste weekvragen beantwoorden :)

Weekvraag week 46
Hoe ziet jouw favoriete 'me-time' eruit?

Mijn favoriete me-time is lekker alle tijd en alles alleen voor mezelf en in mezelf. Dingen doen waar ik gelukkig van word. Ik ben dol op de natuur, dus hardlopen, sporten en weg met mijn pony's. Een boek lezen op een mooie plek. Of zelf gewoon onderweg op de fiets of in de auto genieten van de omgeving of keihard meezingen met de muziek.
Een relaxavondje op de bank of een self-care avondje is ook fijn.

Weekvraag week 47
Aan welke hobby of vrijetijdsbesteding zou je meer tijd willen besteden? Wat zou je altijd nog eens willen uitproberen?

De tweede vraag heb ik op dit moment geen antwoord op. De eerste is wel wat makkelijker. Door de drukte merk ik dat ik geen zin en tijd heb om te sporten. En dat is gewoon vreselijk zonde. ik moet en zal die marathon lopen en volbrengen in Rotterdam volgend jaar en ik krachttraining is daarbij ook nodig. Ook op mijn spieren in mijn rug sterk te houden.
Ook heb ik een gloedjenieuwe sulky staan met gloedjenieuw tuig. Die staan er al een jaar. Dus met de verhuizing ook meteen een duw om daar nu iets mee te gaan doen.
Wie weet er nog een goede meninstructeur die mij menles kan geven en mij kan helpen op locatie mijn pony's te beleren? Omgeving Eindhoven? :D

Weekvraag week 48
Welke serie of film(genre) kijk je graag? Welke snack eet je er dan bij?

Qua muziek en betreft films heb ik niet echt een favoriet genre. Het gaat erom of het verhaal me aanspreekt of niet. ik houd iig niet van teveel bloed en gruwelijkheden, zoals in saw bijvoorbeeld. :')
Mijn favoriete snack hierbij blijft de good old vertrouwde zoute popcorn. Met een biertje of drisdrank. Net waar ik dan zin in heb.

Weekvraag week 49

Zeer trots ben ik erop dat ik afgelopen jaar zoveel progressie heb gemaakt met hardlopen. Mijn tijden worden steeds beter net als mijn conditie. Twee jaar geleden was ik nog herstellende van mijn hernia operatie en nu nog beter dan daarvoor.

Verder ben ik verschrikkelijk trots op mijn vriendje en mijn leven nu. Nooit gedacht dat het nog zou gebeuren. :') :+:

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:08

Lastige weekvraag voor mij. Ik denk dat ik trots ben op het werk dat ik geleverd heb voor de vakbond en mijn bijdrage aan de onderhandelingstafel over een MB-CAO. Hoewel dat nog niet is afgerond, maar hoe we er nu voor staan en ik voor ongeveer 30000 mensen heb gevochten geeft me een goed gevoel.
En dat als technicus tegenover een hoop juristen. :))

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:08

Citaat:
Weekvraag week 49

Wat alweer een leuke vraag, daar komen vast mooie antwoorden op.

Ik ben vooral heel erg trots op onze zoon. Die heeft in april/mei eerst een heftige besmetting met het rota virus gehad en daarna bleek hij een abces in zijn pols te hebben. Hij is twee keer meerdere dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis van Emmen en Groningen. Heeft echt veel pijn gehad..Maar hij bleef zo vreselijk lief én vrolijk ondanks alles. ♡
Na 2 maanden was alles eindelijk over en kon hij zijn pols weer 100% gebruiken.

Ook ben ik trots op mijn leerlingen die vorig jaar weer zoveel mooie stappen hebben gezet. Cluster 4 leerlingen wordt soms zo "lelijk" naar gekeken, terwijl 99% gewoon ook dikke toppers zijn.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:19

Pfff waar ben ik trots op, lastige vraag.

Ik ben trots op mn zoon die ondanks het slechte zien en het laat pas ontdekken het ondanks alles ontzettend goed doet op school, een top kind is met alles. Hij is werkelijk m'n trots.

Natuurlijk m'n paarden en wat ik heb opgebouwd :j

M'n man en alles wat hij doet, m'n rots <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:30

Waar ben je trots op?
Ik heb 1 unieke foto gemaakt dit jaar en verder dat het gelukt is om een halve marathon te lopen. En ik heb die afstand niet 1 keer gelopen dit jaar, maar zelfs meerdere keren. Niet snel, maar het is wel gelukt.

De foto waar ik heel blij mee ben:
Afbeelding

En de medailles van de halve marathons (waar ik die van Rolde persoonlijk de mooiste vind):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:32

Wauw Germie, dat is inderdaad een foto om trots op te zijn. Waar is die genomen?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:46

Neonlight schreef:
Wauw Germie, dat is inderdaad een foto om trots op te zijn. Waar is die genomen?

Ik was bij Dreischor in de Grevelingen, Zeeland. Het is geen ai, echt mijn eigen werk, Olympus heeft een optie om beeld op beeld te maken, en dat is hier toegepast. Ik heb al een bewijs moeten leveren aan de hand van de raw bestanden dat het echt geen ai is :+ . Ik haat ai in de fotografie, dat vind ik nep. Dit was een soort lucky shot en je moet op het idee komen,dus ik ben daarom heel blij met het resultaat.