Robbie Williams- Feel, de clip....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Robbie Williams- Feel, de clip....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 23:24

Mooi lied, mooie vent en een erg lekker nummer....
Vooral een mooie clip!!! Potverdorie, die cowboy op dat rodeo- paard klapt toch met zijn knieen tegen de paal....auw!!! Wel heftige beelden, ik hoop dat het tijdens het inrijden van mijn hengstjes over 1,5 jaar het wat relaxter gaat, hahahaha....
btw, is Robbie niet meer gecharmeerd van het mannelijke ras?? In deze clip zit ie toch wel erg verrukt naar 't blonde vrouwtje te kijken en wat daarna volgt..... Schijnheilig
Maar goed.....wel leuk om wat meer 'cowboys' op de buis te zien.

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 23:48

grinnik ik zag die clip een poosje terug ook al. blijft een lekkere vent die robbie....
was ie gay dan? nooit iets van gemerkt. maar hetero doet het beter in een clip dan gay.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 00:03

Volgens mij is hij nooit gay geweest... en anders dan speelt hij het hetero-zijn heel realistisch met Darryl Hannah Knipoog
Ik vind het een supermooie clip. Behalve dat het een heel erg mooi nummer is, is de clip gewoon heel 'relaxed', ik weet niet wat ik er anders van moet zeggen. Mooi landschap, mooie paardjes, lekker western rijden.. hmmm. Ik mis dan de ranch in Amerika waar ik geweest ben.. Daar was het echt precies zo. Raar he, dat we dat in Nederland eigenlijk niet kennen..
Maar het is echt een superclip. Ik denk dat het dé clip is waar ik de laatste tijd toch wel het liefste naar kijk. Zappen is niet toegestaan.. Lachen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 01:23

Ja...die Robbie....zucht! Enne, die clip was mij ook al opgevallen! Was ik maar die cowgirl...Knipoog

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 09:59

Wat vinden jullie dan van dat stukje waar die cowboy op dat rodeopaard zijn 'startblok'uitkomt....knalt ie wel hard tegen de paal aan!!! Een klein stukje verder zie je nog net hoe cowie en paard overeind krabbelen na gevallen te zijn! Wel erg stoere kerels hoor........zucht..........hoeveel botten zouden ze nog heel hebben???

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 11:39

Ja, elke keer weer denk mwaaahhh aardig liedje wel de nieuwste van Robbie en dan wordt ie steeds beter en zie ik de clip en zit ie de hele dag in mijn hoofd en dan denk ik wat een superster is die man toch. En ook nog een LD. Nu presteerd hij het ook nog om een western clip te maken. Helemaal goed.

Over de clip... Ja au paal+ knie. Tja daar ben je rodeorijder voor.
en is het nou wel of niet Daryll hannah.... wat is die oud geworden dan. Volgens mij is ze het niet.