Eindelijk, gaat het ons dan toch lukken????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Eindelijk, gaat het ons dan toch lukken????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 22:49

Mijn vriend en ik proberen sinds mei een pensionstal te starten op de boerderij van zijn vader.

Dit leek niet echt te gaan lukken omdat er nogal veel negatieve verhalen rondgaan over onze boerderij (Moerman/Abtswoude 52) (kweet het, de paardenwereld is een kleine wereld) Frusty
Deze verhalen, waar ik nu niet verder op inga, gaan over dingen van jaaaaaren geleden, die nu zeker niet meer van toepassing zijn, maar waardoor er wel veel mensen afhaakten. Boos!
De meeste mensen die deze verhalen in de wereld hebben gebracht, zijn hier of al jaaaaaren niet meer geweest of zijn hier zelfs nog nooit geweest!!

Al met al staan er nu 9 paarden, waarvan mijn eigen paard en 2 shetjes. Lovers

Woensdag zijn er 2 mensen wezen kijken en vandaag nog eens 2 andere mensen...... deze 4 mensen waren allemaal zo enthousiast dat ze besloten om per 1 jan (en 1 febr) bij ons te komen staan (dat betekent 5 paarden erbij *LOL* ) 2 van deze mensen staan nu bij een grote (en zeer luxe) manege hier in de buurt, waar ze het absoluut niet naar hun zin hebben.

YESSSSS, gaat het ons dan eindelijk toch lukken???

Als deze paarden komen dan staan we gewoon vol en moeten we dalijk een wachtlijst gaan maken! Pling

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het gewoon even kwijt, mede omdat hier ook wel eens (negatief) over deze boerderij is gesproken!

Groetjes Anuschka


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:51

Ow wat leuk!!
Dat lijkt mij ook super

zo`n pension stal.!! Lachen

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:56

Hopen maar dat het zo door blijft gaan!
Als anderen horen dat hun paard daar staat, en er enthousiast over zijn, komen er misschien ook wel anderen kijken. o.a van de manege.
Hopen maar!
Suc6 ermee!!!! Knipoog


Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 23:46

Ik weet niet precies hoeveel pensionklanten die manege heeft, maar wij hoeven ze zeker niet allemaal te hebben.....zoveel plek hebben we nu ook weer niet Knipoog)

vinniefun

Berichten: 224
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 23:59

Het wordt nu een 'echie' en dat is spannend, ik hoop dat jullie met je droom kunnen beginnen!!
Wel een beetje hulp?
Er is in elk geval genoeg om een leuke stal te beginnen.. Pling

Gister? Dat komt morgen wel!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 14:07

Ik ken die verhalen wel die rond gaan/zijn gegaan en leuk zijn die echt niet.Maar ben wel blij voor je dat het nu allemaal lekker gaat lopen.En als ik nu een andere stal moet zoeken/wil zoeken dan zal ik aan jullie denken Haha! Geef gentle maar een dikke knuf van mij.Groetjes van Ilona

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-02 23:00

Bedankt voor de leuke reacties!

En Ilona, dikke knuf terug van Gentle en je moet zeker eens naar hem komen kijken (hij is kaal en errug stoer met zijn "zalm" kleurtje)

RemcoL
Berichten: 10
Geregistreerd: 26-06-04

Re: Eindelijk, gaat het ons dan toch lukken????

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:46

Ik las net dit (oude) topic.

Citaat:
Mijn vriend en ik proberen sinds mei een pensionstal te starten op de boerderij van zijn vader.....onze boerderij (Moerman/Abtswoude 52).


Begrijp ik het goed dat je vriend een zoon is van Moerman ?

Heb net ook even op jullie site gekeken. Zo te zien is het jullie inderdaad dan toch geluk om de stal op te zetten. Gefeliciteerd !

miss_vicious
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-05

Re: Eindelijk, gaat het ons dan toch lukken????

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:50

Wat geweldig!! SUCCES OK dan!

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Re: Eindelijk, gaat het ons dan toch lukken????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-05 12:02

Wel beetje een oud topic Bloos
RemcoL, mijn vriend is een pleegzoon van boer Moerman! Ken je hem?

Inmiddels hebben we sinds eind 2004 18 nieuwe buitenboxen erbij en kunnen we totaal 35 paarden kwijt. We hebben nog ca 6 buitenboxen over, dus het gaat nu echt lopen Lachen
Het terrein is inmiddels grotendeels opgeruimd en het is er een stuk rustiger Knipoog
Wie ooit bij ons heeft gekeken en er al jaren niet is geweest, nodig ik uit om bij ons langs te komen en naar het verschil te komen kijken Cool

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re: Eindelijk, gaat het ons dan toch lukken????

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:06

hoe kan je het vinden een topic uit 2002 Haha!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Eindelijk, gaat het ons dan toch lukken????

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:07

en dus een slotje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Bloemetje75, DDD3, ikkedus, Michelle_S, Paardennamen, siloux en 157 bezoekers