damn.. ik heb toch neit zó'n paard gekocht??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

damn.. ik heb toch neit zó'n paard gekocht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 17:51

Ben bang dat ik binnenkort weer een DA kan laten komen voor mijn ventje Boos!
Hij is flink aan de diarree en heeft nog steeds snotneus.. Ook vond ik hem vandaag heel erg uit zn mond stinken, zo roken zn kiezen ook die getrokken waren.. Zo ruikt ie nooit uit zn mond (en ik kan het weten Knipoog )
De DA is 4 weken geleden voor het laatst geweest...

Bah hoop niet dat ik zo'n pony heb gekocht die altijd ziek is en altijd wat heeft Boos! Niet dat hij dan weg zou gaan ofzo.. Maar het hakt er wel aardig op in, want ze zijn niet goedkoop Boos!


Groetjes Maaike Verdrietig

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 17:54

veel sterkte met Ewald en ik zal hopen voor je dat het niets ernstigs is en dat het hierbij blijft.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:21

Laat anders gewoon een keer een goede tandarts komen. Klinkt alsof je paard een ontsteking in zijn mond heeft misschien door haken aan zijn kiezen.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 18:24

Vorige keer zaten zijn kiezen los en was er eten onder gekomen wat begon te rotten.. maar hij eet verder nog harstikke goed.. en met rijden merk ik ook niet veel, ja hij is wel wat verandert sinds maandag maar ik ontdekte dat hij voor een tand eruit heeft en er een nieuw groeit, hij is dus volop aan het wisselen.. Ik kijk het nog een paar dagen aan, als zn diarree zowieso binnen 2 dagen niet over is of verbetert laat ik zowieso iemand komen...

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 18:28

Je moet ook wel geluk hebben in de paardenwereld. Ik weet er alles van Knipoog
Veel sterkte want dit is natuurlijk nooit leuk! En tis ook allemaal niet goedkoop

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 20:08

Tja je hebt altijd van die periodes waarin van alles achter elkaar aan gebeurt(tenminste ik wel)
Dan heeft ie dit,dan weer dat,dan moet er weer een da bij,dan weer iets anders.Het lijkt of het nooit ophoud maar er komt vast wel weer een tijd dat het wél weer goed gaat,ook met jou en je pony.Iig succes en sterkte ermee

Dennis

Berichten: 31465
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 21:37

Sterkte iig. Ik hoop dat het beter gaat.

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 21:53

Ja sterkte ermee, hoop voor je dat het van tijdelijke aard is... Veel mensen kampen er in deze tijd ook mee...

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 12:35

hee meis, wat rottig allemaal! Ik zal voor je duimen dat het goed gaat met Ewald! Geef hem maar een knuffel van Jamey en mij Knipoog

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-02 19:58

thanks voor de lieve reactie's allemaal Knipoog
Vandaag kon ik helaas (baal er echt van) niet heen want moest de hele dag werken en 's avonds mag ik niet heen/komen (stalhouders willen neit dat ik in eht donker fiets).. Heb wel gehoord dat ie een beetje lusteloos was.. Morgen even temperaturen, hopelijk heeft hij geen (of misschien ook wel) koorts...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:10

Hopelijk is het snel over
beterschap!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 20:29

Nou, temperaturen morgen! En weten meer mensen hier iets van? Ik zei dat kindertjes ook erg ziek kunnen zijn bij het wisselen, koorts, diarree etc. Kan bij paarden toch ook wel? Het heeft toch allemaal verband met elkaar.