Voor diegene die geen zigen paard hebben!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Voor diegene die geen zigen paard hebben!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 15:26

Voor al diegene die geen eigen paard hebben/krijgen,...

Denk hier eens opver na: wat zou er dan met al die arme manege-pony's moeten gebeuren,...wie zal ze dan nog willen berijden en verzorgen,...die zouden er dan maar verwaarloosd bijstaan, en de manege zouden failliet gaan,.. en die arme pony's hebben ook nood aan een goede ruiter die hen af en toe eens corrigeerd,...zonder jou, zou aan manege geen manege meer zijn!!! en zouden alle beginnerpony's op de duur hun beginnen vervelen en kattekwaad gaan uitvoeren,...uit pure verveling,... ze wachten op jou, een goede ruiter waarvij ze eens een sprongetje en een cross-galopje mogen wagen, waar ze eens bij mogen uitleven,..zich eens amuseren!!! Manegepony's kunnen de gelukkigste pony's van de wereld zijn!!! Maar niet zonder jou!!!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 15:30

Ja, als het priveponies zouden zijn of worden, zouden ze het een stuk slechter hebben Haha!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 16:15

of als ze de hele dag in de wei mochten staan.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 18:14

tja, die ponys vinden het helemaal niet erg dat er een mens minder is.
Er zijn zat paarden die wachten op een goed baasje en de paardenwereld is de laatste jaren zo uitgebreid, dat die manege pony's echt wel de aandacht krijgen hoor!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 18:31

Sonja schreef:
Ja, als het priveponies zouden zijn of worden, zouden ze het een stuk slechter hebben Haha!


Je slaat de spijker weer op zijn kop, Sonja *LOL* Maar je hebt ook manegepaarden die het veel beter hebben. Ik ken paarden (privepaarden) die ik het echt gun, een functie als manegepaard Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 18:52

Tja, die ken ik ook. Van die paarden die fijn twee dagen per week vrij hebben en hun hok niet uitkomen, die nooit meemogen naar het bos omdat ze zich dan misschien verstappen omdat het pad niet 100% vlak is etc... Frusty
Maar toch denk ik dat die manegepony's het over het algemeen niet zo heel erg zouden vinden als ze maar 1 iemand als baasje hoefden te zien...

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 20:24

En bij 9 van de 10 maneges mag je echt niet zomaar een pony pakken en ermee gaan rijden. Borstelen mag vaak weer wel. Ik ben in ieder geval blij met mijn eigen paardje, die bijzonder mishandeld is geweest, en dus ook een goed leven verdient. Ik hoop dat ik hem dat genoeg bied.

HappyHorsey
Berichten: 28
Geregistreerd: 21-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 17:28

Vind ik ook, volgens mij wel op 10 van de 10 maneges! en bovendien, die pony's zijn echt wel blij met een paar minder uurtjes werken! Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 00:18

Ja, die arme manegepony's, stel je voor zeg... nooit meer 6 uur per dag lopen, nooit meer kinderen op je rug die denken je aan de teugel te kunnen rijden door zagen, nooit meer met de onderlinge springwedstrijd meedoen als je zwaar verkouden bent, nooit meer je zadel en hoofdstel verkeerd en knellend omgedaan door een of andere beginner zonder begeleiding, nooit meer dodelijk saai in een rijtje lopen met een stoot om...

Nee, dat lijkt me niks voor ze hoor...