Tante Bep ligt op sterven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Tante Bep ligt op sterven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 13:28

Het is niet mijn echt tante trouwens, maar ik heb haar mijn hele leven gekend. Zij en Ome Jan woonden bij ons om de hoek en ik zag ze best vaak. Ome Jan is een aantal jaar geleden al overleden en het ziet er naar uit dat Tante Bep hem binnen afzienbare tijd achterna gaat.

Het is zo gek, ze zijn er altijd geweest en nu niet meer; de ouwe trouwe factor valt weg. Geen Tante Bep en Ome Jan meer Verdrietig .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 13:33

Juist zulke mensen, die er altijd zijn, familie of niet, die mis je het hardst...
Sterkte Lov, ik hoop dat je nog even langs haar kunt, en haar nog een keertje kunt vertellen wat zij en Ome Jan voor je betekend hebben....
Gelukkig voor Tante Bep is ze binnenkort weer bij haar Jan....
Sterkte meis, knufje, Son.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 13:33

Zo'n ome Jan en Tante Bep waar je als klein kind langs wipt om lolly's te halen, snoepjes, en waar je altijd even gaat buurten? Een soort constante factor in je leventje, want ze zijn er 'altijd'. Ze horen er gewoon bij..
Heel erg...meissie...heel veel sterkte, en hopelijk voor tante Bep hoeft ze niet al te veel onnodig te lijden..Sterkte!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 13:42

Dank voor de reacties, het is inderdaad zoals Misja zegt, Tante Bep en Ome Jan van om de hoek, je weet wel Lachen. Sinds ik niet meer in dat dorp woon, heb ik ze niet meer echt veel gezien. Echt heel erg verdrietig ben ik er niet over, maar het houdt me toch wel bezig.
Tante Bep is bijna 80 nu, dus al wel een behoorlijke leeftijd.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:00

Zulke karakteristieke figuren mis je het meest,
dan wordt je met je neus op de feiten gedrukt dat het nooit meer zo wordt als vroeger.
Ik hoop dat Tante Bep zometeen weer fijn met Ome Jan kan samen zijn!

Sterkte!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:06

Sterkte ermee lovely!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 15:16

Sjuimpje schreef:
dan wordt je met je neus op de feiten gedrukt dat het nooit meer zo wordt als vroeger.


Die gedachte had ik ook gelijk toen ik het las....
Heel veel sterkte ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 16:29

Het is inderdaad waar dat dingen uit het verleden verdwijnen en het dus nooit meer wordt zoals toen. Maar dat betekent nog niet dat het heden niks moois nieuws brengt, Life will never be the same, maar het wordt er niet slechter op.
Toch blijft het vreemd dat die overbekende dingen echt wegvallen.