Vandaag bij Timon geweest!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Vandaag bij Timon geweest!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-02 20:06

Hallo,
Ik ging vandaag naar Timon toe, alleen er was niks te doen. Hij was helemaal klets nat. Dus ik had ff uitgemest, maar het wilde maar niet stoppen met regenen. Dus ging ik de stal maar ff opruimen.
Toen ging ik maar weer naar huis en op een gegeven moment dacht ik dat het droog was dus ging ik weer naar hem toe. Nou het regende nog steeds een beetje, maar toch wilde ik wel dat hij er ff uit was en hij had nog nooit naast de fiets gelopen. Dus ik had hem zo een hoofdstelletje ingedaan, en me fiets gepakt. Nou het ging vet goed, want ik ging zo langs zo'n weg die afgesloten was dus daarzo was het lekker rustig. Maar toen kwam er een vrachtwagen aan en hij was heel rustig aan het draven in de berm en die vrachtwagen ging vet snel voorbij. Volgens mij was ik banger dan Timon Haha! Ik dacht dat hij wel zo schrikken, maar nee hoor. Lachen
Hij had ook nog even gegalopeerd. Ik was niet zo lang geweest, want het begon al harder te regenen. Morgen maar weer even proberen!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 20:13

wat leuk! en hoe groot is timon dan??? dit vroeg ik me even af.Een vriendin van mij ging ook een keertje met haar paard fietsen en toen kwam het paard met het hoofdstel vast te zitten in haar fiets dat was wel even schrikken.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-02 20:48

Hmm... dan moet timon wel heel lenig zijn. Hij is 70 cm Lachen