paardje spelen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
*imke*
Berichten: 444
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: leiderdorp/ rotterdam

paardje spelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-02 18:57

oooow dat vin ik zo iritant bij ons op de manege gana ze altijd door de bak heen rennen na de lessen en paardje spelen en van die idiote geluidjes staan maken maar nou ben ik af en toe weleens ana het poetsen daar en die paarden schrikken dan zo omdat ze dna zo overdreven gana trappen tegen die baken dat noemen ze dan "bokken"

hebben jullie dat ook en wat vinden jullie ervan?

Lovers~*~NACHO~*~:+:


Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 19:03

whahha dat heb ik ook gedaan!!! doe ik eigenlijk nog wel eens maar das dan om mijn pony te vangen, ach het zijn kinderen en toen was het leuk. En dan "reed" je op het paard van anky of je instructrice. hmm zal wat km gemaakt hebben zo!!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 19:04

lijkt me ook best wel irritant maarja vroeger was ik ook zo!:D

HappyHorsey
Berichten: 28
Geregistreerd: 21-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 19:05

Ja dat ken ik!!!! op mijn manege doen ze het namelijk ook heeeel erg maar die pony's zijn er intussen al aan gewend!!!

ANDALUSIËRS zijn cwle paardjes!!!:#

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 19:12

zo zijn volgens mij de meeste paardengekken vroeger geweest (ja ik ook) als je dan les had gehad wilde je nog even 'doorrijden' op je lievelingspaard of een paard van iemand waar je tegenop keek.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 19:30

Ja, wij speelden altijd buiten paardje. er stond een school tegenoover ons huis en die hadden 2 grote, brede betonblokken bij de oprit zeg maar. daar kon je mooi met touwtjes, stijgbeugels en een teugel aanmaken. Geweldig, het was net écht!
En paarden die schrikken? Ze wennen er vanzelf wel aan.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 20:24

Tja dat doe ik nog steeeds. Haha! Schijnheilig
Als er niemand aan het rijden is en ik zit met een vriendin saai in de bak dan ga ik wel eens een proefje lopen. Tong uitsteken Mooie uitgestrekte draf joh! Maar dan wel alitjd een M of een Z proefje. Haha!

flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 21:54

als ik kinderen zo bezig zie vind ik het alleen maar grappig.
ik moet dan weer denken hoe ik vroeger was precies het zelfde
alleen niet op de manege want daar was ik er toen al te oud voor Haha!

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 21:56

Laatst op de manege was ik de pony waar ik zo in de les op zou rijden aan het opzadelen, komen er opeens 2 keihard lachende en gillende meisjes voorbijrennen, en de pony schrok zich een ongeluk, ik ook wel Knipoog

Romeo Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 21:57

Ik vind het wel grappig ik deed t vroeger ook wel es maar ik werd wel snel moe haha Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 22:01

'n Vriendin en ik deden altijd alsof de containers paarden waren Haha! Je moest alleen oppassen dat ze niet omvielen als je 'opstapte'
We maakten toen touwen aan 't handvat vast en dan gingen we 'rijden' (we stonden gewoon stil hoor Knipoog) Haha, moest er opeens weer aan denken, was toch wel erg grappig hoor Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 22:03

Ik vind het wel grappig, maar *imke* zou je iets meer op typefouten willen letten en hoofdletters en leestekens kunnen gebruiken aub?

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 23:07

oei, ja ik ken het, gelukkig hebben wij hele beschaafde "paarden" (alias onze ponymeisjes...) en ze lopen allemaal keurig over de hoefslag te rennen, en af en toe hinniken ze wat...... bokken doen ze ook, maar niet tegen de planken....
voordat ze beginnen: "jaa en dan ben ik pasja, en ik ben super wild, en ik ga m'n ruiter er afgooien, en dan ben jij juf en dan zeg je dat k dat niet mag doen en dan ga ik ervandoor........"

Ik vind het erg grapppig, en kan me nog goed herrineren dat ik het zelf deed...
ook erg leuk was teugels aan je fiets vastmaken.... zweepje mee, die dan tussen de spaken belande... gelukkig hadden we dan wel onze cap op.... niet dat het hielp voor geschaafde knieen... Cool

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 00:20

Penny meisjes, maar ik denk dat het duidelijk is dat overgrootte gedeelte hieraan mee heeft gedaan,
Dus ja, wat kun je ervan zeggen... Haha!
Ik niks iig...... Haha!

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 00:23

Als ik je leeftijd bekijk, ben je al een beetje aan het puberen en zijn al die kleine meisjes die paardje spelen maar vervelend.
Waarschijnlijk ben jij nooit jong geweest. Gun iedereen zijn lol.

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 00:49

Kelly_ann schreef:

Ik vind het erg grapppig, en kan me nog goed herrineren dat ik het zelf deed...
ook erg leuk was teugels aan je fiets vastmaken.... zweepje mee, die dan tussen de spaken belande... gelukkig hadden we dan wel onze cap op.... niet dat het hielp voor geschaafde knieen... Cool

Idd ik herken dit heel erg, en dan flink vaak op je bek gaan, maar ik had dan ook een erg moeilijke "pony". Inmiddels ben ik er wel achter dat ik gewoon niet kan fietsen Knipoog
Maar over die meisjes, laat ze lekker toch hun lol hebben, als ze tegen de bak aan trappen, kun je misschien vriendelijk vragen of ze dat niet willen doen, maar de levende paardjes moeten er ook maar aan wennen, er gebeuren veel spannendere dingen en dit lijkt me juist een goede training om ze aan vreemde dingen te laten wennen.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 11:11

haha dat deed ik vroeger zelf ook. misschien niet dat trappen tegen het schot. wij deden het dan ook altijd buiten Lips are sealed

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Dnies90, fokfanaat, hoogendroog, Mark0919 en 32 bezoekers