culivetsem (is een middel tegen zomereczeem)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 11:45

Mooie naam, hé?
Het is een homeopathisch middel tegen zomereczeem (jah...daar gaan we weer Knipoog ). Ik geloof ook dat het op Heikes (welsh-) site staat, maar die doet het al een tijdje niet meer bij ons ( Verward ).

Heeft iemand daar al goede ervaringen mee???

Een ander (homeopatisch ?) middel dat mij wordt aangeraden is 'allergitum'. Dat zijn druppeltjes die je door het voer doet, geloof ik. Kennen jullie dat???

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: visje op 2001-06-29 14:58 ]</font>



DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 11:47

Ik ken Culivetsem. Heb het ook gebruikt (paard dan Haha! ). Ik ben niet ECHT tevreden er over want er bleven mugjes in de manen/staart gaan zitten.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 17:30

ik gebruik nu voor het tweede jaar culivetsem en allergitum van VSM(Combinatie van die 2 samen werkt het beste)
ik spray haar manenkam en staartwortel elke dag in met jeukstop van silverlinde en spray haar lichaam elke dag in met anti vliegen spul van NAF
tot nu toe-afkloppen-heeft tink nog niet geschuurd
overigens blijft ze wel na 16.00 uur binnen tot 10.00 ochtend,dus alleen overdag naar buiten.
deze spullen zijn allen te verkrijgen bij de paardendrogist.de producten van VSM kun je ook bij je DA bestellen.

soms is het beter om te zwijgen

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 22:19

ikke gebruik nu voor het tweede jaat cullivetsum en allergritum en het werkt goed vind ik
okee mijn paardje heeft zo erg eczeem dat er ook nog een boett deken bij moet maar
alle beetjes helpen Haha!

tja....

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 22:25

bij het middel culivetsem en allergitum schijnt het zo te zijn dat het het eerste jaar niet zo duidelijk werkt maar het tweede jaar juist wel.zegt mijn eigen dierenarts erover

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Babootje, FleurSandro, Ratatoskr, Saartjuh_b, Tango1979, Xayah en 106 bezoekers