Toch operatie voor DC?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Toch operatie voor DC?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-02 19:05

Ja, gisteren liep ze weer zo slecht. Ze wilt haar mineralen niet opeten en ze lijkt weer slechter te lopen. Ik zal het aanzien tot Januari en dan zal ik toch voor de operatie gaan. Balen hoor dat het toch weer zo moet gaan!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 19:47

Hoeveel kans heeft ze dat het met die operatie beter wordt? Echt balen idd.
Sterkte met haar.

Off topic: leuke avatar heb je. Ik ga vanavond naar de premiere van The Two Towers.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 00:27

Voor zover ik weet zal het beter met haar gaan eenmaal de operatie vericht is. Ze moeten namelijk de pezen doorsnijden en strekken. Haar pezen zijn nu tekort en er is maar weinig aan te doen. Ik moet nu zelf haar mineralen in haar mond stoppen want mevrouwtje weigert het te eten. Force Feeding noemen ze dit dan. Ze krijgt nu ook weer Bute, pijnkillers want ze kan haast niet op die zere voetjes lopen. Mijn arme kind!

Oh by the way: Je hebt ook een leuke avatar hoor! Ik wil de Two Towers binnenkort gaan zien. Ik heb Legolas voor mijn avatar gekozen want hij word mijn toekomstige man...alleen weet hij het nog niet! Haha!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 22:15

Zetten ze die pezen dan weer aan elkaar of niet? Heeft ze dit altijd gehad? Wel zonde voor zo'n jong paardje.

ps verdere bericht zie pb

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 22:27

Als ze er beter van wordt moet het toch maar je bent er dan waarschijnlijk van af je zal wel een hele tijd niet kunnen rijden!
Veel sterkte!!!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 10:03

Wat vervelend zeg, het gaat niet echt lekker met DC he.
Sterkte ermee.

:evaw:

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 10:09

Dit heeft een paard bij ons op stal ook laten doen. Het is een gigantisch verschil met voor de operatie. Hij loopt nu weer in de les, wat eerst echt niet mogelijk was. Toen het gips er eenmaal afkon en de stijfheid weggetrokken was, voelde hij zich zo fit dat het leek of hij weer hengst was ipv ruin. Prachtig om te zien hoe een paard opknapt als hij van de pijn verlost is.
Als je tot operatie besluit, dan wens ik je alvast sterkte voor de revalidatietijd en dat jullie daarna weer fijn kunnen genieten.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 11:07

Inderdaad, Dusi en ik staan op dezelfde stal, het ging om een wat ouder paard, ik dacht 16 jaar. Het was een lange revalidatie maar het is nu denk ik een jaar na de operatie en het paardje was eerst heel mak en rustig en liep natuurlijk helemaal niet lekker, dus erg langzaam. Na de operatie was hij natuurlijk nog met erg veel pijn, maar je zag hem op een gegeven moment opknappen en we vroegen ons zelfs af of de ruin ook zn ballen weer terug had gekregen bij de operatie want het werd net een hengst! Hij voelde zich helemaal top en kon zich eindelijk uitleven! Nu is dat weer gezakt hoor en hij is gewoon weer het brave paard wat hij altijd was, maar hij loopt echt zo veel stukken beter! Het is een lange zware weg voor jou en je paardje, maar het eindresultaat is echt al die moeite waard! Heel veel sterkte meis!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 15:42

Veel sterkte.
Als ik de bovenstaande reacties zo lees, is het uiteindelijke resultaat echt de moeite waard. Ik hoop dan ook dat de operatie slaagt, en DC straks goed hersteld !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JorineV en 136 bezoekers