Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 22:20

Ik houd ook van spelletjes! Maar ik heb echt al super veel dus kans dat ik iets dubbel krijg is heel groot :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 22:22

Op de een of andere manier slaat de Sint ons huis altijd over, en ik heb nog zoooooveel schoenen in de hal slingeren ook. :') :))

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 22:38

Ik vind spelletjes heel leuk, maar merk dat ik het amper gebruik.
Met mijn vrienden doen we met een gezellig avondje of een weekendje weg toch wel graag een drank spel, dat is altijd welkom.
Een paar jaar geleden heb ik zelf een aantal drank bordspellen gemaakt. Die gebruiken we nogsteeds en blijft echt super leuk!

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 23:01

Spelletjes doen we soms. Heb er iig genoeg in de kast liggen.
Bier drink ik niet vaak. Liever een zoete of halfzoete witte wijn of een rosé. Rode drink ik 's winters ook wel.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 23:11

Ik mis vooral mensen om spelletjes mee te doen. Als ik slachtoffers heb speel ik graag catan (ik heb ook veel uitbreidingen), 30 seconds of de Nederlandse cards against humanity. Ik weet niet of er van die laatste een uitbreiding bestaat?

https://www.bol.com/nl/nl/p/smartgames- ... gLl3fD_BwE

Deze iq games zijn wel heel leuk om alleen te spelen. Hier heb ik verschillende varianten in al.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 23:23

Wij spelen alleen spelletjes als we op vakantie zijn. Mijn man hangt 's avonds liever in zijn schuur rond. :o

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 23:25

capopjekop schreef:
Ik mis vooral mensen om spelletjes mee te doen. Als ik slachtoffers heb speel ik graag catan (ik heb ook veel uitbreidingen), 30 seconds of de Nederlandse cards against humanity. Ik weet niet of er van die laatste een uitbreiding bestaat?

https://www.bol.com/nl/nl/p/smartgames- ... gLl3fD_BwE

Deze iq games zijn wel heel leuk om alleen te spelen. Hier heb ik verschillende varianten in al.

Bohh waarom woon je niet dicht bij mij?
Ik hou van spelletjes helemaal die je noemt. Maar ook niemand die mee wil spelen -O-

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 00:50

Hier het zelfde ik vind spelletjes geweldig

Maar eigenlijk niemand om mee te spelen, met m'n moeder rummikub ik graag maar kolonisten van Catan vind ik ook super

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 08:15

Ik heb echt niets met spelletjes, sorry. Ik heb laatst 2 spellen gekregen en die aan de vrouw gegeven waar mijn paard staat. Zij is gek op spelletjes en af en toe speel ik bij haar een spelletje omdat ze dat dan vraagt. Dat is best grappig, maar verder heb ik er geen behoefte aan. Het spel wat ik haar gegeven heb laatst was 'een kwestie van weten'. Dat was een vragenspel en lekker gedateerd. Dus voor ons super leuk om van die oude vragen nog eens tegen te komen.
Dus mocht ik ergens een spel krijgen, ik heb er wel een goede bestemming voor, maar doe er zelf niets mee.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 08:23

Zooo ik was even ietsiepietsie afwezig, dit weekend hard moeten blokken voor het VCA-VIL examen die ik voor mijn werk moest halen (gehaald met 82% *\o/* ) en ik heb een nieuw bijrijdpaard waar ik ben gaan rijden.

Dus even lekker bijgelezen en zag nog een aantal vragen langskomen.
Als eerst de woninginspiratie, niet opgeruimd maar toch even wat foto's gemaakt.

We wonen hier sinds juli, maar nog niet alles is af. De gang, hier erg blij met de spiegels maar wil nog een vaasje met droogbloemen op het kastje en een leuk bakje/ schaaltje voor de autosleutels. Verder mist er nog een kapstok dus de trap dient nu als kapstok :')
Afbeelding

De keuken is zo goed als af, we willen alleen nog een mooie houten plank aan de muur voor de afzuigkap, de muur voelt nog erg kaal zo. Hebben bewust geen boven kasten om meer diepte/ lengte te creëren.
Afbeelding

De woonkamer, hier hebben we ook een heel mooi vloerkleed voor. Maar die is wit/ creme dus die ligt voorlopig nog even veilig te wezen op zolder ivm de puppy :j
Afbeelding

Verder wil ik nog een mooi dik fleecekleed voor op de bank. Maar we gaan binnenkort naar de kerstshow en bij de intratuin Duiven ligt voor de proeftuin een afdeling vol met fleecekleedjes dus daar gaan we vast wel scoren.

Verder de vraag over bier had ik volgens mij al wel eens genoemd. Ik drink alleen Radler, Liefmans of Rodenbach.

Verder gek op spelletjes en mijn vriend en ik hebben al een hele verzameling. Mag best wat aan toegevoegd worden maar dan moet ik nog even een lijstje maken met wat ik al heb.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 08:34

Zertab schreef:
Waar ik ook van kan genieten is likeur 43 <3

Héél lekker met melk! *\o/*

Spelletjes spelen wij hier ook wel. Uno, Rummikub, Scrabble, Hotel 13, Paardopoly, gewoon kaarten (favo is Kingen), .. Mijn ultieme favoriet:
Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 08:44

Die zou ik dus niet durven spelen :)) Ik vond die film vroeger zo spannend!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 09:04

Spelletjes zijn aan mij niet besteed. Kijk veel liever een film/serie of lees een boek of zo.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 09:08

Tancreda4 schreef:
Die zou ik dus niet durven spelen :)) Ik vond die film vroeger zo spannend!

Inderdaad _O-

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 09:56

Jumanji <3
Och jeugdsentiment die film vond ik echt geweldig, en de nieuwe vind ik ook leuk :j

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 10:03

Jumanji was van de week nog op tv! Zo'n leuke film :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 13:16

Spelletjes zijn ook niks voor mij. Ik ga liever in mijn eentje knutselen :o

Een top voor mij is nog een goeie lippenbalsem, net als handcrème of bodycrème. Ik werk met staal dus mijn handen zijn vrij ruw :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 13:19

Spelletjes vind ik erg leuk om te doen! Maar omdat ik vaak ook niemand heb om mee te spelen zou ik een spel voor één ook wel leuk vinden. Thuis deed ik vaak rush-hour bv :)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-24 13:19

Ik lust echt niet veel kwa alcohol. Flügel gaat er wel in want dat is zo weg. _O-

Ik ben ook niet echt een spelletjes speler. Ik heb alleen Beverbende en Phase 10. Die zijn echt super makkelijk mee te nemen op vakantie dus ideaal. Dan wil ik nog wel eens een spelletje doen. Opzich vind ik een spelletje spelen best leuk maar hier thuis zijn ze daar helemaal niet van dus dan ga je daar een beetje in mee.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 13:41

Spelletjes vind ik ook wel leuk! Vooral bordspellen, of spellen zoals een qwixx, uno, skibo etc.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 13:48

Spelletjes spelen wij vooral tijdens vakanties. Thuis gewoonweg niet echt tijd voor, en wij zitten wat dat betreft liever op de bank tv te kijken, en ik met mijn haakwerk in mijn handen :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 13:51

Ik vind spelletjes op zich wel leuk, ik lach me dood om cards against humanity :)) Maar de meeste mensen om me heen vinden er niks aan, dus spelletjes blijven alsnog in de kast liggen :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 15:00

LWDaisy schreef:
Zertab schreef:
Waar ik ook van kan genieten is likeur 43 <3

Héél lekker met melk! *\o/*

Spelletjes spelen wij hier ook wel. Uno, Rummikub, Scrabble, Hotel 13, Paardopoly, gewoon kaarten (favo is Kingen), .. Mijn ultieme favoriet:
[ Afbeelding ]

Bah melk :')

Dat spel ziet er leuk uit!!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 16:59

Ik ben normaal ook niet zo fan van melk, maar de combinatie is wel geslaagd haha.

"De jungle is waar jij wacht, tot gegooid wordt 5 of 8".. Ik wacht nog steeds op Jumanji-actie haha.
Maar 't is echt een leuk spel, ook met fysieke opdrachten. Je trekt kaarten, moet opdrachten uitvoeren, .. Wel lachen :)

Mens-erger-je-niet is hier thuis ook populair. De gewone, en de in-de-hoogte-versie.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 17:11

Spelletjes, leuk! Hier zijn 30 Seconds en verschillende 999games favoriet.

Citaat:
Weekvraag week 41
Welke kleur komt terug in jouw interieur?