weert

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
cooo

Berichten: 107
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Monster

weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-02 21:47

L gewonnen door rousseau
m polansky
z rubels

wie is er ook wezen kijken en wat vonden jullie ervan?

De waarheid is het makkelijkst als er geen leugen aan vooraf gaat...


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 22:15

Rubels weer gewonnen *LOL* Leuk zeg!! Zo'n Kwijl hengst!!

cooo

Berichten: 107
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-02 00:10

ja het is wel een bewegingskunstenaar! Ik vind het echt een heel goed sport paard. Of het een vader paard is twijfel ik erg aan.. zo klein en wat gezonken in het middenstuk... nou ja we gaan het zien later!

De waarheid is het makkelijkst als er geen leugen aan vooraf gaat...

cooo

Berichten: 107
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-02 00:11

ja het is wel een bewegingskunstenaar! Ik vind het echt een heel goed sport paard. Of het een vader paard is twijfel ik erg aan.. zo klein en wat gezonken in het middenstuk... nou ja we gaan het zien later!

De waarheid is het makkelijkst als er geen leugen aan vooraf gaat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 13:53

ik ben gisteren ook weeste kijken. ik vond dat er nogal wat nivo verschil tussen zat. maar het paard waar ik erg over te spreken was: Whisper. die in de Z 2de werd onder hans peter minderhout. het diertje moet nog wel op veel plaatsen bevestigd worden maar wat was dat beestje cool in de kop!! zoals ie tijdens de prijsuitrijking de baan binnenstapte en zijn ere rondje liep. dit zou nou echt een hengst zijn die ik op mijn klein, kortgebouwde merrie zou willen!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 13:59

Joepie, volgens de KWPN site is Paddox op zijn weg terug. Dit keer tweede?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:12

Zelf heb ik alleen het springen gezien (ja, dat krijg je als je met twee springpaarden vriendinnen gaat) Knipoog

De hengst die mijn ene vriendin voor haar merrie had uitgekozen vond ik ook geweldig (4ever Tolano van 't Riethof). Die kon springen Kwijl
Larenco vond ik ook een hele mooie.
Verder is het voor mij alleen maar kijken want ik heb geen KWPN-merrie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:13

dat weet ik echt niet meer. paddox. reed anky die niet gister of was dat een ander. ff zoeken op net

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:17

paddox-Marijke Folmer toch???

Weet iemand mischien waar Osmium (Ferro x Calypso I) blijft??!! staat bij Anky maar nog niet gezien in de hengstencompetitie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:21

edward gal zou eigenlijk een paard rijden maar daar zat nu anky op. nou die scheen slecht te zijn. maar die heb ik net nie gezien want die ging de baan uit toen ik aankwam

bij het springen waren het de volgende hengsten
L Charmander (cassini I X caretino)
M Prins T (zadok X farmer)
Z Roven XX

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:22

vonneke schreef:
edward gal zou eigenlijk een paard rijden maar daar zat nu anky op. nou die scheen slecht te zijn. maar die heb ik net nie gezien want die ging de baan uit toen ik aankwam


Redford (Krack C x Ferro)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:24

dat denk ik dan ja. ik stond met wat mensen te praten en die vonden het echt schandalig dat ze zo'n op zo'n manier voorstelde.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:30

Volgens het boekje werd Paddox inderdaad gereden door Marijke Folmer (misschien wel logisch ook aangezien die van de nieuwe heuvel is).

De hengst waar Edward Gal oorspronkelijk op zou rijden is Redford (Krack C x Ferro). Deze liep mee in de L-dressuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:32

dan is het inderdaad die. ik ben er nog niet helemaal bij met mijn hoofd. t werd gisteren namelijk nogal laat!!!

groetjes yvon

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 19:40

Wouter24"]
[quote="vonneke schreef:
edward gal zou eigenlijk een paard rijden maar daar zat nu anky op. nou die scheen slecht te zijn. maar die heb ik net nie gezien want die ging de baan uit toen ik aankwam


Redford (Krack C x Ferro)
[/quote]
Anky ging af als een gieter!!!!

En rubels was het enige paard dat nu eens echt goed kon lopen!!
Of die het ook vereft tja dat vraag ik me af maar het is geweldig om naar die combinatie te kijken.
De rest tje wat moet ik daar over zeggen. En anky moet dit maar snel vergeten. Het was overigens erg gezellig om met bokkertjes in weert te zijn! Haha!:D

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 19:49

Gaaaap dan heb je het ook over een tweevoudig wereld kampioen die kan je niet vergelijken met een 4,5 jarige Redford ook niet met Anky erop....


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 20:19

Het is ook geen vergelijking maar een constatering denk ik. Als ze Redford echt wilden afbranden is dat nu goed gelukt het was een trieste vertoning met Anky. Gelukkig voor de KWPN jury die de hengsten ook zelf goedgekeurd hebben liepen er ook twee AES hengsten mee zodat Anky niet als laatste hoefde te eindigen. Rare jurering en rare uitleg, onregelmatige stap was een mooie ruime stap. Ook raar dat hele slechte ruiters een goede hengst reden en echt goede ruiters een slechte. Polansky viel helaas niet mee, maar heeft nauwelijks concurrentie. Ik ging om een potentiele hengst voor mijn merrie uit te zoeken, maar moet weer verder kijken, helaas.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Albert

Berichten: 5729
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 21:20

En ik had nog de ijdele hoop dat juryleden onafhankelijk behoorden te zijn. Huilen

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 21:22

Albert schreef:
En ik had nog de ijdele hoop dat juryleden onafhankelijk behoorden te zijn. Huilen



Ha ha ha
zo jong ben je toch niet????? Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Albert

Berichten: 5729
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 21:31

Helaas, was ik nog maar zo naïef. Het KWPN denkt anders wel dat de fokkers achterlijk zijn, niet?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 21:36

ach niets nieuws onder de zon op dat gebied, alleen andere koppen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 02:45

Dat is dan weer het voordeel van een springconcours, balk er af is balk er af. Maar de cijfers die werden uitgedeeld voor het gereden zijn en het commentaar op de hengsten deed ons ook af en toe verbaasd staan.

Mijn vriendin merkte op dat ze zichzelf ieder jaar beloofde dat ze nooit meer zou gaan maar daar elk jaar pas weer aan herinnerd werd op het moment dat ze daar was Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 14:09

Tja op zo'n avond wordt de vriendjes politiek je weer duidelijk onder de neus gedrukt!

Enne wouter, ik mag toch wel verwachten van een olympisch en meervoudig wereld kampioene dat ze een fatsoenlijke L proef kan rijden?
Zo niet moet ze edward op dat beest laten zitten!

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 15:10

mijn vriendje Hero kon niet mee doen. met losrijden liep hij kreupel thuis is geconstanteerd dat hij een hoef zweer heeft. En mireille (die rijd op Hero) heeft haar duim in het gips met op zadelen liep mireille voor Hero langs hij deed z`n hoofd naar beneden en mireille doet haar hand omhoog maar de duim die zei knaks eerst wezen rijden maarja hero liep kreupel dus Hero weer op de wagen en mireille naar het ziekenhuis.
Daarna zijn we maar weer naar stal toe gegaan.

Ik weet niet wat de andere paardjes van stal het hebben gedaan ullrich reed pokemon en larenco ook 2 schatjes

cooo

Berichten: 107
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-02 19:48

hero... Nou ik ken dat paard verders niet maar hij was het schoolvoorbeeld van een brutale vervelende hengst in weert met losrijden maar ook vooral aan de hand bij die meneer. wat een brutaal aapje! Valt de kreupeljeid mee achteraf? Ik hoop het.

Anky op Redfort moest van Ad Valk. Hij heeft het prd bij haar staan en wou dat zij hem reed en niet haar leerling Edward Gal. (Die redford overigens thuis ook vaker rijdt) Paddox was echt wel beter als vorige keer hoorde ik maar Painted Black had geen 75,5 punten mogen krijgen hoor. Hij stopte er dit keer gelukkig niet mee, maar behalve zijn lichtvoetigheid was er weinig opvallends aan deze hengst.

De waarheid is het makkelijkst als er geen leugen aan vooraf gaat...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bernadth99, paardje2013 en 94 bezoekers