rinho!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

rinho!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 00:08

ik hoorde vandaag op stal dat er rinho is uitgebroken bij paulien ruitersport in hoofddorp.
ik ben echt als de dood ervoor, aangezien er ook een grote(erg populaire bij mensen bij mij op stal)ruitersportzaak bij is is de kans nog groter..
de KNHS wedstrijd bij ons is ook afgelast wegens deze reden...


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 12:22

dat is wel even schrikken!
Ik stond eerst op een stal waar veel mensen wedstrijden reden en daar moest je pony perse ingeent worden tegen rinho.
Ik hoop dat het dichterbij komt en dat je paardje er last van gaat krijgen.

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 12:56

Jordy schreef:
dat is wel even schrikken!
Ik stond eerst op een stal waar veel mensen wedstrijden reden en daar moest je pony perse ingeent worden tegen rinho.
Ik hoop dat het dichterbij komt en dat je paardje er last van gaat krijgen.


Ehm.... ik hoop dat ik dit anders bedoelt is dan hier letterlijk staat..... Ik hoop dat het NIET haar paard overvalt! Maar ik kan me niet voorstellen dat je zoiets iemands paard toe wenst, dus ik ga er vanuit dat je 2 keer "niet" vergeten bent! Haha! [/b]

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 17:35

ja, laten we er maar vanuit gaan dat het zo bedoeld was..
maare, ik hoorde dat je niet kunt enten tegen rinho, dat sommige dierenartsen het wel doen maar dat het eigenlijk geen zin heeft.. Verward en voor de mensen waarvan hun paard wel geent is: hoe vaak moet je dan enten?misschien is hij dan bij z'n vorige eigenaresse nog op tijd geënt..

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:23

2 van onze paarden staan nu bij Pauliens ruitersport. Nimber blijft er voorlopig en Dientje zou nu ongeveer naar huis. Maar die durven we niet naar huis te halen. Dien is drachtig en we hopen dus het beste. Het is zo'n rot gevoel dat je helemaal niets kan doen terwijl een paar boxen naast jou lieverd zo'n ziekte woed. Ik ben er helemaal van uit m'n doen en kan helemaal niet stil zitten.
Ik ben er een paar weken geleden nog met Dennis geweest. Ik temperatuur hem nu iedere dat zodat ik hem zo goed mogelijk in de gaten kan houden.
Je kan er tegen enten maar dat zegt niet zo heel veel schijnt het.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

foefertje

Berichten: 40
Geregistreerd: 19-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 22:34

mijn veearts zei ook dat enten bijna geen zier helpt...omdat er zoveel varianten zijn en het virus erg sterk is...hem gewon nauwlettend in het oog houden...de beste vaccinatie is nog steeds de natuurlijke weerstand opbouwen...

hopelijk blijft je paardje vrij van dit vervelende rotvirus!!

groetjes Fien

check foefer in mijn profiel, lachertje!!
*vernieuwt*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers