Wie heeft plannen voor een ruitervakantie?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-01 21:55

Ik heb nl. afgelopen week de nieuwe brochure gekregen van De Drie Heuvels (ruitervakanties over de hele wereld). Alleen schijn ik daar 2 x in het bestand te staan, want ik heb deze gids 2 x gekregen.

Ik kan heel moeilijk dingen weggooien Lachen en al zeker geen dingen waar ik een ander nog blij mee kan maken. Wie mij het eerst een mailtje stuurt, krijgt van mij zo'n brochure toegestuurd. Mijn mailadres vind je in mijn profile!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-01 22:55

En de winnaar is... Heike! Haar mailtje kwam als eerste binnen om 21.07 uur.

Voor anderen die ook een brochure willen:

<a href="http://www.drieheuvels.nl" target="_blank" target="_new">http://www.drieheuvels.nl</a>

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-01 22:58

jeeeeeeeh heb gewonnen!

ik win nooit wat haha

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-01 23:27

Nou bij deze dus wel! Maar ja, geen kunst ook, jij zit de hele dag al op bokt.nl... (net als ik trouwens, een lekker hang-en-chat-dagje, hihi). Gids ligt al klaar met jouw adres erop, ligt dus een dezer dagen bij je in de bus.

Gaat het al wat beter met je? En ik vernam uit betrouwbare bron dat je morgen een wedstrijd hebt met Britt, veel succes hè!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-01 00:06

haai, ja inderdaad. Ik mag het morgen gaan proberen. had vandaag clubles en ik heb dus drie kwartier in galop gezeten. En mijn intsructeur maar zeggen "dat is niet erg...ik zit er niet mee....niet aan de teugels trekken....." maar AARGH!

Toen ze uiteindelijk een paar minuten rustig draafde heb ik haar op stal gezet. Ik merkte dat ze behoorlijk gespannen was van het een of ander en door al dat galoperen was ze ook moe. Was bang dat ze ging struikelen want af en toe snapt ze niet dat ze haar benen voor elkaar moet neerzetten.

Maar morgen weer met goede moed. Ik laat het zeker weten....

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-01 13:44

Heike die nooit wat wint. Wil niet vervelend worden hoor, maar die prijsvragen, dat was zeker niets?

Laudine (die pas echt nooit wat wint *LOL* )

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers