Heerlijk in het zonnetje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Heerlijk in het zonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 20:27

Vandaag gooide ik Baduh los, voor het rijden, zodat ik even mijn hoofdstel schoon kon maken en mijn kast op kon ruimen. Toen ik klaar was stond ie in de hoek van de bak, helemaal onder het zand en zaagsel van het rollen, in een brede zonnestraal. Hij stond heerlijk te ontspannen. Toen ben ik erbij gaan staan. We hebben een uurtje staan bakken, en toen zijn we aan het werk gegaan. Maar wie ben ik om mijn paardje zo'n heerlijk zonnetje in een lege bak af te nemen? Daar had ik wel een uurtje nutteloosheid voor over.

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 01:37

Soms kunnen paarden zo heerlijk genieten van een zonnetje. Dan zijn ze echt te benijden. Zij hebben daar tijd voor, wij vaak niet.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 01:44

tijd die je met en bij je paard doorbrengt is nooit nutteloos. Het versterkt de band tussen jullie twee, zelfs als je niets vraagt, niet met hem werkt, maar gewoon aanwezig bent.

Every hour op horseback is time wasted....
I am losing a lot of time lately.....

Quality Time!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 12:13

Yeah, quality time was het zeker. En terwijl ik zo naast hem stond kreeg ik af en toe een neusje tegen mijn arm, of keek ie even of ik er nog stond. Vervolgens wisselde hij van rustbeen en dommelde weer verder. Zo lief!