eindelijk na een jaar mijn vriend op Bolivia

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-01 22:38

vandaag had ik voor het eerst in 3 maanden weer springles oftewel raceles. We hebben een erg grote springwei waarin je erg hard kunt galopperen (denkt Bolivia).

Mijn schoonzusje zou komen kijken bij het springen en ze had haar moeder mee genomen. Opeens kwam mijn vriend met zijn vader op de fiets (net na de springles) en ik vroeg of hij er op wilde. Hij zei zowaar 'Ja'. Dat is een grote stap want hij heeft nog nooit op Bolivia gezeten. Ik heb gestapt met hem en ook gedraafd en hij deed zelfs lichtrijden (want anders wiebelde hij eraf zei hij....).

Ik helemaal blij Lachen Party!! Pling . Ik zei dat als hij het leuk vindt dat we het dan wel aan de longeerlijn kunnen doen want dan hoef ik niet mee te rennen.

Eén klein probleem....hoe zou Bolivia het vinden? Maar ik ben zo blij dat als hij er nog een keer op wil dat ik dat maar voor lief neem geloof ik. *LOL*

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 23:03

Kijk, dat vind ik nou stoer. Haha! Zeg me even hoe je dat doet ( Grinnik )

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-01 23:07

Nou neem aan mij geen voorbeeld, ik vind een jaar niet echt snel.

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 23:14

Toch is het heel wat! Vooral dat hij het vrijwillig doet! Mijn vriend heeft 1x op m'n paard gezeten, daarna nooit meer... Het lijkt nu zelfs dat hij (sinds kort) alergisch is voor paarden. (hoesten, 'snotteren' en rode ogen..)

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 23:43

Ik ben ook al een paar maanden bezig om mijn vriend een keer op een paard te krijgen. Hij is er totaal niet bang voor, maar er op gaan zitten hoeft voor hem niet zo nodig. Heeft iemand misschien een tip om hem toch een keer zover te krijgen???

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-01 23:45

Ik zou zeggen: vooral niet zeuren, want dat roept alleen maar weerstand op. Als hij dan aan jouw paard denkt, dan denkt hij aan jouw gezeur. Hij moet het met iets leuks in verband brengen..... hebben jullie geen leuke kantine ofzo (mijn vriend houdt daar niet van, maar oké)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 08:01

Hahaha, je hebt het voor elkaar Manon!!!!! Maar eh, je weet wat er van kan komen he, kijk maar naar ons!!! Voor je het weet heb je ineens twee paarden op stal, wil 'ie elke dag les van je hebben, en zit je uiteindelijk elk weekeind met 'm in het bos! (ik hoop het voor je!)

Had 'ie geen zere kont de dag erna?
Wat trouwens ook erg stimulerend werkt bij die mannen is een staprit maken buiten!

Grtz, Sonja

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 09:14

Cool!!
Pas hebben jullie mijn verhaal kunnen lezen...
'k heb zelfs bewijs Knipoog
eerst dit toen ik me omdraaide van 't poetsen Haha!
[img]../upload/205/harmenopcharlie.jpg[/img]
haha
en toen ging ik een flink end lopen met Omar, dus tegen mijn vriend... je mag er wel op (hij heeft een hekel aan lopen)...
[img]../upload/205/harmenopomar1.jpg[/img]

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 10:39

cool zeg!! ik zou idd ook niet teveel zeuren! dat werkt toch niet en doen ze het met tegen zin!
hahaha mijn broer heeft laatst ook op jino 'gereden'!! haha hij vond het nog leuk ook! en hij heeft gister uitzichzelf jino water gegeven! vond ik errug lief van hem! Lovers

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 12:42

Gaaf!!! Hardstikke leuk zeg, nu maar hopen dat ie het zo leuk gaat vinden dat niet meer weg te slaan is bij de paarden hihihi... Party!!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 13:10

c
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 17:42

heej manon, stond jij toevallig niet op Charlois met Bolivia een tijdje terug? Wantu...ik rij daar namelijk en ik denk wel dat we het over dezelfde Bolivia hebben!

xxx soraya