kerstsfeer in de kantine, ahum!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

kerstsfeer in de kantine, ahum!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 14:36

Sta ik net in de rij te wachten om mijn eten af te rekenen, heb mijn portemonee al te voorschijn gehaald als de kassiere het bedrag aanslaat. Moest best veel betalen overigens. ik graaf in mijn portemonee want het stikt van het kleingeld en ik wist dat ik gepast kon betalen. MAar ja, zo enorm veel van dat euro-prutsgeld, dat krijg je zomaar niet effe bij elkaar gevonden. Begint dat mens te klagen dat ik wel op moet schieten want er staan achter mij mensen met warme gerechten (waarom openen ze dan niet 2 kassa's als ze zo meelevend zijn?). Ik zeg dat ik het kleingeld gewoon niet direct kan vinden. Vraagt ze waarom ik het geld al niet eerder bij elkaar had gezocht. Antwoord ik dat ik niet van te voren wist wat voor bedrag ze zou aanslaan. En ik wenste een prettig kerstfeest omdat ik merkte dat ze al geheel in een kerstsfeer was (dat zei ik er ook achter). Ja maar er stonden allemaal mensen achter mij te wachten antwoordde die dozo nog! Stom wijf! HOe durft ze! ZE mag blij zijn dat ik gepast KAn en ook WIL betalen! Ze klagen altijd over gebrek aan kleingeld. Het is ook nooit goed.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 14:45

whahaha wat een humor heb jij ook, ik zie het al helemaal voor me *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 14:47

ja, ik laat me de kaas niet van het brood eten hoor! Als mensen onnodig vervelend gaan doen, dan kunnen ze ze krijgen van mij! Extreme duivel Om maar in kerstsfeert te praten: ik ben geen "jezus die de andere wang toekeert!" Ik sla terug. }>

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 14:49

ik hoop maar dat ze op tijd bukt Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 14:50

*LOL* Jammer dat ik niet achter je bij de kassa stond, ik denk dat ik een luier nodig had gehad Haha!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 14:54

Ik had die doos spontaan gezegd dat je het geld wat ze gekregen had terug wilde en haar het allergrootste briefgeld gegeven wat je in je portemonnee had zitten... laat haar dan maar stunten met kleingeld...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 14:54

grinnik, kan niet ontkennen dat ik ook smul van dergelijke taferelen als ik die zie gebeuren bij andere mensen.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 17:29

o maar die had ik toch effe te pakken genomen. Lekker klant vriendelijk hoor. ik was meteen naar de direkteur toe gestapt. En btw als ze zo aan het klagen was was ik juist langzaam gaan doen.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 17:30

naar de directeur? Ik denk eerder dat dat verspilde moeite is.
Ik zou juist mijn portemonee expres laten vallen zodat alle
centjes eruit rollen en eerst weer in het portomeneetje moeten
voordat je betaald }>

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 17:33

Chica schreef:
Ik had die doos spontaan gezegd dat je het geld wat ze gekregen had terug wilde en haar het allergrootste briefgeld gegeven wat je in je portemonnee had zitten... laat haar dan maar stunten met kleingeld...


haha ja daar zat ik ook aan te denken Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 17:36

O das ook wel een strak plan ja, die centjes eruit laten rollen en dan zo stom verbaasd kijken. En dan zeggen: goh daar valt me ook nog het geld op de grond, moet je toch effe wachtn hoor. LOL *LOL* *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 17:36

kayla"]
[quote="Chica schreef:
Ik had die doos spontaan gezegd dat je het geld wat ze gekregen had terug wilde en haar het allergrootste briefgeld gegeven wat je in je portemonnee had zitten... laat haar dan maar stunten met kleingeld...


haha ja daar zat ik ook aan te denken Haha!
[/quote]

Heb ik achteraf ook aan gedacht en spijt van dat ik dat niet gedaan heb. zo van "oke hier dan, heb je groot geld"

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 17:36

Oh Desiree ik had gewild dat ik de volgende klant na jouw was. Had ik ook mijn kleingeld even ingeleverd Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 17:42

Zucht, uit jullie reacties concludeer ik dat de maatschappij zoveel leuker zou zijn geweest als er meer bokkers in hadden rondgelopen! *LOL*

gigelo

Berichten: 281
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Son en Breugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:28

Deesje je bent echt gestoord maar dat wist ik eigenlijk al ik ken jou al langer als vandaag ik zal maar eens wat afstand nemen haha ennuh ik zie je van de week wel op stal