Instructieweken Ermelo 2003

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Instructieweken Ermelo 2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 22:07

Over een paar weken is het weer zover:
Inschrijven voor de Instructieweken 2003!!!!

Ik vroeg me af wie erheen gaat en naar welke week, Allround paarden, Allround ponies, MZ paarden, MZ ponies, Crossweek of wat er nog meer is?

Het lijkt me erg leuk om een soort lijst te maken van wie wanneer gaat!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 22:18

Ik ga waarschijnlijk weer naar SGW-paarden, maar ik moet even de data zien en afwachten wanneer ik stage moet lopen.
Ik moet in de vakantie namelijk 5 weken verpleeghulpstage lopen(juli-1/2 augustus Huilen ), maar als ik al mijn tentamens in één keer haal kan ik misschien eerder beginnen Haha!
Maar in principe dus SGW-paarden!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 22:19

ik wil dit jaar wel
vorig jaar stond ik op de wachtlijst.....

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 23:18

misschien dat ik ga, voor het mennen dan. Lijkt me eigenlijk wel leuk, weet het nog niet, ligt er aan wanneer het is Haha!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 00:04

allround pony's

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 00:05

ga ook waarschijnlijk. En dan allround pony´s

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 00:31

ik ga waarschijnlijk ook naar allround pony's!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 10:13

Ik wil ook heel graag naar allround pony's of SGW pony's. Maar ik wil ook naar Stal Sintels op ponykamp dus ik ben hard aan het sparen! Lijkt me zo gaaf dus ik probeer zeker weten ook te gaan!
Zo te zien gaan we wel veel mensen naar allround pony's, coool zeg! Party!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 12:18

New-Forest schreef:
Ik wil ook heel graag naar allround pony's of SGW pony's. Maar ik wil ook naar Stal Sintels op ponykamp dus ik ben hard aan het sparen! Lijkt me zo gaaf dus ik probeer zeker weten ook te gaan!
Zo te zien gaan we wel veel mensen naar allround pony's, coool zeg! Party!!


of hard sparen Amy of een zware keuze om te keizen Haha!

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:16

Moet je een startkaart hebben als je in Ermelo op ponykamp wil? Daar was ik benieuwd naar.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:26

Ik dacht van niet..
Neej volgens mij niet hoor!
Ik kan het mis hebben hoor maar denk bijna van niet..

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:31

waar kan ik er informatie vinden?
Vooral het prijskaartje... Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-02 22:20

Melina schreef:
Moet je een startkaart hebben als je in Ermelo op ponykamp wil? Daar was ik benieuwd naar.


Ja, je moet een startkaart hebben en volgens mij iets van B+ een paar winstpunten zijn.

Zonder kun je volgens mij niet meedoen.

Eva, het prijskaartje is voor de paarden 260 euro, ik neem aan dat het voor de ponies wat goedkoper is.
Je zit dan wel een hele week intern, paard wordt gevoerd etc, je krijgt les, entertainment, gaat een keer zwemmen ofzo en een avond film.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:24

Volgens mij moet je B+1 zijn.
Ik ga btw niet (om toch nog maar even iets relatief ontopics te melden), ik ben in 2000 geweest en wilde gewoon nooit weer! (ik vind het niet eerlijk tegenover m'n paard dattie in de zomer dag en nacht binnen moet staan omdat ik bij toeval daar op kamp wil. Bovendien vile het niveau van de instructie mij behoorlijk tegen (was allround pony's))

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 23:17

Lijkt me op zich erg leuk, ik ga er eens over denken (crossweek of allround paarden dan)

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 13:06

imker"]
[quote="Melina schreef:
Moet je een startkaart hebben als je in Ermelo op ponykamp wil? Daar was ik benieuwd naar.


Ja, je moet een startkaart hebben en volgens mij iets van B+ een paar winstpunten zijn.

Zonder kun je volgens mij niet meedoen.

[/quote]

Zonder startkaart kan je wel meedoen, ben vorig jaar met een vriendin geweest die ook niet in het bezit is van een startkaart, we hebben bij haar gewoon geen combinatienummer ingevuld en er een briefje bijgedaan dat ze geen startkaart heeft.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 17:37

Ik ga echt al 6 jaar er ieder jaar naar toe ofzo. Maar de afgelopen 2 jaar roepen we allemaal dat we het volgende jaar echt nie tmeer gaan... Dit jaar ga ik dus echt nie tmeer. Vorig jaar had ik ook 3 paarden bij me. Maar ik merk dat het niveau te laag is, als de cross lessen wordne ingedeeld is er niemand die Z crosst....
Normaal ging ik echt puur voor de lol, ga dit jaar maar eens een zonnige vakantie doen en losse trainingen....

Finesse

Berichten: 533
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 19:26

Ja, ik ga ook meedoen, ik denk allround pony's of M/Z dressuur.

Tip: Wees er trouwens snel bij, anders sta je op de wachtlijst. Gelijk insturen als je het inschrijfformulier in de paard en sport ziet staan, vorig jaar hadden we het een halve week later ingestuurd nadat die paard en sport uit was en we stonden toen al op de wachtlijst! Het is echt heel erg snel volgeboekt.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 19:32

ik ga maybe allround paarden of iig dat wil ik wel heel graag
maar heb nog geen wp met dit paard

maar ben met de pony m1 geweest telt dat dan niet?

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 19:43

oei ik zou ook erug graag willen, maar volgens mij komen ze niet meer bij als ik daar met een tinker aankom zetten

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 20:02

Je moet normaal gesproken wel een startkaart hebben en ik geloof één punt in de B. Ras ed maken niets uit.
Het niveau van de instructie vind ik niet echt denderend en ik roep ook elk jaar weer dat ik net zo goed een week bij mijn instructrice les kan nemen, maar toch vind ik het altijd erg gezellig. En het is natuurlijk heerlijk om een week niets anders te hoeven doen dan paard te rijden en een keer te vegen ofzo Haha!
M/Z-dressuur vond ik heel erg tegenvallen en dat doe ik ook nooit meer...Heb me een week lang zitten ergeren aan de meest maffe adviezen die elkaar ook nog eens steeds tegengingen *LOL* SGW vind ik gewoon heel leuk om te doen(ook meestal gezellig met hetzelfde clubje) en je hebt nog wat afwisseling(bijv. de training bij Alice). Ga dus maar mee SGW-en Lielle Party!!
Ik doe het vooral omdat mijn paard nog niet zoveel gezien heeft en ik hier in de buurt ook eigenlijk nergens kan trainen(Alice is al bijna 2,5 uur rijden...Huilen ) Op kamp heb ik toch de mogelijkheid om hem wat te laten zien *LOL*

Finesse

Berichten: 533
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 22:39

ingrid schreef:
ik ga maybe allround paarden of iig dat wil ik wel heel graag
maar heb nog geen wp met dit paard

maar ben met de pony m1 geweest telt dat dan niet?


Ik had mij 2 jaar geleden opgegeven met een pony waar ik L dressuur mee reed, maar omdat ze hoefkatrolontsteking kreeg ging dat niet door. Toen ben ik op mijn huidige pony gegaan (ik had haar toen net een week) en daar had ik toen ook nog helemaal geen startkaart mee, ze was toen nog helemaal groen dus volgens mij kan je gewoon met je paardje gaan hoor *LOL*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 16:42

Maar waarschijnlijk stond jij wel met de pony waarmee je een startkaart had ingeschreven finesse?
Over winstpunten doen ze trouwens niet zo moeilijk. Als je in januari nog geen punten hebt kun je ze in juli makkelijk hebben *LOL* Ik had ook nog geen punten in het M toen ik me opgaf voor de M/z-dressuurweek Haha!
(mijn zusje mocht vorig jaar trouwens niet naar M/Z-springen, omdat ze nog niet gestart was in het M(in januari), dus het hangt er ook vanaf wie het controleert denk ik Haha! )

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 16:53

ik ga naar de allround pony's en dat word het 4e jaar. het is echt TOF!!!!!

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 16:58

nou weet ik nog niet of ik ook met een stinker kan komen!!