@ Irish lady dank je voor je steun.
Om 1 uur wezen kijken, ze schopte tegen het schot aan. Ze leek graag naar buiten te willen. Inmiddels begint ze ook een klein beetje klam aan te voelen. Ze was nog niet nat. Desondanks toch naar buiten gedaan in de bak zonder deken. Ze heeft een beetje een hekel aan de deken. Dus bij paniek liever zonder deken ook voor onze veiligheid. Vannacht moet ze daar maar blijven. Het is tenslotte de veiligste plek om te rollen en bij calamiteiten kan de verlichting aan. Ons andere paard ook maar in de bak gelaten.
Op hoop van zegen zullen we maar zeggen.
@ Ellepel, zoals ik al zei onze paarden lopen iedere dag buiten, gisteren zou de merrie naar buiten gelaten worden door een buurman omdat wij op tijd op indoor meppel moesten zijn. Bij thuiskomst ong 15.30 uur stond de merrie nog op stal. Toen wij weggingen heeft ze een klein beetje hooi gehad omdat ze rond 8.15 uur of iets later toch naar buiten zou gaan. Misschien heeft ze van ellende maar vlas gegeten, alhoewel het vlas niet net in haar stal lag. Maar ja, een kat in nood maakt rare sprongen.
Tienus had op indoor meppel beter voor elkaar, natje en droogje stonden voor hem klaar. Wij hebben gelukkig wel automatische drinkbakken in de stal, hopenlijk heeft ze gedurende de dag wel gedronken.
Ze is nu zelf op zoek naar beweging, hopenlijk gunstig teken. Ik zal vannacht nog wel enkele malen gaan kijken.
Ik ga nu proberen wat slaap te krijgen.