Al mn foto's weg...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Al mn foto's weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-02 20:44

afgelopen week ontdekte mn vader een virus op de pc. Alles moest opnieuw erop gezet worden en wat we op de computer hadden staan is allemaal weg. Honderden foto's van mij die ik gemaakt had met mn digi. Van afgelopen zomervakantie, van de paarden, alles is helemaal weg! Ik baal er echt ontzettend van, zaten supermooie plaatjes tussen. Nu heb ik alleen nog maar de foto's die in mn profiel staan en die ik geupload heb bij pixfun.... Als we de nieuwe brander nou een week eerder hadden gehad, hadden mn foto's al op CD gestaan en was ik ze niet allemaal kwijt geweest.
*baal*

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 20:46

ooh wat klote! ik zou echt janken als al mijn foto'S weg zouden zijn,dan zou ik geen 1 foto van jordy meer hebben!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 20:49

jeetje das echt balen toof!

daarom maak ik ook meestal met een gewoon toestel foto's, die kun je altijd bewaren. (maar krijg je ook wel weer megastapels van)

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 20:53

Sjips, dat is echt zonde. Foto's zijn wat dat betreft onvervangbaar. Ben zelf wel blij met je berichtje, ga binnenkort een digi halen en zal er dan voor zorgen dat ik de foto's regelmatig op cd zet.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 20:57

Oeh daar zou ik echt gruwelijk van balen inderdaad. Boos!
Zijn er geen bokkers die nog foto's van je hebben?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-02 21:02

Nee Cody helaas niet. Alle foto's die hier op bokt staan of hebben gestaan, staan volgens mij ook op Pixfun. Dus die kan ik nog wel opslaan op de comp en dan branden. Gelukkig.
Maargoed dat wordt voor mij dus weer veeeeeel foto's maken de komende tijd om alle schade in te halen. Helaas dat er ook foto's van afgelopen zomer op stonden en van t 25 jarig huwelijksfeest van mn oom en tante. Nu hebben zij maar een paar foto's van hun feest omdat hun eigen foto's mislukt waren. En nu dit.... grrrr!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 21:09

das minder. nu computer weer helemaal goed? zijn de foto's van p&k ook weg of stonden die nog niet op de computer?
heb ej ngo mazzel mee dat er nog foto's op bokt staan anders was echt alles weg.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-02 21:13

computer is nu weer helemaal gezond. Alles moet er wel weer opnieuw op gezet worden maar dat is niet zo'n ramp. Foto's van P&K stonden nog op mn digi dus dat is weer een mazzeltje Lachen en de brander is er ook gelijk in gezet dus foto's die ik nu nog kan vinden worden zo snel mogelijk gebrand Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 21:38

pfff ik wou net vragen naar de foto's van Paard en Koets Haha!

Maar het is wel rot dat die anderen allemaal weg zijn Frusty

wanneer komen die van P&K er op?

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 21:38

Jahaa....voor de volgende keer, alle foto;s online neer zetten.
Wel bagger voor je!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 21:44

ik zou helemaal gek worden geloof ik Haha!
Maarik heb een aparte schijf voor me foto's. dus als me broer weer eens vanalles opnieuw aan het instaleren is, ben ik me foto's niet kwijt. Lachen
Maar back-ups maken is nooit weg!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-02 23:50

frostwood schreef:
Jahaa....voor de volgende keer, alle foto;s online neer zetten.
Wel bagger voor je!



en dagenlang bezig zijn met uploaden zeker.... no thanx Haha! Ik ben allang blij dat de nieuwe brander er nu in zit, kunnen mn foto's daarop komen. Maar toch, die mooie foto's van afgelopen jaar krijg ik er niet mee terug.

Liberty -> Ik hoop de foto's van P&K er binnenkort op te kunnen krijgen als alles weer helemaal in orde is enzo Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 09:53

Dat is flink balen, zeg.
Ik zet mijn mooiste foto's ook op schijf, zodat ik altijd een back up heb... Ik moet er niet aan denken dat ik mijn foto's allemaal kwijtraak! Gelukkig heb ik er ook nog een heel stel op papier, maar dat zijn wel wat oudere.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 19:13

Maaike schreef:
Liberty -> Ik hoop de foto's van P&K er binnenkort op te kunnen krijgen als alles weer helemaal in orde is enzo Lachen


opschieten Knipoog nee hoor, maar ik wil ze wel eens zien onderhand Haha!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 19:22

ik ben ook alles kwijt vorige week heb ik (per ongeluk) onze computer laten crashen Tong uitsteken oeps
en toen ik m overnieuw opstarte deed hij NIKS meer wat blijft nou heel de harde schijf is geblokkeerd en we hebbe nu een vervangende schijf en we kunnen hem voor een paar 1000 euro wel weer laten oplappen door profesionals maar 1. dat kan heel lang duren en 2. het is niet zeker dat het dan lukt

dus ook ik ben AL mijn bestanden, fotos, gedichten en weetikveel kwijt, alleen de paar fotos in mijn profiel had ik nog maar voor de rest alles weg

verschrikkelijk he?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 19:25

Balen man! Ik heb geleerd en brand tegenwoordig af en toe een back-upje.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 19:47

Zo echt balen zeg!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 19:50

Ah wat ontzettend jammer! Laatst was ik mijn foto's (geen digi) kwijtgeraakt in de zwijnestal op mijn kamer (;)) dus ik heb ze lang lopen zoeken en ze weer teruggevonden!:D

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 21:17

Maaike"]
[quote="frostwood schreef:
Jahaa....voor de volgende keer, alle foto;s online neer zetten.
Wel bagger voor je!



en dagenlang bezig zijn met uploaden zeker.... no thanx Haha! Ik ben allang blij dat de nieuwe brander er nu in zit, kunnen mn foto's daarop komen. Maar toch, die mooie foto's van afgelopen jaar krijg ik er niet mee terug.

Liberty -> Ik hoop de foto's van P&K er binnenkort op te kunnen krijgen als alles weer helemaal in orde is enzo Lachen
[/quote]

Dagenlang uploaden????
Waar haal je dat vandaan?
Ik heb echt geen idee war jullie je foto's dan uploaden hoor.
Als ik 4 foto's tegelijk up wil loaden duurt dat maar 20 sec
Jahaa .....op msn op een comm je foto's uploaden is de beste manier, en er kunnen er heel veel tegelijk.